כל הכבוד על היוזמה, נראה פרוייקט מעולה עם פוטנציאל מדהים. 4 צילינדרים, דריי-שאפט, מיכל הדלק נראה פגז ללא כל השאריות מסביב.. בהצלחה.
ע"פ רקע המוסך שאתה עובד נראה שאתה בענף ויודע מה אתה עושה כמו כן כבר עשית הרבה על האופנוע ונראה מעולה.
לגבי האטמים, אני את רוב האטמים הזמנתי מ E-bay, חוץ מסינים יש שם מקורות מעולים מאנגליה,פולין וצכיה.
אטמים חשובים כמו מחזירי שמן וגומיות משאבות/קליפרים בלמים אני מעדיף מקורי בנסיעות לחו"ל או אתרים ששולחים לארץ במחיר טוב.
לגבי הפרונט אני הייתי מברר על האפשריות בפורומים של שיפוצי הונדה בחו"ל. אם להחליף רק צינורות קדמיים או למזלג הפוך שיכול להתאים אבל נראה לי שיהיה צורך להחליף את משולשי ההגוי. לא בטוח שאפשרי מבחינה חוקית ללא אישורים של שינויי שילדה.