מבין ה-2 הייתי לוקח את ה-CBR500, מהסיבה הפשוטה שאתה מקבל אופנוע "שלם" ולא אופנוע עם מנוע מסורס שמתאים ל-A1. אלא אם הראש זה לפתוח (בצורה לא חוקית) את ההגבלה על הנינג'ה, ואז להיות עם 650 מוגבל ברשיון בלבד, וזו כבר שאלה אחרת.
אגב - מה קרה ל-GPZ?
מבין ה-2 הייתי לוקח את ה-CBR500, מהסיבה הפשוטה שאתה מקבל אופנוע "שלם" ולא אופנוע עם מנוע מסורס שמתאים ל-A1. אלא אם הראש זה לפתוח (בצורה לא חוקית) את ההגבלה על הנינג'ה, ואז להיות עם 650 מוגבל ברשיון בלבד, וזו כבר שאלה אחרת.
אגב - מה קרה ל-GPZ?
3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
106,200KM and counting
Not all who wander are lost