מה מיוחד או שונה בתקינה שלהם להבדיל מהאירופאית אשר מושרשת בישראל?
כמו בכל דבר יש יתרונות וחסרונות שצרכים להיבחן ספציפית.
בזמנו הוי מקס שהגיעו לארץ הגיעו עם תקינה אמריקאית ומד המהירות היה במייל
נכון שהייתה גם אינדיקציה לק"מ אבל קטנה ובלתי נראית, ומד צבירת המרחק היה מכויל למייל.
בסופו של יום העניין הוא כלכלי איפה ימצא הדיל הטוב ביותר ליבואן ופוליטי הסכמים בין מדינות.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אם זו ידיעה אמיתית ולא קליקבייט - ישראל הולכת לברקזיט
לעם ישראל נמאס מעול תקני היורות*ת.
KLR - הנה אתה בא ..
כבר מייבאים.
כך מגיעים לארץ DR650/DRZ. פאקינג אופנועי קרבורטור - אין סיכוי שיש להם תקינה אירופאית.
ההבדלים בתקינה - שעון במיילים, סטנדרט אחר לתאורה ו... זהו מהדברים המורגשים לדעתי.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
ה DR650 זה סיפור מיוחד.
כל עוד לא מבצעים בו שינוי אפילו ברמת נורת המחוונים - אפשר עדיין לייבא אותו.
זו הסיבה שלא נוגעים בו (מבחינת חידוש דגם).
לידיעה
דיברתי על למה הוא ספציפית מיובא לארץ למרות תקני היורו.
אני לא מתכוון להתווכח על משהו שאני יודע ואתה לא.
אתה מוזמן לחפש בגוגל. לי אין זמן לזה.
עריכה:
אני מציע נשמתין לכRוב
נערך לאחרונה על ידי NAOR2207; 30-05-2019 בשעה 09:30.
כמה מקורות די אמינים מציינים שה-DR מגיע בתקינה אמריקאית, בניגוד לתקינה אירופאית בעבר - הנה:
http://fullgaz.co.il/%D7%94%D7%A7%D7...D7%95-dr650se/
https://thedoo.co.il/%D7%A1%D7%99%D7...D7%99-dr650se/
לפני שאתה מדבר מגעיל, מתרברב ב"דברים שאתה יודע", ושולח אחרים לחפש בגוגל - עשה בדק בית קטן. איש עסוק שכמוך...
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אנסת אותי לתת לך תשומת לב מיותרת על חשבון הזמן היקר שלי, ועל זה אני כועס.
1) הקישור השני שהבאת רלוונטי למה בדיוק ??? שום איזכור לתקנים .
2) אתה מוזמן לצפות https://www.youtube.com/watch?v=ylEkhrLKgCc אולי גם חס וחלילה מעט תחכים.
סוף דיון מבחינתי.
יום טוב.
https://www.auto.co.il/article/111022 - כאמור, זה נראה שלגבי אופנועים כבר אין בעיה מספר שנים.
גם לגבי מכוניות, כבר שנים ניתן ליבא לארץ רכבים בתקינה אמריקאית רק שנדרשו כמה שינויים קטנים יחסית.
זה גם מתורגם בשטח - בפורד אפשר למצוא את האקספלורר ואת מפלצות הF250 וF350 שלא נמכרות שבאירופה ואפילו בסוכניות של סובארו (יצרנית קטנה ש70% מהמכירות שלה הן בשוק האמריקאי) אפשר למצוא סובארו XV משני סוגים - כזה שמיועד לשוק האירופאי וכזה שמיועד לזה האמריקאי (וממותג ככקרוסטרק במקום XV).
החידוש בתקנות הנוכחיות הוא שלא יהיה צורך לבצע שום שינוי ברכבים וניתן יהיה לייבא אותם as is.
אגב גם בתוך ארה"ב יש מדינות שמקבלות מנועים זהים אבל מופחתים בכ"ס.
אני מקווה שבמידה ויגיעו לארץ לא יגיעו המנועים המסורסים.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
למען ההגינות. ותרבות הדיון - קטקוב צודק (וגם אחרים שטענו את אותו הדבר) כנראה שכופפנו את התקינה במקרה של ה DR.
אבל, יש גם את הסיבה מדוע הוא (הDR) נשאר אותו הדבר. וזה מצויין בסירטון שהבאתי.
אז תודה קטקוב. החכמתי.
א"ט.
מהמקרים האלה. שאתה חייב להתרכז בעבודה. פשוט חייב. ומצד שני איזו הודעה בפורום שאתה "פשוט חייב" לענות לה.
אז אתה עונה בראשי פרקים וזה מה שיוצא.
לקח לי זמן למצוא את הסירטון. זמן יקר. ואני חושב שהוא כן קשור ומועיל לדיון.
אבל בסוף יצאתי גם מזלזל בעבודה, וגם מתנהל לא בנימוס בפורום.
אגב, אני לא כל כך מתרגש (משורש אמוציות) ממה שאתה חושב עלי.
אני מציע לך לעשות את אותו הדבר![]()