שלום וברכה
מה יכול להיות התקלה? שעון הטורים עולה ויורד ללא פרופורציה?
כמו כן מה מרווח הטיפולים של הכלי?
ושאלה אחרונה... מתי עושים שרשרת טימינג?
תודה לעוזרים
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
שלום וברכה
מה יכול להיות התקלה? שעון הטורים עולה ויורד ללא פרופורציה?
כמו כן מה מרווח הטיפולים של הכלי?
ושאלה אחרונה... מתי עושים שרשרת טימינג?
תודה לעוזרים
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
שרשרת טיימינג לא עושים.
מרווח הטיפולים - תוריד ספר רכב. תסתכל בשרשור דביק "טיפולים - מה\פעם בכמה\וכו' - זה כאן". שם, לא כאן.
שעון סל"ד שעולה ויורד - שים לב אם הוא במקרה כל פעם עולה לאותה הנקודה ויורד חזרה, אם כן - שים לב מה הנקודה (כמה סל"ד) ותבדוק בספר הרכב, יכול להיות שככה הוא מסמן תקלה - ככה זה היה ב-R1 שלי בזמנו, לא יודע אם ב-636 יש משהו דומה.
יכול להיות מגע רופף באחד מחוטי הצמה, יכול להיות ספידומטר (צג) תקול (המעגל של מד סל"ד), ויכול להיות גם CDI תקול (הוא מייצר את האותות למד הסל"ד), או אולי מחשב מנוע, אם כי עד כמה שאני זוכר, CDI מוציא את האות הזה.
תעבור עם ספריי מגע על הקונקטור של הצמה לכיוון הספידומטר.
אם זה ממשיך וקורה לעתים קרובות ו\או נמשך לאורך זמן עד הכיבוי, הכי קל זה לנסות לחבר ספידומטר אחר, מאותו סוג אופנוע, ולראות אם עובד.
הדרך היותר מסובכת היא לאתר ולחשוף את החוט ששולח פולסים למד הסל"ד ולבדוק את הפולסים בסקופ (oscilloscope), לוודא שהם זורמים בקצב הסל"ד ובלי הפרעות. אם אין הפרעות, זה גם יצביע על בעיה בספידומטר.
בוקר טוב
מי יכול לשלוח לי את השרשור טיפולים כמה/ פעם בכמה...
ואת ספר הטיפולים של הנינג'ה 636 משנת 2002...
בתודה מראש
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...9B%D7%90%D7%9F
04:
http://www.encontrapeca.com.br/catal...%20ZX%206R.pdf
99:
http://support.bazzaz.net/service_manuals/ZX600J8F.pdf
נראה לי שה99 יתאים למרות שזה 600 ולא 636. בכל מקרה לא חפרתי באינטרנט יותר מדי. אם יש לך ספק תקנה באיביי בכמה עשרות שקלים וזהו.