ùìåí ìëåìí àðé îçôù àåôðåò 125 äåöàúé øéùéåï ìãøâú A2 åàéï ìé ðñéåï àðé îçôù àåôðåò òí îøàä éçñéú ÷øáé ìðñéòåú òì äëáéù áìáã ùéúï ìé àú äúôå÷ä äîøáéú ìãøâú ä125 äàåôðåò àîåø ìùîù ìú÷åôä ùì áòøê 4/5 äú÷öéá ùìé äåà áòøê 15,000 ìà ëåìì áéèåç åîéâåï äñúëìúé òì äMT125 ùì éîàää åäéä ðøàä ùäåà òåðä òì ëì äãøéùåú ùìé îä ãòúëí òìéå ? çùáúé òì ì÷ðåú éã 2 ëëä ùéòîåã áú÷öéá (àðé éëåì ìçøåâ îòè)
áìé ÷ùø áðåùà äîéâåï àðé òåîã ì÷ðåú äùáåò àú ä÷ñãä ùì AGV îãâí K1 îä àúí çåùáéí òìéä ?
úåãä ìòåðéí


öéèåè ääåãòä áúâåáä