למה לא sv חדש ב 46? אין סיבה לשלם יותר על אופנועים דומים בביצועים. אלא אם אתה מפוצץ אז תיקח ktm1290 וזהו
בהתחלה הייתי מעוניין ב ninja 650 אבל די מהר שיניתי את דעתי ונתפסתי חזק על ה MT -07, אשמח לשמוע את דעתכם בעניין ויותר לגבי ה MT.
עד עכשיו רכבתי על CBR300R, כרגע עושה רישיון בלי הגבלה ומעוניין להוציא את האופנוע חדש מהחברה, הסכום מקסימום 65 כולל אקרפוביץ פול סיסטם ( אז למי שיציע יד שנייה תחסכו 😉 )
למה לא sv חדש ב 46? אין סיבה לשלם יותר על אופנועים דומים בביצועים. אלא אם אתה מפוצץ אז תיקח ktm1290 וזהו
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
קשה להצדיק את פער המחירים הנוכחי....אולי רק עיצוב חצוף יותר בmt
ואם אתה כבר מוציא 65, לא עדיף לוותר על אקרופוביץ ולקחת cbr650 או cb650 עם מנוע 4 בשורה, או gsxs750 עם בקרת אחיזה ומצבי ניהול מנועי (שאולי אחד מהם כולל גם הפחתת הספק)? לשניהם אמורים להיות מכלולים עדיפים על ה-07.
נערך לאחרונה על ידי AsafA; 21-01-2018 בשעה 20:22.
עזוב את היתרונות של הsv על הmt (בחו"ל הם נמכרים במחיר דומה)
אבל יש לך אפשרות לחתום על חוזה אחריות מול מטרו, או חוזה אחריות מול עופר אבניר.
הבחירה פשוטה לדעתי...
בגדול הם צודקים... אבל אל תקשיב להם, לך על הMT
mt-07
אל תלך על כלום. תמונות בפרוספקטים זה דבר אחד, קריאת מבחנים זה דבר שני ורכיבת נסיון זה דבר שלישי.
תוציא בנחת את הרישיון ואז תכייף ברכיבות מבחן.
אתה יכול להיות מופתע לרעה מה Mt 07 לא בגלל שהוא אופנוע לא טוב אלא בגלל שהוא לא מתאים לך.
ואם אתה כבר חושב על ה Mt, תוותר על השטות של האקרופוביץ ולך על mt09 שהוא "רק" 5k מעל התקציב שלך ונותן לך אופנוע אחר לגמרי.
אפשר להבין מה הקטע של המלאןטלפים כסף להוציא על פול סיסטם ואקרפוביק?.. זה הרי לא נותן כלום חוץ מרעש ועוד כמה ק"ג פחות (שלא בדיוק מורגשים בתכל'ס)
המהנדסים במפעל יצרו מערכת פליטה מקורית שמותאמת לכלי, נכון שברוב המקרים בכלים החדשים של השנים האחרונות אפשרי להתקין סליפ-און תחליפי פתוח והמחשב יעשה את ההתאמות, אבל זה לא נותן כלום חוף מרעש ובקפיירים כשסוגרים גז מהר.. אם רוצים לשפר באמת צריך לעשות מודיפיקציות על שאר המערכות (מחשב הזרקה, שסטומים..)
לא חבל על עשיריית אלפים?, וואלה יש לאנשים כסף לשפוך על שופוני
גילוי נאות - יש למפלץ הגרמני שלי אקרפוביק, כי קניתי אותו איתו, אם היה המקורי ישר הייתי מחליף (חוץ מרעש של פרארי והפלצות בקפיירים בסגירות גז מהירות פעם ב.. זה לא נותן כלום)
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
אני נהנה מאד מהאקרו... ביחוד מהגרגור בנמוכיםהאם זה מאסט? ממש לא! אבל זה בהחלט חלק מההנאה. ממש כמו לרכוש מחשב עם עכבר, קלדת, רמקולים ומסך משודרגים שמגבירים את חווית המשתמש למרות שהמחשב הוא אותו המחשב.
ולגופו של עניין מסכים שאם כבר 09.
נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 22-01-2018 בשעה 15:46.
נסיעת מבחן על הsv והmt תעזור לקבל החלטה. מה שנוח לאחד לא נוח לאחר שבנוי אחרת או מעדיף אופי אופנוע אחר.
למה אתה לא מכניס למשוואה את הDUKE690?
ואם כבר duke690, אז למה לא להכניס למשוואה את דגם הR?
הוא מצוייד באגזוז אקרפוביץ כבר מהחברה, בלמים של ברמבו רדיאליים, מצבי רכיבה, בקרת אחיזה, צמיגי מצלר M7R, מתלים מתכווננים, 3 מצבי abs (כולל abs בהטייה), קלאץ' הידראולי, מאותתי לד, שלדה וג'נטים כתומים, סליידרים, מסך TFT צבעוני, וואן סיט, ועוד שלל פינוקים שמגיעים כבר עמוסים על האופנוע מהחברה.
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב
קח בחשבון שבדגמים החדשים (יורו 4), ככל הנראה, כבר לא ניתן לפרק את המשתיק, כך שאין הרבה הבדל בסאונד. אציע לך לברר מול אקרופוביץ לפני הרכישה.
ראה מה פרסם מישהו עם f700gs שרכש אקרופוביץ בתקן יורו 4:
Screenshot_2018-01-23-07-52-14.jpg
אגב, אצלי מותקן סליפ און אקרופוביץ עם משתיק, בתחילת נסיעה ובחניון של העבודה, יש לו סאונד יפה, אבל בנסיעה אני בכלל לא שומע את האגזוז.
נערך לאחרונה על ידי AsafA; 23-01-2018 בשעה 08:11.
אתה צודק וגם קצת לא.
בשונה מהעבר שאת המשתיק היה ניתן לשלוף באמצעות הברגה פשוטה, ולהחזיר אותו כשמתחשק לך, היום כבר אין את הבורג הזה והמשתיק תקוע באופן קבוע. (זה כמובן קורה בדגמי יורו 4)
מה שעושים לרוב בדגמי יורו 4, ונתקלתי לא פעם, זה מסירים את המשתיק לצמיתות (קודחים אותו החוצה) לרוב האנשים שקנו את האגזוז מראש לא מעניין המשתיק.
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב