לדעתי זה כי הם משקיעים הרבה פחות. לפחות במילנו (שם היה לי ניסיון) האופנועים שייכים בעצם ל-BMW והסוכנות רק משגירה אותם עבורם. למדתי את זה במקרה - זה לא מופיע בשום מסמך שלהם. זה והעובדה ש-BMW פופולאריים מאוד באירופה היא, כפי הנראה, הסיבה.
למה רוב חברות ההשכרה בחו"ל מחזיקות בצי שלהן כמעט אך ורק דגמים מבית הקונצרן הבווארי?
האם זה מטעמי אמינות? נוחות? הנחה שמספק היבואן?
מה רע בלהשכיר CBR500, הווסקרנה 401, Z300...?
לדעתי זה כי הם משקיעים הרבה פחות. לפחות במילנו (שם היה לי ניסיון) האופנועים שייכים בעצם ל-BMW והסוכנות רק משגירה אותם עבורם. למדתי את זה במקרה - זה לא מופיע בשום מסמך שלהם. זה והעובדה ש-BMW פופולאריים מאוד באירופה היא, כפי הנראה, הסיבה.
לא נתקלתי בזה בגרמניה, אפשר להשכיר כמעט הכל.
הGS כמובן זוכה ליותר יחידות בשוק כי הוא גם האופנוע הכי נמכר בגרמניה לכן יש יותר ביקוש להשכיר אותו.
בנוסף המכירה בסוף עונת הטיולים תיהיה קלה יותר בגלל הנ"ל.
במזרח אירופה (רומניה, בולגריה, הונגריה..) הBMW שולט באופן גורף.
כי זה האופנוע הכי נוח שקיים לרכיבות כביש ובפרט ארוכות ובזוג
כניראה אמינות. בתור אחד שרוכב על 800אסטי יכול להעיד שהוא מאוד אמין
Sent from my SM-A730F using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
תסמונת ה-long way round, כל מי שרוצה תיור מיד חושב על הבימר 1200.
חוץ מזה, כנראה שב.מ.וו משדרת "סטטוס" אצל אנשים, גם בגלל הרכבים שלהם.
כי אנשים מוכנים לשלם יותר ולרכוב על הבימר, וכשיש דרישה כולם רוצים להשתתף בחגיגה.
האופנועים האלה נפוצים מאד באירופה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אמין אבל יש אמינים לא פחות מבית ימאהה הונדה ועוד.
בהשכרת רכבים ואופנועים אמינות היא פאקטור קטן בחישוב הכללי של החברות כי קודם כל כל יש אחריות יצרן ושהיא נגמרת האופנוע גם ככה יוצא מהצי, ושנית יש יצרנים שרוצים שיראו את האופנועים שלהם על הכביש יותר מאחרים לכן יתנו מחירים טובים לחברות ההשכרה.
בנוסף כמו שהזכרתי יש מדינות שהערך של אופנועי במוו כמשומש גבוה לכן במכירה של הכלים החברה המשכירה מרוויחה יותר