נפלא שיש בארץ ייצוג כמעט לכל דבר עם שני גלגלים ומנוע.
אבל... אני באמת לא מצליח להבין את ההיגיון העסקי ביבוא של עוד מותג שימכור כמה יחידות בודדות בשנה.

קליבלנד, AJP, למברטה, TGB, פאנטיק, HM, לונסין...
אפילו האלה היותר-רציניים, שיש להם ביד מוצר באמת מוצלח - כמו האנפילד או SWM - לא מצליחים להגיע למכירות סבירות. וזה הגיוני - אופנוע בישראל בד"כ הוא לא צעצוע, אלא כלי תחבורה. ככזה, הוא נדרש להיות אמין, עם זמינות חלקים ומוסכים זמינים. אחרת, המכירות הן בבודדים, ואני לא יכול להבין איך זה משתלם.