סרטון על הגלגל השלישי
https://www.youtube.com/watch?v=n9q44wxMMXU
ומי שמחפש הוכחה נוספת על יתרונות הגלגל השלישי:
https://www.youtube.com/watch?v=e9gqLf-RZ-Q
הזוי...
https://www.youtube.com/watch?v=OCyWFGRdzNs
מעניין , אך הבלימה ?
סרטון על הגלגל השלישי
https://www.youtube.com/watch?v=n9q44wxMMXU
ומי שמחפש הוכחה נוספת על יתרונות הגלגל השלישי:
https://www.youtube.com/watch?v=e9gqLf-RZ-Q
הזוי...
https://www.youtube.com/watch?v=OCyWFGRdzNs
נערך לאחרונה על ידי erez59; 16-06-2019 בשעה 06:19.
Erez Ronen
צפיתי בסרטון האמצעי - על כביש רטוב או במעבר על כתם שמן וכו' זה ברור שיש לניקן יתרון. מצד שני על כביש רטוב בכל מקרה לא לוחצים את האופנוע לגבולות שלו.
היתרונות ברורים ועדיין אני לא חושב שהייתי רוצה כזה. לעומת זאת קטנוע יכול להיות שכן הייתי לוקח עם שלושה גלגלים.
בתכל'ס אתה בין הבודדים כאן שרכבו על אחד כזה כך שאתה יודע טוב מכולם איך זה מרגיש באמת ועד כמה הוא מתאים לך. את החסרונות כתבו לך.
יכול להיות שהאופנוע ימצא את הנישה שלו בקרב הרוכבים ויכול להיות שלא, קביעה נחרצת שהוא יעלם זה סתם זריקת דברים לאוויר כי זה מאד מוקדם לקבוע.
לי נראה שהניקן מתאים בדיוק לאנשים כמו ארז שמחפשים יותר בטיחות תוך כדי שמירה על יכולות דינמיות כי הרי הוא יכול לרכוב בנוחות ובטיחות לאט וכמו רכב אבל הוא רוצה את הכיף של ההשכבה אבל בכמה רמות בטוח יותר.
אם הכלי חדש אז אסור להתעסק בו (בארץ), רק למסוך מורשה אחרת יש איבוד אחריות.
הכוונה הייתה שגם *אם* מטפלים לבד הכלי עדיין יקר לתחזוקה.
לגבי הסרטונים: ברור שגלגל שלישי נותן יותר אחיזה קדמית, בייחוד אחרי הפאשלות שהיו לימאהה עם tricity (שם הם השתפשפו).
עדיין אני חושב שלפיאג'ו יש יותר ניסיון בתחום והם יותר בטיחותיים.
אני עדיין חושב שהנייקן לא חזק מספיק ביחס לגודל.
אני עדיין חושב שבאותו מחיר יש כלים יותר טובים.
אני עדיין חושב שלקנות ממטרו זו בעיה עתידית.
ועדיין חושב שאתה צריך גם ככה לחכות 6 חודשים.
אם אתה נעול, לך על זה.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
גם לתחושתי הניקן לא היה מספיק חזק, אבל ייחסתי את זה לירידה לנסיעת המבחן, מהאופנוע החזק שאתו הגעתי.
נציג המכירות הבטיח הספקה תוך שבועיים.
Erez Ronen
הרבה דברים אפשר להגיד על הניקן - אבל כלי שעושה 0-100 באיזור ה4 שניות.. הוא הרבה דברים חוץ מחלש.
לפורפורציות, להערכתי זה יותר מהיר ממשהו באיזור ה99% ממה שזז על הכביש.
יש הבדל בין חלש, ללא מספיק חזק. לאופנוע עם 158 כ"ס, הרבה יותר קל לשאת משקל של 130 ק"ג, מאשר לאופנוע עם 115 כ"ס, במיוחד אם המשקל העצמי של האופנועים זהה.
Erez Ronen
תשמע אתה מגיע מאחד האופנועים המהירים בעולם עדיין ZZR1200 ...
כוח יהיו מעט מאוד כלים שיענו על הדרישה הזאת אפילו היום (אני עם CBR1100) האח התאום של ה ZZR שלך ואין לי למה להחליף.
הניקן נראה פצצה לטעמי
הניקן בטוח יותר מאופנוע בעל 2 גלגלים. (מרחק בלימה , כביש רטוב ,שמן על הכביש ועוד מליון...)
הניקן סוחף מבטים יותר מה ZZR וה CBR זה בטוח .
הניקן יושב על פלטפורמה בדוקה של ימהה. MT09
הניקן מאיץ ל 100 ב 4 שניות שזה כפי שאמרו מהיר ב 99% מהרכבים על הכביש.
לרעתו
1. משקל
2. נוחות תפעול בעיר
3. לא 2 גלגלים לא ממש אופנוע.
4. עוד רפידות ברקס וצמיג.. מערכת שעלולה להיות יקרה לאחזקה.
אני הייתי שמח להניח את התפלץ בחניה שלי האמת גם את ה ZZR שלך![]()
רק תגיד מתי להביא לך אותו...
העצמות שלי (והמשקל) כבר לא בנויים לתנוחה הזאת
Erez Ronen