ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
אתה באמת חושב (ואני שואל ברצינות ולא ציניות) שאופנוע 500 או 650 ס'מ"ק לא יעמדו בנסיעה של 50 ק"מ לכיוון? מבחינת מכלולים ומבחינת נוחות?
בשביל 100 ק"מ ביום חייבים אופנוע ליטר?
אני לא חושב שאופנועי ליטר יתאימו יותר באופן מוחלט לסוג הנסיעות שהוא ציין.
הם יתאימו גם, אבל גם כלים A1 יתאימו.
מה גם, שלקפוץ מגו'י מקס לאופנוע ליטר אולי יהיה קצת מוגזם.
יעמדו - כן. בטוח. השאלה איך (מבחינה מכאנית) ואיך הרוכב יגיע.
בן אדם הולך לעשות 24,000 ק"מ לשנה. הסיכוי שלו אחרי שנתיים לחוות תקלות שונות ומשונות באופנוע 500 או 650 גדול בהרבה מאשר באופנוע ליטר. אחרי 50 ק"מ הוא יהיה הרבה יותר רענן אם ירד מוורסיס 1000 או סופר טנרה (שלא לדבר על R1200GS) מאשר אם ירד מCB500X או מה-MT700. אולי הויסטרום המוגבל יוצא דופן כאן. אגב, אפשר גם (עקרונית) לעשות את זה על קטנוע 250. השאלה היא המחירים שתשלם בתחזוקה ובנוחות.

[כמו ששאלו רופא אם אפשר לחטוף איידס בשירותים. התשובה הייתה שאפשר, אבל זה ממש לא נוח.]

אז לא חייבים. ממש לא. אפשר גם רכב או אוטובוס או רכבת. אבל אם מישהו מחליט להשתמש באופנוע לרכיבות של כ-100 ק"מ ביום, כל יום, עדיף (אבל לא מוכרח) אופנוע מהסוג שציינתי.

יש דעות שונות לגבי הקפיצה. בטוח דבר אחד: פות"ש לא ילד, ואם ישרוד את המעבר ל500 או 650, הוא ישרוד גם את המעבר לגדולים יותר.

זה השנקל שלי. כמובן כ"א יכול לחשוב מה שהוא רוצה.