עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 18

אשכול: Z650 a1 - דעות?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    129

    Z650 a1 - דעות?

    אהלן חברים

    דעות על הכלי הנ״ל?
    קוואסאקי מורידים הגבלות בצורה חוקית במקרה הצורך?

    עלויות אחזקה של מוסכים עם מחירים נורמלים ולא מורשי מטרו?

    אמינות? הנאה?

    *קראתי את הביקורת של פולגז, מתעניין גם בחכמתכם.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    כן, הוא זול.
    לא, הם לא מסירים את ההגבלה בצורה חוקית.

    האמינות צריכה להיות בסדר (אם אני זוכר נכון אז היסטורית המנוע מוכר כבעייתי אבל הבעיות נפתרו במהלך השנים)
    מבחינת הנאה, לא נסעתי עליו אבל הביקורות על הכלי לא משהו.
    ויש לכלי הזה בעיה אחת מהותית - הZ400 הוא כנראה כלי מוצלח יותר מהZ650 המוגבל שעולה פחות.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    129
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    כן, הוא זול.
    לא, הם לא מסירים את ההגבלה בצורה חוקית.

    האמינות צריכה להיות בסדר (אם אני זוכר נכון אז היסטורית המנוע מוכר כבעייתי אבל הבעיות נפתרו במהלך השנים)
    מבחינת הנאה, לא נסעתי עליו אבל הביקורות על הכלי לא משהו.
    ויש לכלי הזה בעיה אחת מהותית - הZ400 הוא כנראה כלי מוצלח יותר מהZ650 המוגבל שעולה פחות.
    אם אי אפשר להסיר הגבלה, אז למה באמת יוצאים כלים כאלה? למה לא לקנות 400/300 וזהו?

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    בחו"ל אפשר להסיר אותה רק שהיבואן בארץ (מטרו) לא מעוניין להתעסק עם זה.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Touro צפיה בהודעה
    אם אי אפשר להסיר הגבלה, אז למה באמת יוצאים כלים כאלה? למה לא לקנות 400/300 וזהו?
    אאל"ט מטרו הם היחידים שעדיין מסרבים להסיר הגבלות.
    אתה בכיף יכול לרכוש sv650 או CB650 ולהסיר את המגבלה מאוחר יותר בעלות של כמה אלפי שקלים.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    110
    נסעתי על ה z650 וה-z400 ממש לפני יומיים.
    ה 650 לא מאוד מעודן, עושה רעש שהוא איך לומר, פשוט רעש. ה 400 נחמד מאוד, לא הרגשתי שחסר כח בכלל בלהסתובב בעיר או בלהאיץ לאיילון, מנוע מרגיש נמרץ ויחסית חלק.
    הגודל של 400 והקלילות פשוט גורמים לו להרגיש כיפי, כאשר ה 650 משעמם.
    לדעתי לרוכב מתחיל קווסאקי פשוט שיחקו אותה עם ה400 החדש.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    129
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    אאל"ט מטרו הם היחידים שעדיין מסרבים להסיר הגבלות.
    אתה בכיף יכול לרכוש sv650 או CB650 ולהסיר את המגבלה מאוחר יותר בעלות של כמה אלפי שקלים.
    SV מכוער לדעתי, קצת באסה לקנות אופנוע שאתה לא אוהב איך שהוא נראה, למרות ששקלתי אותו ברצינות, אבל לא הצלחתי להתחבר ליופי שלו.. CB650 לא בתקציב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי lygav צפיה בהודעה
    נסעתי על ה z650 וה-z400 ממש לפני יומיים.
    ה 650 לא מאוד מעודן, עושה רעש שהוא איך לומר, פשוט רעש. ה 400 נחמד מאוד, לא הרגשתי שחסר כח בכלל בלהסתובב בעיר או בלהאיץ לאיילון, מנוע מרגיש נמרץ ויחסית חלק.
    הגודל של 400 והקלילות פשוט גורמים לו להרגיש כיפי, כאשר ה 650 משעמם.
    לדעתי לרוכב מתחיל קווסאקי פשוט שיחקו אותה עם ה400 החדש.
    אני עם A1, יש עוד זמן עד שאגדיל לA ואני מתחיל ללמוד אז לא יהיה לי כסף בשנים הקרובות להחליף כלי,
    אני רוכב עכשיו על R3, ובגלל שאני רוכב המון ק"מ אני רוצה להביא נפח גדול יותר בשביל יותר אמינות לטווח הארוך (מן הסתם לא תחליף לטיפול ראוי), כי אני כרגע לא חוזר למכונית, אין מצב.
    אז 400 מול האר3.. נשמע לי כמו קצת בזבוז כסף. MT07 מוגבל לא בתקציב שלי, SV650 מכוער (למרות שאקבע נסיעת מבחן, אבל ממה שאני רואה ביוטיוב.. האר3 שלי עכשיו יותר חזק), אז נשארנו עם Z650 מוגבל.. נינג'ה מוגבל לא מצאתי, והביקורות עליו גם לא טובות כ"כ.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Touro צפיה בהודעה
    SV מכוער לדעתי, קצת באסה לקנות אופנוע שאתה לא אוהב איך שהוא נראה, למרות ששקלתי אותו ברצינות, אבל לא הצלחתי להתחבר ליופי שלו.. CB650 לא בתקציב.

