אגלה לך סוד,
גם המתקין שהתקין אצלי מזגנים לא עשה ואקום למרות ששאלתי אותו על זה.
ואני די בטוח שכשהמזגן שלי ימות הוא ימות ממשהו אחר.
אבל,
אותי זה מעצבן לדעת ששילמתי כסף וקיבלתי עבודה שהיא לא מאה אחוז.
הבעיה העיקרית עם מים זה היווצרות סתימה בקיפאון והסיכוך של המדחס.
בגז יש חומר סיכה.
מצד שלישי לא מתחשק לי ליפול על מתקין חאפר.
אגלה לך סוד,
גם המתקין שהתקין אצלי מזגנים לא עשה ואקום למרות ששאלתי אותו על זה.
ואני די בטוח שכשהמזגן שלי ימות הוא ימות ממשהו אחר.
אבל,
אותי זה מעצבן לדעת ששילמתי כסף וקיבלתי עבודה שהיא לא מאה אחוז.
תראה, טריבל, אפשר לעשות נכון ואפשר לעשות לא נכון.
כשאתה מחבר חוטי חשמל באופנוע את יכול לקלף בידוד בשני הקצוות, לסובב אותם אחד בשני ולצפות באיזולירבנד. זה יעבוד בהתחלה, ואולי גם בהמשך - בדיוק כמו שהמזגן עובד אצל כל המאלתרים שהגיבו. אבל אתה יודע שאם תחבר עם קונקטורים מתאימים או עם הלחמה, לא תצטרך אחרי חצי שנה לפרק חצי אופנוע בשביל לדעת מאיפה הקצר הארור הזה.
הצנרת במזגן חייבת להיות חפשיה מאוויר ולחות. זה לא רק בגלל המים שקופאים אלא גם בגלל שאוויר, אפילו יבש, מדלל את גז המזגנים וגורם למדחס לעבוד לא יעיל. משאבת ואקום גם נותנת אינדיקציה לנזילה במערכת - אם ישנה לא תקבל ואקום טוב, מה שמאפשר לך לתקן את הנזילה לפני שאתה צריך שוב לרוקן את הגז וכל ההתבחבשות מסביב. אתה גם צריך לבדוק שיש מספיק שמן במערכת (חלקו נשאר בתוך הצנרת הישנה). בסוף, אחרי ששחררת את הגז לצנרת הריקה, אתה צריך לבדוק לחצים ולוודא שלא צריך להוסיף גז.
מתקין שלא יעשה את כל התהליך הוא חאפר רציני. התקנה כזו תגרום (בטוח) לבעיות בהמשך, לקיצור חיי המערכת ולעבודה לא יעילה, אותה תראה בחשבון החשמל שלך.
החלטה שלך מה לעשות. לדעתי, הכמה מאות שקלים שידרוש מתקין טוב יחזרו אליך עם ריבית בשנים שתשתמש במזגן.
עוד סיבה להפעיל מזגן