עצות:
1.להשתמש בסימני פיסוק.
2.אני לא זוכר שהייתה איזושהי בעיה ספציפית עם שנתון 2016.
אתה מתכנן להחליף מנוע תקין על סמך דברים שאנשים אמרו?
גם לא הבנתי את הקשר בין תיקון תקלה (לא קיימת אבל נשים בצד רגע) לזה שהקטנוע לא מספק אותך.
לפני שבועיים בערך קניתי לי טימקס 2016
לא יודע כל כך איך להסביר אבל, במשך 3 שנים הכלי הזה היה עובר לי מול העניים ופשוט עושה לי חשק לקנות אותו
עשיתי מחקר קטן והבנתי שזה לא סיפור זול לא הקנייה ובטח שלא האחזקה אבל הלכתי על זה בכול זאת בשביל להוריד את הקוף מהכתף
לאחרונה כל מי שאני פוגש שהיה ברשותו כלי משנת 2016 הלך לו המנוע
הרוב הבולט מאשים את הוריאטור של פוליני
עכשיו השאלה שלי כזאת
בתאכלס בלי שום שיפור זה קטנוע סביר שלא כל כך מספק אותי
מצד שני אין 10,000 שקל מיותרים לשים על מנוע חדש
אמרו לי כמה אנשים שאם אני ישים רק משקולות אני אקבל כלי זריז יותר בלי נזק למנוע
אשמח לעצותכם חברים
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
עצות:
1.להשתמש בסימני פיסוק.
2.אני לא זוכר שהייתה איזושהי בעיה ספציפית עם שנתון 2016.
אתה מתכנן להחליף מנוע תקין על סמך דברים שאנשים אמרו?
גם לא הבנתי את הקשר בין תיקון תקלה (לא קיימת אבל נשים בצד רגע) לזה שהקטנוע לא מספק אותך.
מתנצל על הסימני פיסוק אבל ככה אני כותב זה לא מעצלנות או זילזול פשוט לא יודע
אבל מצד שני אני משתדל לא להלבין פנים ברבים של אף אחד
השאלות שלי הם
1. האם זה פאק יצור שכול המודל של 2016 נהרס מנוע ?
2.האם באמת יש קשר בין וריאטור משופר להרס במנוע
3. האם משקולות קלות יהפכו את הכלי לזריז יותר מבלי לעשות נזק במנוע
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
המטרה היא לא להעליב, אבל שכותבים ללא סימני פיסוק זה קצת מקשה להבין את הכוונה.
אני באמת לא יודע על איזה תקלה מדובר? יש לזה איזשהו תיעוד? אני לא שמעתי כלום על תקלה ספציפית בשנתון הנ"ל.
מה גם שהדגם החדש יצא בשנת 2017 ולא 2016.
לא יודע לגבי וריאטור משופר או משקולות.
1. לא מכיר דבר כזה.
2. בגדול יכול להיות. וריאטור ששונה מהיצרן ואמור להוביל לביצועים טובים יותר יגרום לשחיקה גדולה יותר, אין מתנות חינם.
3. החלפה רק של המשקולות לא יזיקו למנוע אבל שתדע שזה בא על חשבון מהירות סופית. משקולות כבדות = פתיחות אטיות יותר ומהירות סופיות גבוהה יותר. קלות = ההפך.
אז תחליף. אתה כנראה לא תרגיש בכלל בחסרון אלא רק ביתרון. המשקל של המשקולות בגרמים הוא מה שקובע את השינוי. אני לא בקיא בטימקס מה המשקל של המקוריות ואיזה משקל מומלץ לקלות. תעשה קצת גוגל וכנראה גם יוטיוב ותחליט. כנראה גם המוסכניק שלך כבר בטח מכיר את העסק טוב ויוכל לייעץ לך.
beno,
כבעל טימקס 2016 עוד מעט שנה , לא שמעתי שיש בעיות עם המנוע עם שנת 2016.
אני מבסוט מימנו חבל על הזמן!
מה שכן שמעתי (לא מדוד או חבר של חבר) שלפני שקניתי את שלי, התקשרתי לסוכניות וחיפשתי יד 2 והרבה אמרו לי שיש להם אחד אחרי מנוע.
עכשיו אני אסביר לך מאיפה זה נובע , הרבה אנשים שמחזיקים טימקס , בוא נגיד את זה ככה הם די אונסים אותם.
פותחים פול גז בכל רמזור ומגיעים עד למהירות הסופית ולא משחררים...ככה הורסים מנוע.
אצלי למשל יש ואריאטור של מלוסי.
בטיפול 20 המוסך שם לי משקולות של פוליני במשקל 14 גרם מה שגרם לו לפתיחה איטית ודי משמעותית.
החלפתי ל 12 גרם ואני מרגיש את השיפור.
אני פותח לרוב כמו זקנה איתו ולפעמים קצת לוחץ..די משתדל לא "לסגור סקאלה" מה שנקרה אם כמעט שלא.
בבוקר שאני מניע אני נותן לו דקה שתיים בשביל להתחמם ואז מתחיל את הנסיעה ושאני מגיע ליעד אני מחכה לפחות דקה ואז מכבה אותו.
ככה המנוע לא ילך לך סתם כמו שאתה טוען, השאלה עד כמה אתה אגרסיבי איתו או שומר עליו.
לכל שאלה אשמח לענות לך.
מובי זה לא קטנוע,מובי זה אל.
צודק,
רק תיקון קטן.
יותר בריא לתת למנוע לעבוד איזה חצי דקה (אין באמת משמעות לזמן המדויק, רק לתת לשמן להגיע לכל המקומות) ואז פשוט לנסוע רגוע עד שמגיע לטמפרטורת עבודה.
כשהמנוע עובד על סרק הוא מתחמם יותר לאט וזה גם לא אופטימלי (,לא אסון אבל לא אופטימלי).
לפתוח חזק בכל רמזור בגדול זה להתעלל.
מעבר למנוע יש עוד כמה חלקים וגלגלים שיניים שחוטפים בכל אחד כזה. מיוצר בשיבל זה? יכול להיות. זה אומר שלא נגרם נזק? ממש לא.
מכיר אישית כלי שעבד קשה מאוד בפתיחות חזקות ווהמנוע+וריאטור הלכו לעולמם אחרי 48 אלף קילומטר.
נראה לי שאין נוסחאות קסם - עובד חזק = בלאי חזק