תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: איך אתם מבצעים נסיעה בכיכר קטנה?

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    36

    איך אתם מבצעים נסיעה בכיכר קטנה?

    הי,
    יש לי בשכונה כיכר קטנה ואין ברירה אלא לנסוע ממש לאט (כי יש תמיד השקיה או חול סביב הכיכר...). איך להיכנס ולנסוע בכיכר כזו? כיום מחוסר ברירה ומפחד מהחלקה אני נכנס עם קלאץ בפנים כדי שלא יהיה מצב שיש בלימה כלשהי מהגלגלים? (בלימה +פלוס סיבוב+חול/מים= החלקה בטוחה)

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    להוריד הילוכים מראש, ולהכנס עם גז קבוע, אחרי שסיימת לשחרר קלאץ'.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    להוריד הילוכים מראש, ולהכנס עם גז קבוע, אחרי שסיימת לשחרר קלאץ'.
    כלומר זה נכון להיכנס עם קלאץ בפנים (כלומר אני מנתק לגמרי את הכוח לגלגלים). אני שואל כי בדרך כלל בפניות זה אסור להיות עם קלאץ בפנים.
    TSW 50
    WR125
    CB500X
    ???????

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    36
    הי,
    מצטער לייעץ ללא ניסיון, אבל אכתוב את דעתי שאולי תחדד את השאלה, ואם יש לי טעויות בגישה אשמח לשמוע!

    המפתח הוא קודם כל להתאים את המהירות שלא תחליק בה לפני הכניסה לככר, וכדאי מאוד כן לשלב הילוך ולשמור על סל"ד קבוע ולא גבוה במיוחד כאשר השילוב הוא לפני הככר. אם הסל"ד לא גבוה, גם אם תסגור מעט מצערת לא תהיה האטה חדה מדי.

    אם יש השקיה או גשם (במיוחד ראשון) מהירות שלא תחליק בה היא 60% מהמהירות שנראה לך שלא תחליק בה (או 30 קמ"ש פחות).

    במגבלות הזהירות וכמובן לוודא שאין רכב מאחוריך (בככר קטנה חד-נתיבית) אתה יכול להגדיל את הרדיוס על ידי מעבר נניח מהשליש הימני של הנתיב, שליש נתיב לתוך הככר ולצאת לחלק החיצוני של הככר לקראת היציאה מהככר (לא רלוונטי לפנייה ימינה בככר, רק ישר או שמאלה).
    זהירות לא להתקרב יותר מדי למרכז הככר, כיוון שנעשית עבודה מאסיבית לייצוב הככר שעלולה לגרום לשיפוע שלילי של הככר ביחס לפנייה (כלומר חלק פנימי מוגבה בניגוד למה שהיית רוצה).

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי eily צפיה בהודעה
    הי,
    מצטער לייעץ ללא ניסיון, אבל אכתוב את דעתי שאולי תחדד את השאלה, ואם יש לי טעויות בגישה אשמח לשמוע!

    המפתח הוא קודם כל להתאים את המהירות שלא תחליק בה לפני הכניסה לככר, וכדאי מאוד כן לשלב הילוך ולשמור על סל"ד קבוע ולא גבוה במיוחד כאשר השילוב הוא לפני הככר. אם הסל"ד לא גבוה, גם אם תסגור מעט מצערת לא תהיה האטה חדה מדי.

    אם יש השקיה או גשם (במיוחד ראשון) מהירות שלא תחליק בה היא 60% מהמהירות שנראה לך שלא תחליק בה (או 30 קמ"ש פחות).

    במגבלות הזהירות וכמובן לוודא שאין רכב מאחוריך (בככר קטנה חד-נתיבית) אתה יכול להגדיל את הרדיוס על ידי מעבר נניח מהשליש הימני של הנתיב, שליש נתיב לתוך הככר ולצאת לחלק החיצוני של הככר לקראת היציאה מהככר (לא רלוונטי לפנייה ימינה בככר, רק ישר או שמאלה).
    זהירות לא להתקרב יותר מדי למרכז הככר, כיוון שנעשית עבודה מאסיבית לייצוב הככר שעלולה לגרום לשיפוע שלילי של הככר ביחס לפנייה (כלומר חלק פנימי מוגבה בניגוד למה שהיית רוצה).
    למי שאין לו ניסיון=עדיף שלא ייתן עצות...

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא יודע מה זה "קלאץ' בפנים".
    אני מתכוון שאתה מסיים את כל התפעול של האופנוע כולל לעזוב לגמרי את הקלאץ ולעבור לגז (במקרה הזה קבוע) לפני הכניסה למכשול (כל מכשול).

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    לא יודע מה זה "קלאץ' בפנים".
    אני מתכוון שאתה מסיים את כל התפעול של האופנוע כולל לעזוב לגמרי את הקלאץ ולעבור לגז (במקרה הזה קבוע) לפני הכניסה למכשול (כל מכשול).
    אתה לא נותן גז בכיכר קטנה וכביש רטוב, איפה שמהירות נסיעה 20-30 קמש. במקום אתה מכניס ומוציא קלאצ׳.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אף אחד לא רשם לתת גז בפניה.
    אבל הכל בסדר חבר.
    הכל טוב.
    תמשיך בשלך.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    ממה שאני למדתי בהדרכות של אופנוען מאומן וכמו שהזכירו לפני, כל התפעול של האופנוע נעשה לפני הכניסה לכיכר, ואף פעם לא עושים סיבוב או פניה עם קלאץ לחוץ. להכנס בראשון אם מפחדים. אם נכנסים לסיבוב עם קלאץ לחוץ ועוזבים בהמשך, הגלגל הקדמי מאבד אחיזה ויכולים להחליק

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    36
    אני מבין שיש לך בעיה בעיקר עם הדיסקליימר. אני הייתי מוותר על ההערה ומתמקד בהודעה שלפניך:
    ציטוט נכתב במקור על ידי kanter.m צפיה בהודעה
    ממה שאני למדתי בהדרכות של אופנוען מאומן וכמו שהזכירו לפני, כל התפעול של האופנוע נעשה לפני הכניסה לכיכר, ואף פעם לא עושים סיבוב או פניה עם קלאץ לחוץ. להכנס בראשון אם מפחדים. אם נכנסים לסיבוב עם קלאץ לחוץ ועוזבים בהמשך, הגלגל הקדמי מאבד אחיזה ויכולים להחליק
    מי שעלול לאבד אחיזה בעקבות שחרור קלאץ מהיר בהילוך נמוך מדי הוא דווקא הגלגל האחורי. אבל מה אני מבין.

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    36
    בקיצור לעשות הכנות לכיכר לפני ולהיכנס עם גז קבוע על הילוך שני (ראשון מאד רגיש לשינוי קטן במצערת..)...הבנתי נכון?

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    נשמע טוב. אפשר גם על הילוך גבוה יותר אם אתה רוצה תגובה ממש רגועה.

אשכולות דומים

  1. איך מבצעים בדיקת שמן ב MT 07
    על ידי Kopel בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 19-05-2018, 12:33
  2. מישהו יודע על מבצעים בקרוב?
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 18-06-2017, 15:20
  3. מבצעים בזירו על דגמי 16
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 05-12-2016, 06:43
  4. מה מבצעים בטיפול קטן ל joymax xi
    על ידי humble55 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 04-04-2016, 23:31
  5. נציגי פול גז בכיכר ספרא ירושלים פורים 2016
    על ידי lokimonster בפורום אוף טופיק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-03-2016, 14:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO