תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: התרשמות אישית - פירלי אנג'ל GT מול מישלין רואד 5

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046

    התרשמות אישית - פירלי אנג'ל GT מול מישלין רואד 5

    האופנוע: Z1000SX
    לדעתי הלא מקצועית האנג'ל תפקדו מושלם. נתנו תחושת ביטחון בהאצות חזקות גם על אספלט חלק ומבריק. הצמיג האחורי החזיק כ-8000 ק"מ עד שנשחק יפה ובצורה די אחידה.
    המישלין (אחורי) מתפקד יפה מאד על הצד (אולי אפילו יותר טוב מהאנג'ל) הפרופיל של הצמיג יותר עגול וההיגוי יותר קל. מצד שני, אולי בגלל התרכובת השונה ואולי בגלל הפרופיל העגול (שטח מגע קטן במרכז) האחיזה בקו ישר על כבישים חלקים לא טובה כמו של האנג'ל (רק בקו ישר - ביציאה מסיבובים אני לא מרגיש שום בעיה). בכללי אני פחות מתחבר לרואד 5 כי הוא לא נותן את אותה תחושת ביטחון של האנג'ל. אני חושב שלאופנועים פחות חזקים הרואד 5 יכול להיות מושלם.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    אני מרוצה מאוד מהרואד 5 על הטרייסר 900
    Tracer 900

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    יש לי על הורסיס 1000 את האנג'ל GT עשיתי איתם כ-3000 ק"מ תענוג צרוף, טובים בהרבה מהבריג'סטונים המקוריים,
    אין סימני שחיקה משמעותיים, זווית מעולה. מבחנתי מושלמים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    היו לי GT על Z1000 ואכן היו מצויינים.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ההרגשה שלי היא שעל כל אופנוע שתשים אנג'ל הוא יהפוך לאופנוע ספורט.
    אני כלכך אוהב אותם שקניתי אופנוע חדש וביקשתי שיחליפו לאנג'ל עוד לפני שקיבלתי אותו.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    עדכון. אחרי 1000 ק"מ הורדתי לחץ אוויר מאחור ל-36 (במקום 42) והאחיזה השתפרה.
    במרכז הצמיג לאנגל יש אחיזה הרבה יותר טובה. מצד שני, המישלין בעל פרופיל יותר עגול ובצדדים יש לו גומי רך כך שהוא נותן עבודה יפה בכבישים מפותלים.

    מבחינת אורך חיים ועמידות האנג'ל החזיק אצלי 8 והמישלין החזיק 13 באותו סגנון רכיבה. זה פער משמעותי למי שעושה 2000 ק"מ בחודש.

    לסיכום, לדעתי המישלין צמיג ספורט תיור מעולה, אבל עדיין לאופנוע חזק בלי בקרת אחיזה לא הייתי ממליץ להתקין אותו.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    לא התייחסתם לרטוב...
    הroad5 אמור להיות מהצמיגים הכי טובים שקיימים היום לרטוב אם לא הטוב שבהם.
    למי שרוכב כל השנה וגם בימים של סופות זה יהיה שיקול חשוב מאוד.
    הצמיגים הבאים שלי כנראה יהיו road5.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    עד עכשיו לא רכבתי בימים גשומים. בגשם הראשון יצאתי עם האוטו ונסיעה של 20 דקות על האופנוע נמשכה שעה. השנה אני חושב לקנות חליפת סערה בפעם הראשונה.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אין לי נסיון על המישלין 5 אבל על המוטו גוצי שלי הרכבתי אנג'ל GT וכידוע הגוצי כבד ולמרות שמתוך 7000 ק"מ שמתוכם 2500 אוטובאן בקו ישר והשאר כבישים מפותלים בהם רדפתי אחרי דוקאטי מולטי סטרדה עם כמעט כפול 2 כח סוס ושמכרתי הקידמי היה נראה כמו חדש והאחורי עוד לא הגיע לחצי מחייו.
    האחיזה הייתה מצויינת, והצמיג משרה ביטחון והרבה וזה כבר שווה המון.
    דאגתי תמיד לשמור על הלחץ המומלץ בקנאות וזה הוכיח את עצמו באורך חיי הצמיג

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    האנג'ל נאכל מהר מאד במהירויות גבוהות. המישלין פחות רגיש למהירות. אגב, עם האנג' ל בדקתי אויר פעם בשבוע (42 מאחורה ו-36 מקדימה). עם המישלין בדקתי פעם בחודש כי הוא התנהג טוב יותר עם לחץ נמוך.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    אני עם הרואד 5 על גלדיוס 650
    אחיזה מעולה ונותן הרבה ביטחון במיוחד בהשכבות
    בינתיים לא מראה שום סימני שחיקה (אחרי 3K אגרסיביים)
    יש צמיגים אחוריים קצת יותר אוחזים לא אשקר אבל ישרדו פחות משמעותית מהPR5
    וצריך לדבר גם על הצמיג הקדמי שלא פחות חשוב מהאחורי בסט הזה, הכי טוב שהיה לי בפער במיוחד בכביש רטוב, סחיטת בלמים ולא מראה שום רצון להחליק.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    האנג'ל נאכל מהר מאד במהירויות גבוהות. המישלין פחות רגיש למהירות. אגב, עם האנג' ל בדקתי אויר פעם בשבוע (42 מאחורה ו-36 מקדימה). עם המישלין בדקתי פעם בחודש כי הוא התנהג טוב יותר עם לחץ נמוך.
    היו לי כבר שני סטים של אנג'ל GT (לא האנג'ל 2, דגם קודם). הוצאתי 36-39 אלף ק"מ מסט (רכיבה בינעירונית רגועה 99.9 אחוז מהזמן).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    לא התייחסתם לרטוב...
    הroad5 אמור להיות מהצמיגים הכי טובים שקיימים היום לרטוב אם לא הטוב שבהם.
    למי שרוכב כל השנה וגם בימים של סופות זה יהיה שיקול חשוב מאוד.
    הצמיגים הבאים שלי כנראה יהיו road5.
    רכבתי איתו כל החורף שעבר בכל הימים הגשומים והיו לא מעט, ביומיום בתוך העיר, הרגיש מאוד בטוח ויציב בלי שום דרמות או התערבות של הבקרות...
    Tracer 900

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    צמיג מעולה ה GT יש לי בציפור השחורה. אבל נגמר מהר יחסית למישלין. 9000 ק"מ ביי ביי.

אשכולות דומים

  1. סיבוב התרשמות: ימאהה נייקן על כבישי ישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 19-09-2018, 13:21
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05-06-2017, 07:48
  3. דיאלים סטיזר | נסיעת התרשמות.
    על ידי gkiler בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 05-08-2016, 11:46
  4. עבודת מיתלים באנדורו
    על ידי Juv בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-05-2016, 22:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO