עמוד 4 מתוך 4 ראשוןראשון ... 234
תוצאות 46 עד 57 מ 57

אשכול: נסיעת הכרות ימאהה Niken

  1. #46
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    להההא

    אין תחליף אמתי למה שאני רוכב עליו היום, ואני אומר את זה בלב מלא והרגשה קשה.

    כשאני חושב על האופנוע הבא, אין כרגע אופנוע שיענה על הצרכים שלי טוב יותר.

    דרך אגב מהתשובות שלך אני מרגיש שגם אתה לא באמת סגור ורק מגשש...
    תקשיב ותקשיב טוב...
    כמי שברזומה שלו רשומים כלים שהם באנדר סטייטמנט, לא הכלים הכי יפים בשוק, (חיפושית... R100RS), לא מן הנמנע, שעגלת הקניות הזו תשתלב יפה ביניהם...
    תתקשר ל- 036586801 - קובי הגדול ותזמין נסיעת מבחן. יהיה מעניין לקרוא את החוויות שלך מהרכיבה.
    Erez Ronen

  2. #47
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    ציטוט נכתב במקור על ידי erez59 צפיה בהודעה
    תקשיב ותקשיב טוב...
    כמי שברזומה שלו רשומים כלים שהם באנדר סטייטמנט, לא הכלים הכי יפים בשוק, (חיפושית... R100RS), לא מן הנמנע, שעגלת הקניות הזו תשתלב יפה ביניהם...
    תתקשר ל- 036586801 - קובי הגדול ותזמין נסיעת מבחן. יהיה מעניין לקרוא את החוויות שלך מהרכיבה.
    שכחת גם וספה ספרינט 1969, סאן יאנג 50, ICM 50, R750 1991 GSX400 אבל ופה האבל הגדול, כל אלה הביאו אותי
    למקום שאני נמצא היום, האופנוע צריך לתת לי הכל מהכל ובמינונים הנכונים:

    1) רכיבה מנהלתית לעבודה, בנוחות, יעילות ומינימום הצקות-הורסיס חתלתול יעיל זריז נגיש ועביר כשלא לוחצים אותו-אבל נושך כשיש בעיה.
    2) רכיבת שיחורר לחץ-הורסיס אינו קוטל קנים ויעידו כאן שוכני הפורום.
    3) טיולים ארוכים בשתיים +ציוד בלי הכנות מיוחדות-שדה הפעולה של הורסיס.
    4) פשטות טיפולים, אמינות, ואולי זה יפתיע מישהו עלות טיפולים נמוכה אם יודעים לעבוד נכון.
    5) אופנוע שאתה אוהב להסתכל עליו מכל זווית, נראה כמו האופנועים האמתיים ומתנהג כמו אופנוע.
    6) החיבור שלך לאופנוע, רגש נטו לא מבטים, לא תשומת לב, לא ג'אחה. להפך זאב בעור כבש!

    יכול להיות שהתלת הזה יקסום למישהו שמחפש תמיכה על מה שחסר לו ככל שהוא מתבגר, שזה סבבה לגמרי ופתרון אדיר, אבל לא לי.
    אני אבחר בפתרונות אחרים לכשאצטרך.

    דבר עם קובי שיעלה לי-ם את הוורסיס האלקטרוני החדש.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #48
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה

    דבר עם קובי שיעלה לי-ם את הוורסיס האלקטרוני החדש.
    במקרה הזה, הדבר היחידי שיעלה לו, זה מקום העבודה...
    Erez Ronen

  4. #49
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    לא בשנים הקרובות, חוזה עם ktm... להפר אותו זה מלא כסף.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    זה מאוד מעניין,
    בהתחשב בעובדה שהאופנועים החדשים של מתנ"א הם... ב.מ.וו.... (ולא! לא הgs הקטנים של היס"מ).

