תוצאות 31 עד 45 מ 57

אשכול: נסיעת הכרות ימאהה Niken

תצוגה בשכבות

  1. #1
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254

    נסיעת הכרות ימאהה Niken

    ביום שישי האחרון בבוקר, לאחר תיאום מוקדם, הגעתי לסוכנות ימאהה בתל אביב, לרכיבת הכרות על אופנוע מוזר למראה, מכוער אפילו לטעמי, שהזכיר לי בחזות חרק טורף, מין גמל שלמה שכזה. לאחר שיחה קצרה עם נציג החברה, קובי הגדול וקבלת הסבר מקיף על תכונותיו, מאפייניו ויכולותיו של האופנוע, חתימה על טופס המסדיר את תנאי קבלת האופנוע, קבלתי את מפתחות האופנוע כולל הסבר קצר על הפעלת המתגים ועל האלקטרוניקה ויצאתי לסיבוב הכרות שהתארך לשעתיים. כפי שהבטיח קובי, האופנוע התלת גלגלי, מתנהג בתחושות בדיוק כמו אופנוע "רגיל" ומיד לאחר הפניה הראשונה ימינה ברמזור, הרגשתי כאילו אני רוכב עליו כבר שנים ארוכות. הישיבה זקופה, הידיים נשענות ברכות על הכידון, הכתפיים רפויות ואין הרגשת לחץ. המושב נוח למדי, (כשהובטח לי שבדגם ה-GT, המושב נוח עוד יותר) המתגים ממוקמים היטב, פרט למתג הבהוב אור גבוה, שמחייב הפעלה עם האגודל ולא עם האצבע המורה, כמתבקש. מנוע 850 הסמ"ק, בעל שלושת הבוכנות, מספק אמנם 115 כ"ס נכבדים, אך מאחר ומשקל הניקן מעל 260 ק"ג ויחד עם משקלי התקרבנו ל- 400 ק"ג, הוא היה קצת אנמי והרגיש חלש לטעמי. קדמת האופנוע נראה רחב ומאיים, אך 60 הסנטימטרים ממראה למראה, הם בדיוק אותם 60 סנטימטרים של ה- MT09, שמשתמש באותו המנוע, אך עדיין הססתי לעבור בין תורי המכוניות ביציאה מהעיר. הניקן מושך מבטים ותגובות גם מרוכבי אופנוע אחרים וגם מבעלי מכוניות ולא היה רמזור שלא עצרתי בו שלא נשאלתי שאלות לגבי האופנוע. כדי לבדוק האם ההבטחות שקובי פיזר לגבי יציבות האופנוע בפניות ועיקולים, בחרתי לרכוב לכיוון רמת רזיאל, הר הטייסים ואכן ההבטחות קויימו במלואן. הניקן יודע לעשות את העבודה. שלושת הגלגלים נצמדים לאספלט ומאפשרים לך להגביר את המהירות מעיקול לעיקול, ככל שהביטחון שלך גובר. שלושת רוכבי האופנועים שהניקן עקף בקלילות בעיקולי רמת רזיאל, אולי חברי הפורום ויוכלו להוסיף את חוויתם מהאירוע. את הדרך חזרה עשיתי על כביש 1, במהירות שיוט של -4- קמ"ש כשמגן הרוח עושה עבודה נפלאה בהסטת הרוח מהקסדה, למרות שגובהי מעל 190 ס"מ. (לפחות היה כשהתגייסתי לפני 40 שנה...). החזרתי את האופנוע ברגשות מעורבים. נהנתי מאוד מהרכיבה, מאחיזת הכביש ומהנוחות. פחות אהבתי את האנמיות ואת התחושה של חוסר בכוח זמין, לכשאצטרך. זוגתי אוהבת ורכוב איתי לטיולים ארוכים והחשש שהאופנוע יצטרך לעבוד תחת משקל של קרוב לחצי טון (עם ציוד... עם ציוד...), גורמת לי לחשוב שוב האם עבורי זו קניה נכונה. המחיר המבוקש עבורו עומד על 105 אלף ש"ח, כשהחודש ניתן שובר מתנה ע"ס עשרת אלפים ש"ח, לרכישת אביזרים נלווים לאופנוע, כגון ארגזים, קסדות וכדומה. שיקול נוסף זה ניתוח גיד קרוע בכתף, שנקבע לעוד חודשיים, שעשוי להשבית אותי לתקופה של כחצי שנה. בעודי מתלבט, אשמח לשמע את דעתכם לגבי האופנוע הזה.
    9a6b8374-7768-4d76-a2f2-36f0a4e5839a.jpg
    2b78171e-3074-42a2-ad1c-f5f38d0e484d.jpg
    0b71648f-8fc4-40c9-8dc9-fb57ee8a5c83.jpg
    64d21107-336b-467b-8f80-dfca2e2a132d.jpg
    054a66e1-8cc4-4a0a-aed2-7a524ad5dc24.jpg
    35d6c60c-5651-41b9-b19a-cce39026b9be.jpg
    2170a3c0-5e0f-4710-bf97-1db882e018d9.jpg
    326ed439-0a9f-4778-ad69-d7a9ae5b550d.jpg
    242d433a-bb07-42c2-a57c-0cd5a34bde87.jpg
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    Erez Ronen

אשכולות דומים

  1. ימאהה NIKEN במבחן דרכים: מכונת פיתולים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 27-05-2018, 13:00
  2. מבט מעמיק: ה-NIKEN התלת-גלגלי של ימאהה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 12-11-2017, 12:38
  3. תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 29-10-2017, 09:37
  4. נסיעת מבחן - איך זה עובד ומה הקאצ'?
    על ידי Tsachi בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20-01-2016, 17:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO