מציע לך להסתכל בספר הרכב איך מכוונים את התאורה (לא מסובך) ולכוון בטסט או במוסך שיש לו מכשיר בדיקה.
אופנוע Kawasaki Versys 1000 חדש עם 3600 ק״מ נכשל בטסט ראשון על פיזור תאורה ? פעם ראשונה שנתקלתי בכזה דבר.
האפונוע נקנה מהסוכנות.
נסעתי למוסך המורשה שגם שם היו דיי מופתעים מהסיטואציה... הציעו להחליף נורה ומכאן אסע שוב לטסט - אין להם מכשיר לבדיקת הפיזור במוסך.
אשמח לשמוע דעתכם ? עצות ?
מציע לך להסתכל בספר הרכב איך מכוונים את התאורה (לא מסובך) ולכוון בטסט או במוסך שיש לו מכשיר בדיקה.
יכול להיות שהנורה (או אחת מהן) הורכבה הפוך או לא יושבת היטב במקום. אולי לנסות להחליף את הנורה.
תנסה לחזור לטסט (טסט חוזר בסביבות 20 שקלים) או לגשת לחשמלאי רכב.
כיוון אורות אגב, נעשה במכון הבדיקה ללא תוספת תשלום, אבל זה לא המקרה כאן.
התשובה כללית ולא מתייחסת לדגם האופנוע.
יכול להיות שמכון הטסטים בודק את התאורה לא כמו שצריך. אפילו סביר מאוד שזה המצב. מצפים שזה יהיה כמו ברכב.
במקומך, הייתי מנסה להשיג אישור מהיבואן שהתאורה באופנוע תקינה, ומנסה לכופף את המכון.
להבא, תמצא מכון טסטים שמחפף את בדיקת התאורה, ותחלוק איתי איפה בבקשה.
נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 09-07-2019 בשעה 17:55.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
^^^^
בקומפיוטסט בראשון בודקים שכל המנורות מאירות (קדמי, אחורי, אורות בלמים ואיתותים). לא בודקים את פיזור/מיקוד אלומת האור.
בכלל כדאי לבדוק אם האופנוע עדיין באחריות, ואם כן אז לתת להם לטפל בזה בעצמם. ואם הם מוצאים שהכלי תקין אז שימציאו לך אישור מודפס וחתום שהאופנוע תקין .
לא. רק מסתכלים שכל הנורות עובדות.
המידע מהיום בבוקר
אגב, בניגוד לכלמיני מתקני עינויים ששמעתי עליהם במספר מכונים אחרים, בדיקת הבלמים פה היא פשוט ע"י בלימה חזקה על משטח מחוספס.
Yamaha Tracer 9GT
זרק פצצה ונעלם, מי יודע איך נגמר?
לי יש כמה השערות...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!