    אני עם A1, יש עוד זמן עד שאגדיל לA ואני מתחיל ללמוד אז לא יהיה לי כסף בשנים הקרובות להחליף כלי,
    אני רוכב עכשיו על R3, ובגלל שאני רוכב המון ק"מ אני רוצה להביא נפח גדול יותר בשביל יותר אמינות לטווח הארוך (מן הסתם לא תחליף לטיפול ראוי), כי אני כרגע לא חוזר למכונית, אין מצב.
    אז 400 מול האר3.. נשמע לי כמו קצת בזבוז כסף. MT07 מוגבל לא בתקציב שלי, SV650 מכוער (למרות שאקבע נסיעת מבחן, אבל ממה שאני רואה ביוטיוב.. האר3 שלי עכשיו יותר חזק), אז נשארנו עם Z650 מוגבל.. נינג'ה מוגבל לא מצאתי, והביקורות עליו גם לא טובות כ"כ.
    נראה לי מיותר למהר עם זה.
    תשמור את הR3 עד שתוציא רשיון A ותראה אח"כ מה נמצא בשוק.
    העלות של המכירה+קניה תעלה לך יותר מהחסכון לטווח ארוך

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    129
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    נראה לי מיותר למהר עם זה.
    תשמור את הR3 עד שתוציא רשיון A ותראה אח"כ מה נמצא בשוק.
    העלות של המכירה+קניה תעלה לך יותר מהחסכון לטווח ארוך
    עד שאוציא רישיון A זה עוד 9 חודשים, אנחנו נעבור שנתון והק"מ שלי יעלה המון (אני רוכב באמת הרבה), בטוח שעדיף לחכות?

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    63
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    הZ400 הוא כנראה כלי מוצלח יותר
    וואלה, ממתי יש Z400?

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    129
    ציטוט נכתב במקור על ידי roNiNinja636 צפיה בהודעה
    וואלה, ממתי יש Z400?
    שנה בערך

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    פתיחת ההגבלה בSV650 כרוכה בעלות של 7000 ש"ח בערך ולדעתי זה לא ממש שווה את זה.
    ואגב, אני קצת לא מבין את הקטע של להחליף עכשיו כלי ולא בעוד שנה בגלל כסף. אם אין לך כסף אז אל תחליף כלי. אם יש לך עכשיו כסף, תפקיד אותו בבנק והוא יעמוד לרשותך בעוד שנה, אחרי שדרוג רשיון. אם תקנה עכשיו אופנוע שיבאס אותך בכל בוקר אז חבל על הכסף שלך.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    110
    פתיחת הגבלה ל SV650 זה הרבה פחות מ 7000, אלא אם כן סתם זרקו לי מחיר בסוכנות, למרות ששאלתי כמה וכמה פעמים.
    ה SV ירגיש משמעותית יותר חזק מה R3, אין אפילו מה לדבר.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    129
    ציטוט נכתב במקור על ידי lygav צפיה בהודעה
    פתיחת הגבלה ל SV650 זה הרבה פחות מ 7000, אלא אם כן סתם זרקו לי מחיר בסוכנות, למרות ששאלתי כמה וכמה פעמים.
    ה SV ירגיש משמעותית יותר חזק מה R3, אין אפילו מה לדבר.
    גם אם הוא מוגבל?

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    זה מה שכרובי רשם כאן וכרובי מנהל את התחום של האופנועים האלה באבניר... במקרה של הsv650 והויסטרום, לטענתו הם צריכים להחליף את המחשב ואתה משלם גם על המחשב החדש וגם על ההתעסקות.

    אני החזקתי sv650 מוגבל כ7 חודשים. אני לא הייתי מרוצה ואני לא יכול להמליץ. כחבילה, הcb500f הרגיש לי כלי יותר מוצלח ומאוזן.

אשכולות דומים

  1. Svartpilen/Vitpilen 401 -דעות?
    על ידי Touro בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 11-04-2019, 12:44
  2. ווסט קירור של אלפינסטאר, דעות?
    על ידי Almogwer בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 15-04-2018, 01:31
  3. מידע על z650
    על ידי Mosheselner1 בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 05-04-2018, 11:21
  4. Z650 2017 A1
    על ידי dinR בפורום פורום מכירה
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 22-10-2017, 10:05
  5. מחפש.... המלצות, דעות, רעיונות....
    על ידי yanirm בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 28-09-2015, 18:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO