הגישה שלי היא שתתחיל מהקורס הבסיסי.
גם אם לא תלמד תאוריה חדשה, עדיין תקבל משוב (ותיקונים) על איך אתה רוכב בפועל.
אגב, כשאני עשיתי, תנאי לקורס המתקדם הוא שעשית את הבסיסי.
ברשותי wr 250r.אני רוכב עליו כשנה וחצי לרוב בכביש ולפעמים גם בשטח(לא מעט).חשבתי ללכת לקורס רכיבה לא כי אני לא יודע לרכב אלה לשפר את הביצועים ורציתי לדעת לאיזה קורס אני כן יתאים יותר .
תודה למי שעוזר או מנסה
הגישה שלי היא שתתחיל מהקורס הבסיסי.
גם אם לא תלמד תאוריה חדשה, עדיין תקבל משוב (ותיקונים) על איך אתה רוכב בפועל.
אגב, כשאני עשיתי, תנאי לקורס המתקדם הוא שעשית את הבסיסי.
תודה רבה
אני אישית ממליץ על פרורידינג. עשיתי את הקורס מתחילים והמתקדם שלהם - שווה כל שקל!
http://www.proriding.co.il/
חשבתי גם לקחת, עד שראיתי ש-״קורס״ זה 4 שעות של ״הדרכה״ (לפי אתר).
אין כל דרך ללמוד משהו ב 4 שעות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אתה טועה. בגישה שלך, גם 24 שעות של הדרכה הן לא "קורס" ו-"אי אפשר ללמוד משהו" בהן.
גם ככה כמות המידע שאתה מקבל בשעות הבודדות הללו, היא גדולה מדי מכדי ליישם, להתאמן, לתרגל ולנסות ולהתנסות.
הקורס נותן לך כלים. אתה צריך לדעת להתאמן עליהם בחודשים שלאחר הקורס.
מכל מלמדיי השכלתי, מכיר? זה משפט שנכון אפילו בעבור מלמד שנותן לך משפט אחד נכון. (בדקה. לא בשעה. ובטח שלא ב-4...)
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
אתה טועה - מספר פעמים.
1 - הרעיון הוא דווקא כן לקבל כלים. התרגול נעשה בהמשך. כמו שלומדים בכתה מה לעשות, מתרגלים בבית ובסוף המורה בודק (בקורס הבא).
2 - בזמן הקורס אתה תקבל המון פידבק שלא קיבלת בחיים ותלמד לתקן המון טעויות.
3 - ביו טיוב לא מקבליפ פידבק.
4 - הגישה שלך. עם כזו גישה לא תלמד. כלום. אף פעם.
ממליץ בחום ומניסיון על קורס אישי עם חן אביוב (חן גז בפייסבוק)
Tracer 900
חן אביוב הוא תותח על! היה המדריך שלי בשני הקורסים בפרוריידינג ולימד אותי מלא. מומלץ בחום!