עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: מחפש בלידר לברקסים וקלאץ׳

  1. #1

    מחפש בלידר לברקסים וקלאץ׳

    מי שיכול למסור או לתת אחד כזה לטיפול 1 של החלפת נוזל ברקס יהיה מעולה,
    אני מחפש אחד עם עם ידית לחיצה בלבד (לא חשמלי וכו')
    מאזור עמק יזרעאל-חיפה-זיכרון

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    בשביל מה אתה צריך את זה? בלידינג של ברקסים זה פעולה די פשוטה.
    לדעתי אין צורך להתאמץ בשביל זה.

  3. #3
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    בשביל מה אתה צריך את זה? בלידינג של ברקסים זה פעולה די פשוטה.
    לדעתי אין צורך להתאמץ בשביל זה.
    בלידר עושה את החיים קלים יותר

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מנסיוני בלידר אולי מקצר את פרק הזמן שלוקח לנוזל הבלם להתרוקן. ולא הייתי מתעסק עם זה.

    אבל,
    אם אתה רוצה יש לי משאבת ואקום ידנית לבלמים באיזור השרון/מרכז.

  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    מנסיוני בלידר אולי מקצר את פרק הזמן שלוקח לנוזל הבלם להתרוקן. ולא הייתי מתעסק עם זה.

    אבל,
    אם אתה רוצה יש לי משאבת ואקום ידנית לבלמים באיזור השרון/מרכז.
    על זה דיברתי בעיקרון, ולא הבנתי את הפיסקה הראשונה שלך
    מאיפה אתה?

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מה שהתכוונתי בפסקה הראשונה הוא שהזמן שתבזבז על לחבר, להשתמש, לפרק ולנקות את המשאבה הוא ארוך מהזמן שתחסוך בעבודה עצמה.
    בוודאי ובוודאי שבאופנוע (כמות נוזל קטנה סה"כ).

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    106
    מסכים, פשוט לחבר צינור גומי , יעשה את העבודה


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #8
    בלידר מושך את הנוזל מהברקס, זה לוקח פחות זמן מלעשות את זה בשיטה העתיקה של לפתוח לסגור, לא יודע איך לכם יותר נוח לפתוח ולסגור בורג 40 פעמים במקום לתת לבלידר למשוך את הנוזל, אבל אני פחות מתחבר לעניין

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    סבבה, כמה זמן בפועל זה חוסך לבן אדם? נגיד 3 דקות? (ואני מגזים)
    בשביל 3 דקות לפתוח שרשור לנסוע למישהו להביא את זה להשתמש בזה ואז לנסוע להחזיר לו את זה.. מבטיח שזה לפחות פי 10 זמן.
    לכן רוב האנשים כאן חושבים שזה סתם בזבוז זמן. אם יש למה לא, אבל לטרוח בשביל זה? nyyyeeettt

  10. #10
    ואתה חושב שלפתוח ולסגור בורג 30 פעם בריא להברגה? אני פחות
    זה לא רק זמן, זה איכות העבודה

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    איך לעזאזל אתה פותח וסוגר 30 פעמים?
    אתה לא צריך לפמפם את הנוזל החוצה כמו בניקוז אוויר. פשוט פותח פעם אחת, נותן לנוזל לנזול (עדיף עם צינורית שקופה לתוך בקבוק כלשהו, ותו"כ מוסיף נוזל בכוסית, או לפחות דואג שהיא לא תתרוקן לגמרי.
    כשהנוזל שיוצא למטה הוא נקי וצלול פשוט סוגרים בורג. ממלאים את הכוסית למפלס הרצוי (רפידות חדשות- קו המקסימום).

    רוצה להיות צדיק? תן פמפום/פתיחה/סגירה פעם אחת ושלום על ישראל.

  12. #12
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    איך לעזאזל אתה פותח וסוגר 30 פעמים?
    אתה לא צריך לפמפם את הנוזל החוצה כמו בניקוז אוויר. פשוט פותח פעם אחת, נותן לנוזל לנזול (עדיף עם צינורית שקופה לתוך בקבוק כלשהו, ותו"כ מוסיף נוזל בכוסית, או לפחות דואג שהיא לא תתרוקן לגמרי.
    כשהנוזל שיוצא למטה הוא נקי וצלול פשוט סוגרים בורג. ממלאים את הכוסית למפלס הרצוי (רפידות חדשות- קו המקסימום).

    רוצה להיות צדיק? תן פמפום/פתיחה/סגירה פעם אחת ושלום על ישראל.
    עשית את זה פעם אייל?

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    עשיתי את זה מספר פעמים.
    באופנועים.
    ועשרות פעמים ברכבים (ושם זה קצת יותר מסובך).
    ואגב, גם עם משאבת ואקום וגם בלי. כולל פירוק מערכות בלימה לגורמים וניקוז אוויר דרך מטרים של צנרת בלימה ומערכות abs "מתוחכמות" לכאורה.
    תאמין לי כשאני אומר לך. כל עוד אתה לא מכניס אוויר למערכת, אתה מחבר צינור שקוף, פותח בורג ניקוז, סוגר אותו כשהנוזל יוצא נקי, וזהו.
    כדי למנוע זיהום של הנוזל החדש, אתה נותן לכוסית להתרוקן כמעט עד הסוף מהישן לפני ההוספה.

  14. #14
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    עשיתי את זה מספר פעמים.
    באופנועים.
    ועשרות פעמים ברכבים (ושם זה קצת יותר מסובך).
    ואגב, גם עם משאבת ואקום וגם בלי. כולל פירוק מערכות בלימה לגורמים וניקוז אוויר דרך מטרים של צנרת בלימה ומערכות abs "מתוחכמות" לכאורה.
    תאמין לי כשאני אומר לך. כל עוד אתה לא מכניס אוויר למערכת, אתה מחבר צינור שקוף, פותח בורג ניקוז, סוגר אותו כשהנוזל יוצא נקי, וזהו.
    כדי למנוע זיהום של הנוזל החדש, אתה נותן לכוסית להתרוקן כמעט עד הסוף מהישן לפני ההוספה.
    לתת לנוזל לזרום החוצה מכוח הכבידה זה פעם ראשונה שאני שומע. או שאולי אתה רומז לקפילריות של הנוזל בצינור הניקוז ...
    יודע מה? אני לא שולל. אני רק אומר שמעולם לא זרם לי הנוזל החוצה בכיף שלו
    חבל שרק לפני חודש החלפתי רפידות (לקראת הטסט) ועל הדרך את הנוזל - עכשיו זה יצטרך לחכות עוד כמה שנים

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    מעניין. אף פעם לא ניסיתי ככה.
    תכל'ס כל המשאבות וואקום למינהם - זה בדיוק מה שהם עושות, רק יותר מהר.
    גם שם לא מפמפמים את הברקסים..
    טוב, יש לי טיפול מאוד מאוד בקרוב. ננסה את זה ונחזור עם חוויות.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO