אני יודע שהמנוע בו לא הולך ואין קשר לשום וריאטור כזה או אחר.
אני יודע שהמיסבים תמיד נשברים לדגמים הנ"ל.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
ה'שיפורים' באים בדרך כלל על חשבון האמינות .כשלא יודעים איך ומה,הולך מנוע.
אני מנסה להבין איך הולך מנוע בגלל וריאטור ? שמעתי את זה לא פעם.
וריאטור זה גיר אוטומט. האם בוריאטור חליפי משנים את יחס העברה ? ונגיד שכן.
במידה ואתה רואה את הגבול הסל"ד העליון בו אתה מעוניין להיות (בדומה לאופנוע עם גיר רגיל) אתה עוצר ולא מושך עד למנתק (לטוסטוס יש מנתק?).
איך וריאטור משפיע על האמינות?
זה לא כמו לשנות את היחס גלגלי שיניים באופנוע?
לפתוח חזק גורם לבלאי מואץ נקודה. יש לאישתי טיוטה פריוס (כן רכב) שלימד אותי נהיגה נכונה מה היא... גז קבוע ומתון לאורך זמן עד להגעה למהירות הרצויה ללא שינוי בדוושה ואז משיגים תוצאה של 24 ק"מ לליטר.
תסע סבתא תסע הרבהתסע חוליגן תסע ותתקן.
טוב לסיכום
תודה לכולם על התגובות והזמן
לאחר מחשבות והתלבטיות רבות שמתי בסוף קיט וריאטור של מלוסי
והאמת זה הפך את הכלי למדהים !
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
אל תשימו משקולות של מלוסי!
לא מבין את הטעות הזו שאנשים עושים.
רוצה משהו טוב כדי להתנסות בדברים? שים sliders Dr. Pully, אבל תמיד תשתמש במשקולות מקוריות.... עדיף על הכל.
משקולות של מלוסי חופשיות מידי ויוצרות בעיות לטווח הארוך...
Sent from my MI 5X using Tapatalk
נוסעים נורמלי, שמים משקולות רגילות ו"כבדות" וככה הפתיחות יורדות והמהירות סגירה עולה.
(ככה פחות יפגע המנוע).
אם קנית אין מה לעשות, פשוט שים בפעם הבאה משקולות מקוריות.
מה שמשנה את כל הכוח זה הוריאטור ולא המשקולות של מלוסי, הצורה הצנטרפוגית בה נזרקות המשקולות זה ההבדל והפטנט שלהם מה וריאטור המקורי.
יש גם משקולות של Dr pully, שהן למעשה עם לשונית (לא עגולות) ולכן הן נקראות sliders. הן מחזיקות זמן ארוך יותר מכולן, מרגישות ספורטיביות גם במשקל כבד ועולות בהתאם.
הערה אחרונה לשמירה על הכלי:
הקטנוכ מראה על הסקאלה 183 (במקסימום) אבל בפועל נותן 166 קמ"ש (זו הגבלה של המנוע) - כדי לשמור עליו וגם כדי לעמוד בתקנות זיהום אויר.
אי לכך ובהתאם לזאת אין למשוך אותו לרמת הסקאלה עד הסוף, מיותר למנוע, לסביבה וכיס שלך.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
משקולות רגילות לא יעבדו טוב ותאבד מרוב האפקט של הוריאטור המשופר.
הצורה והמהירות שבה נזרקות המשקולות תלויה בין היתר במשקל שלהן.
זה כמו מתכון,הוא יהיה הכי טעים בטיבול מסוים.
משקולות של DR פולי מתוכננות לבית משקולות של היצרנים ולא לבית משקולות למירוצים.
איך נמנעים מנזק של וריאטור?
מחזירים לוריאטור המקורי,שאם תחזיר את המשקולות המקוריות הוא יתנהג בצורה דיי דומה למה שהיה קודם ואז אין טעם בהחלפה.
לא מסכים איתך.
משקולות רגילות במשקל קל גם עושות את העבודה על וריאטור משופר, מה שעושה את האפקט זה הוריאטור ולא רק המשקולות.
משקולות של Dr pully עובדות מצוין על ויראטורים משופרים ולא רגילים, כגון: מלוסי, ולא יוצרות אפקט של תקתוקים (גם זה מניסיון).
Sent from my MI 5X using Tapatalk
משקולות זה המוח של הוריאטור,יש להם את ההשפעה כי גדולה מכל שאר הרכיבים.
התעלות והזוויות לא יעזרו אם המשקל יהיה לא נכון,לא מדובר בחשיבות דיוק על המיקרו גרם אבל תחום משקל לא נכון = וריאטור שלא עובד טוב.
מאותה סיבה משקולות מקוריות לא יעבדו כמו המשקולות של הערכה וגם לא תמיד יהיו במידה שמתאימה לתעלה (גם זה מניסיון).
לגבי דר פולי - לא ניסיתי.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 29-06-2019 בשעה 12:49.
אחלה ואריאטור יש למלוסי .
זה לא משנה איזה ואריאטור תשים כל עוד אתה תפתח חזק כמו חוראני גם במקורי אתה תישבור את הגיר או וואט אבר ותעשה נזק.
נכון שהבלאי יותר גבוהה בוואריאטור משופר אך לא פחות חשוב איך הרוכב מתנהג.
מובי זה לא קטנוע,מובי זה אל.