תמונות -
https://imgur.com/a/c5ONHT6


שרשרת DIV VX3 520 - ד 250

גג"ש קדמי + אחורי JT Sprockets- ד 130

פילטר אוויר K&N (רב פעמי) - ד 200

פילטר שמן K&N - ד 50

מגן אקרילי לפנס הקדמי R&G - ד 110

מגן גחון מאלומיניום Hepco&Becker - ד 600

רפידות קלאץ' Vesrah - ד 200

מיסבי היגוי הכל ביצים - ד 100

סטנד אמצע סיני - 300
מצאתי את הקפיץ שלו אבל לא את הברגים (אולי לא הגיע איתם, לא זוכר), ממליץ לנסות לחבר במקום כדי לראות אם זה נוח (לא ג'ק מקורי של הונדה)

מגביהים למגן הרוח המקורי - יימסר לקונה הראשון שמעוניין
המלצה שקיבלתי מרוכב NC אחר. נותן לאוויר להיכנס גם מתחת למגן ואמור למנוע מערבולות, ולא נראה מנעייכ.

סטופרים לכיסא - זוג יימסר לכל דיכפין.
מולבשים מעל השייבות של המושב כדי לבטל את השיפוע השלילי. החלק השני של המוד הוא תופסן גבוה יותר בנקודת החיבור הקדמית (אזיקון או פיסת מתכת בצורה הנדרשת למהדרין)

ידית קלאץ'+ מאסטר + כבל קלאץ' של VFR - ד 150
אם מישהו רוצה להמיר לקלאץ' הידראולי. יימסר עם סלייב ממיר סיני (חשבתי בזמנו לנסות איתו, ואם יתברר שהוא בעייתי, להחליף לסלייב של magura או משהו דומה)


ה -NC עצמו בשימוש מזדמן אצל קרוב משפחה (והבעלים הראשון) כרגע. תמונה שמצאתי (תחילת 2020 לדעתי) -



עוד לא החלטתי מתי/בכמה למכור (כנראה קרוב יותר לחורף / 20K), אבל אם מישהו מעוניין טנטטיבית לבדוק אותו, מוזמן ליצור קשר.

מצב כללי - יד2, היה על 71K~ כשהחלטתי לנסות אופנוע אחר. לא ידוע לי על ריג'קטים שאינם קוסמטיים שלא טופלו, אם יימצאו אוריד בהתאם.
הייתי מטפל בדינמיקה (למעט שדרוג מתלה אחורי שבוצע ב-HRP / כוון ע"י סטפן), הבעלים המקורי מטפל ב- top gun.
הקונה יקבל את כל החלקים כאן שלא יימכרו/יימסרו עד אז.