לדעתי כן.
אבל לבדוק בציציות שאין הפתעות
שלום לכולם!
אני חושב לקנות DR 650.
רב הנסיעות שלי הם בתוך ת"א ומדי מפעם מחוץ לעיר וגם נסיעות לצפון מדי פעם.
עם זאת אני רוצה לטייל קצת בשטח סופי שבוע (בעיקר שבילים קלים).
הציעו לי באחת הסוכנויות בעיר DR 650 2018 תאריך עליה לכביש 11/2018. במחיר 32000.
האופנוע יש ראשונה ועבר 600 ק"מ בסה"כ. הבעלים שלו שם מגן גחון ומגני ידיים, האופנוע במצב מלוקק ללא שריטה עם אחריות לעוד שנתיים כמעט.
האם שווה?! מה דעתכם? אשמח לשמוע תגובות
כן.
אין לי הרבה השוואה כי לפני זה היו לי עוד אופנועי דוש קירור אוויר, ובכולם החום היה דומה (השאר היו בנפחים קטנים יותר- 200-350-500) וניתן להגיד שבבירור החום הנפלט ממנוע קירור אוויר על אופנוע בלי פיירינג הוא ביחס ישר לנפח המנוע.
בשאר האופנועים שרכבתי עליהם היה פיירינג וקירור מים כך שהרגל לא חוטפת הקרנה ישירה.
למעט אולי cb500 (של פעם, לא החדשים) שהוא אמנן די ערום, ובו אינני זוכר בעיית חום, אבל רכבתי עליו רק במשך חורף אחד.
זה לא מה ששאלתי
עניתי בהתחלה-
כן.
ומכיוון שאני לא יכול לתת תשובה קצרה, אז אוסיף שבשכלול השיקולים, לדעתי, זה לא קריטי ברמה של לפסול אופנוע.
בעסה.
אני לא זוכר את זה משיעורי הנהיגה
לפות"ש. מידע מועיל -
https://www.youtube.com/watch?v=NZAWeR46z_Q
תודה רבה !
תעשה לו בדיקה ותחטוף אותו, אתה מקבל אופנוע חדש בפחות 10,000 שקלים.
לנאור, המנוע מחמם, אבל לא פחות מהדרוזי. נסבל לדעתי.
חלק מהמידע בסרטון הוא מטעה.
הבסיס לטעות הוא השוואה של הדיאר לאופנוע אנדורו.
העניין עם צמיגים 50-50 הוא נכון. הם פשוט פח אשפה. או ששמים צמיגי שטח (חוקיים לכביש), או שמחזיקים שני סטים.
בעניין הסוויץ' של הניוטראל לא נתקלתי, והאופנוע נמכר עם הרבה מעל 100 אלף ק"מ (אם אני זוכר, סביב ה150).
באופן כללי השורה התחתונה נושאת אמת. בכל תחום יש טובים ממנו, אבל מה שהבחור שם אומר, שהוא לא טוב בכלום, היא טעות מרה. והוא כן אולראונדר.
בזמן שחברים שלי החזיקו ק.ט.מ. ועגלה ופרייבט, אני נסעתי כל יום לעבודה (לפעמים דרך השטח), מדי שבועיים נסיעה ארוכה לצפון, לטיולים עם אותם חברים הייתי מגיע בנסיעה על הכביש ועושה איתם את כל המסלולים. (הרבה מעבר ל"דרכי קקל").
כן, החזקתי סט שטח (גלגלים כולל דיסקים ורפידות) והייתי מחליף כל סופש. ניג'וס, אבל לוקח רבע שעה כשאתה מיומן ועם כלים מתאימים.
(בהתחלה, אגב, הייתי מחליף צמיגים, וזה חתיכת קריעת תחת לא מומלץ לאף אחד).
בגילי המופלג מגיני הברכיים משמשים כחותלות. מחממי ברכים...
לי זה כנראה יפריע שברך אחת מתחממת משמעותית מהברך השניה
לא דיברתי על הדרוזי או על חום מנוע בכללי.
אני בכלל רוכב על חד צילינדר מקורר אוויר ללא שום מצנן.
שטח הפנים של השילדה בה אגור השמן וטמפרטורת הדלק שעוטף אותה מהווים קירור.
אני יודע. לא נתקלתי בזה אצלי. ולא אצל חברים. אם הייתי מכיר את התופעה, כנראה הייתי מזמין את הברגי אבטחה.
בכל אופן הוא זורק שם הרבה מידע.
חלק קצת מטעה.
לקראת הסוף הוא מדבר על כך שהאופנוע גבוה.
ובכן,
זה הדואל ספורט הכי נמוך שיש.
הסיבה שאני (בין 160-165, תלוי מתי לאורך היום תתפסו אותי), רכבתי עליו, היא שהוא האופנוע הכי נמוך בנמצא שניתן לעשות איתו שטח. כל שאר המתחרים היו או גבוהים או כבדים ורחבים ממנו.
גובה המושב המופיע ברשת אינו מדויק מכיוון שהקפיצים רכים (זאת כן נקודה שהייתי משפר אם הייתי רוצה שטח ושוקל ממוצע ומעלה), והאופנוע יורד הרבה כשיושבים עליו.
הוא גם מגיע עם פטנט מובנה להנמכה (הפיכה של תושבת הבולם). אבל אז צריך גם לקצר רגלית צד או לקנות את המיועדת לאופנוע מונמך. מי שאין לו נסיון עם אופנועים בגובה הזה אולי כדאי להתחיל מונמך וכשצוברים נסיון עם הכלי להגביה חזרה.
יש לכל אחד אופנוע נוסטלגי. אצלי זה הדיאר (והוא לא היה הראשון, שלי, וגם לא השני ולא השלישי). אולי אני משוחד (לא אולי. אני משוחד). אם היום לא הייתי צריך לתפור קילומטרים רבים כל יום על הכביש המהיר, כנראה הייתי קונה שוב כזה. מה לעשות שהצרכים השתנו.
אז בעצם מה שהפורום אומר לפות"ש זה לחטוף![]()
אני מצדד באמירה הזו