  5. #50
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    ציטוט נכתב במקור על ידי erez59 צפיה בהודעה
    ההבדל בין 100 ל- 150 כ"ס לא אמור להתבטא במהירות הסופית, אלא ביכולת לסחוב שני רוכבים על ציודם המלא. אני מקווה שבמבחן הזמן, הניקן יוכיח אמינות ופלח שוק נאמן ויביא בעקבותיו דגמים חזקים יותר.
    מבוגרים כמונו כשמרכיבים עם ציוד נוסעים בקצב שיוט+ ולא בנסיעה ספורטיבית. אז ההספק הנדרש יתקבל ב 5000 סל"ד במקום ב 4,500. לא אסון גדול כשלא ממהרים.
    לגבי התחושה יכול להיות שההפרש דרמטי.
    יש הרבה תחביבים \ תחומים שאנשים בוחרים ב- over kill. דייגי חוף לדוגמא משתמשים בחוטים שאפשר למשוך איתם קרוקידילים כשרוב הפעמים -אם בכלל תופסים, יוצאים דגים של 100-300 גרם... עובי נותן ביטחון (טיפה עדיף בסלעים) אבל מגביל את מרחק ההטלה, את כמות החוט ברולר ויקר יותר.

    רוצה לומר יונית. כל עוד לא מתקרבים לקצה ההספק של 100 כ"ס בשביל מה צריך 150?

  6. #51
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה

    רוצה לומר יונית. כל עוד לא מתקרבים לקצה ההספק של 100 כ"ס בשביל מה צריך 150?
    בעיקרון אתה צודק, אבל מי חי בשם העיקרון?
    רוב המכוניות העממיות, יכולות להגיע למהירויות שממילא רובם המוחלט של הנהגים, לעולם לא יזכו לראות את המחט מגיעה לשם. אז לשם מה רוכשים מכוניות ספורטיביות? אותו כנ"ל לגבי אופנועים, בתים, סמארטפונים וכדומה. אנחנו רוכשים לעצמנו מוצרים, מעל המידות שלנו, רק בגלל שאם פעם נירצה, אז יהיה לנו את זה. אופנוע עם 47.5 כוחות סוס יגיע לירושלים בדיוק כמו אופנוע עם 160 כוחות סוס, אבל היכולת לעשות את זה בהילוך שישי (רק לשם דוגמה) ולא בהילוך רביעי, לי למשל, זה עושה את זה ואני לא מתבייש להודות בזה.
    Erez Ronen

  7. #52
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    אין דבר כזה יותר מדי כוח!

    או כמו שסבתא ננה הייתה אומרת:

    "אין אישה לא יפה, יש פחות מדי קונייאק"

    אבל היא הייתה כבר זקנה ולא פוליטקלי קורקט.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #53
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    גם עלי זה עובד אבל ההפרש בין 150 ל-100 קטן, זה לא הבדל שבין הילוך שישי לרביעי.
    באיזה סרטון שסוקר דגמים טענו שמנכ"ל KTM אמר שלרוכבים מהשורה אין סיבה לקנות אופנועי ליטר.
    מתי באמת "צריך" ליטר? אולי לצאת מעקיפות מסוכנות- וזה מחזיר אותנו לבלטה הראשונה.
    אם משייטים בלי ללחוץ** בעיני זה נראה פחות חשוב ממהירות בכניסה והיציאה מהסיבוב.

