יש כמה גישות.
בגדול, השריקה נובעת משחיקה של השיניים בגלגל"ש. הזוית עבודה שלהן מול הגלגל"ש הנגדי משתנה ונוצרת שריקה. השריקה כשלעצמה אינה בעייתית, אבל, זה יכול להעיד על זוויות עבודה של גלגלי השיניים, הגורמים לעומס צידי הרוצה להפריד ביניהם. כשזה מחמיר מתחילה תופעה של קפיצת הילוך. כאן כבר מתחיל להיות מסוכן כי גלגלש שקופץ ומקבל מכה (כמו נסיון שילוב בלי קלאץ אבל בסינכרון לא טוב) עלול לשבור שיניים שמטיילות בגיר וטוחנות אותו עד דק. בנוסף, לעתים גלגל השיניים עובד בעומס כזה שהוא רגיש יותר לשבר.
אחרי ההפחדה עם הוורסט קייס סנאריו... אני נסעתי בדיאר עם שריקה מהגיר במשך כמה שנים טובות וזה לא הפריע לי. רק כשעשיתי שיפוץ לחלקים אחרים במנוע (באזור ה100-120 אלף ק"מ) פתחתי ושיפצתי גם את הגיר (מסתבר שגם החמישי היה שחוק).
באתרים המתמחים בדיארים ניתן לקנות קיטים של גלגלי שיניים מחוזקים להילוכים שעובדים קשה.
כמובן שמהתיאור אי אפשר לדעת מה המצב אצלך, אני תיארתי מה שאני מכיר כנפוץ.


 
			
			 נכתב במקור על ידי zx2r
 נכתב במקור על ידי zx2r
					
 ,ניסיתי לחפש על זה קצת מידה אבל לא כל כך הצלחתי, המלצות לטיפול בעיניין?
 ,ניסיתי לחפש על זה קצת מידה אבל לא כל כך הצלחתי, המלצות לטיפול בעיניין? 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה