ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
השאלה הזאת חוזרת על עצמה שוב ושוב פה.
התשובה זהה:
במחיר של 4,000 שקל אתה קונה כלי שחוט כלומר:
הרבה קילומטרז', הרבה ידיים וייתכן שגם טיפול לקוי.
האם זה אומר שהכלי ישבוק לך חיים? יש סיכוי שלא, אבל כנראה שכן.
בסופו של דבר אתה לא מעוניין לקנות כלי כדי שייבלה במוסכים, גם כלכלית אבל גם כי זה הכלי רכב שלך.
תתאר לך סיטואציה שביום שאתה צריך לנסוע ללימודים הוא מחליט לשבוק חיים.
זה לא אמור שדבר כזה לא עלול לקרות גם בכלי חדש יותר, אבל במקרה של כלי ב4,000 שקל יש סיכוי גבוה יותר.
אגב, מנוע אולי לא יקר, אבל אם קנית כלי ב4,000 שקל ועכשיו תצטרך לעשות מנוע ב1,500 שקל העסקה הזאת הפכה ללא משתלמת כלכלית.

אני מבין אותך.
מצד שני יצא לי לעבוד על מובי שיש עליו כ70K קמ ולמעט "קוסמטיקה" לא החסיר פעימה ועדיין נוסע. אגב המובי הזה עבד כל הזמן בקו האדום.
מצאתי באחת הסוכנויות XEVO 125 עם 44K ב3 אלף שח. נשמע לי מפתה. כמו כן יש סוכנויות שיש שם כלים בתקציב הזה על בסיס קבוע. לעשות מנוע אחרי 10, 15 או 20 אלף קמ לא נשמע לי רע במיוחד בהתחשב בסכום הראשוני.
שאלת השאלות היא כמובן, מה הסיכוי שזה יקרה לפני.

מבחינה כלכלית, אין לי את הרצון או היכולת (כרגע) להשקיע יותר (ומיגון - קסדה ומעיל, כבר יש לי). אני יכול לחכות חודשיים ולהכפיל את התקציב אבל אז אנחנו כבר עוברים את הקיץ וקצת פספסנו חלק נכבד מהפואנטה

שואל כאן לגבי כדאיות הדבר מנסיונכם, אם יצא למישהו לקנות קטנוע בזול או בכלל להתנסות עם אמינות הכלים הללו.

תודה רבה !