    ** כמעט ולא משתמשים בבלמים לפני פניות.

  9. #54
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    קשה להעביר במלים תחושה של כוח, פעם, מזמן, בשנות השבעים של האלף הקודמת היינו בטקס ביכורים בקיבוץ הסוללים
    לאבא שלי יש שם אחות ואנחנו כילדים מאד אהבנו להיות בקיבוץ, גולת הכותרת של הטקס הייתה סיבוב שעשו לנו על מסוק
    הריסוס של הקיבוץ ישבתי בתוך המסוק ילד קטן וכשהמסוק המריא הרגשתי כאילו מישהו מושך אותי מהשערות למעלה בכוח
    שלא הכרתי עד אז, התחושה הזאת ליוותה אותי המון זמן ולא הצלחתי לשחזר אותה, לא בלונה-פארק ברכבת הרים ולא בשום
    מקום אחר, עד שעליתי על הוי מקס, הזהירו אותי לא למשוך את הראשון או השני בחודשים הראשונים עד שאתרגל, האמת
    מאד סקרן אותי למה, אבל באמת שהשתדלתי עד שפעם נמהרת אחת עשיתי את זה, עד לאותו הרגע לא ידעתי למה לצפות
    אבל כשהוי בוסט נכנס לפעולה (ובהילוכים הקצרים זה קורה מאד מהר) פתאום חזרתי לגיל 10 ולמסוק, ההרגשה שכמה מהאברים
    שלך נשארו קצת מאחור בעוד הידיים נאחזות נואשות בכידון על מנת שהתחת לא יעבור למושב הנוסע, והצוואר נלחם להחזיק את
    הראש מאוזן, עד היום הג'ינג'ית מחזיקה אותי קצת יותר חזק כשאני לוחץ טיפה על הגז אבל היום המבערים לא נפתחים כבר...
    קל מאד להתרגל לכוח, קשה הרבה יותר לוותר עליו.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #55
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    קשה להעביר במלים תחושה של כוח, פעם, מזמן, בשנות השבעים של האלף הקודמת היינו בטקס ביכורים בקיבוץ הסוללים
    לאבא שלי יש שם אחות ואנחנו כילדים מאד אהבנו להיות בקיבוץ, גולת הכותרת של הטקס הייתה סיבוב שעשו לנו על מסוק
    הריסוס של הקיבוץ ישבתי בתוך המסוק ילד קטן וכשהמסוק המריא הרגשתי כאילו מישהו מושך אותי מהשערות למעלה בכוח
    שלא הכרתי עד אז, התחושה הזאת ליוותה אותי המון זמן ולא הצלחתי לשחזר אותה, לא בלונה-פארק ברכבת הרים ולא בשום
    מקום אחר, עד שעליתי על הוי מקס, הזהירו אותי לא למשוך את הראשון או השני בחודשים הראשונים עד שאתרגל, האמת
    מאד סקרן אותי למה, אבל באמת שהשתדלתי עד שפעם נמהרת אחת עשיתי את זה, עד לאותו הרגע לא ידעתי למה לצפות
    אבל כשהוי בוסט נכנס לפעולה (ובהילוכים הקצרים זה קורה מאד מהר) פתאום חזרתי לגיל 10 ולמסוק, ההרגשה שכמה מהאברים
    שלך נשארו קצת מאחור בעוד הידיים נאחזות נואשות בכידון על מנת שהתחת לא יעבור למושב הנוסע, והצוואר נלחם להחזיק את
    הראש מאוזן, עד היום הג'ינג'ית מחזיקה אותי קצת יותר חזק כשאני לוחץ טיפה על הגז אבל היום המבערים לא נפתחים כבר...
    קל מאד להתרגל לכוח, קשה הרבה יותר לוותר עליו.
    איי רסט מיי קייס... :-)
    Erez Ronen

  11. #56
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אני אסכם את זה ככה:
    ארז, אתה סגור על ה-נייקן כמו שאני סגור על Street triple.
    לא משנה מה יגידו ומה יאמרו, רק המוות יפריד בניכם... פשוט תלך על זה, מקסימום תפרד גם ממנו בעתיד ותעבור למשהו אחר.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  12. #57
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אני אסכם את זה ככה:
    ארז, אתה סגור על ה-נייקן כמו שאני סגור על Street triple.
    לא משנה מה יגידו ומה יאמרו, רק המוות יפריד בניכם... פשוט תלך על זה, מקסימום תפרד גם ממנו בעתיד ותעבור למשהו אחר.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    אם זו המסקנה אליה הגעת, כנראה יש לי בעיה להסביר את עצמי...
    לניקן יש הרבה תכונות טובות, בהן אחיזת כביש מצוינת, נוחות, הגנה מהרוח וטכנולוגיה מתקדמת, אבל לטעמי הוא לא מספיק חזק לשאת משקל של 2 רוכבים וציוד ולכן לא אמהר לרכוש אותו, אלה אמתין שהשוק יאמר את דברו ואולי בהמשך, אם יצרני האופנועים יחליטו ליצר כלים דומים, אך חזקים יותר, אשקול שוב את העניין.
    Erez Ronen

אשכולות דומים

  1. ימאהה NIKEN במבחן דרכים: מכונת פיתולים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 27-05-2018, 13:00
  2. מבט מעמיק: ה-NIKEN התלת-גלגלי של ימאהה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 12-11-2017, 12:38
  3. תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 29-10-2017, 09:37
  4. נסיעת מבחן - איך זה עובד ומה הקאצ'?
    על ידי Tsachi בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20-01-2016, 17:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO