תוציא את הפולי החוצה ותסובב את הגלגל. אם עדיין יש רעש אז זה מהגיר, אם אין אז זה מהפולי.
הי חברים אשמח לעזרה. הקטנוע ברשותי (סימפוני) רועד קצת בתחילת נסיעה. החלפתי משקולות, שייפתי קצת את הסנדלי סחיבה, הרכבתי חזרה. נסע מצויין נסיעה אחת, ובנסיעה הבאה חזר לרעוד. הפעמון מאד חלק בחישוק הפנימי, אני מניח שהסנדלים מחליקים עליו ובגלל זה הוא קופץ ? (הרצועה נראית די חדשה אז לא החלפתי).
בנוסף יש רעש חיכוך של הקלאטצ׳, מבדיקה שעשיתי הבנתי שהלאגרים שלו תקועים ומשם הרעש (?) זה משהו שניתן לסדר ע״י שטיפה של הגריז מהחלק הפנימי של הקלאצ׳ (ע״י חומר ניקוי לקרבורטורים), וגירוז מחדש ?
הנה וידאו שהעלתי:
https://www.youtube.com/watch?v=-5aqRrFV2io
תודה על העזרה!
תוציא את הפולי החוצה ותסובב את הגלגל. אם עדיין יש רעש אז זה מהגיר, אם אין אז זה מהפולי.
עם הפולי בחוץ, הגיר שקט מאד. גירזתי את הציר הפנימי של הפולי עם המון גריז, רעש החיכוך נעלם. מקווה שאין בעיה אמיתית בלאגרים, כרגע נראה "בסדר".
יש קטע מוזר עם הרצועה, שכשהיא יושבת בין הוריאטור הקדמי לאחורי היא מאד מתוחה, אבל כשהיא עובדת, היא "רוקדת" ונראית משוחררת. אני מניח שהיא דורשת החלפה, אבל לא כ"כ ברור לי מה קורה בפועל, יכול להיות שהבעיה היא כלל לא הרצועה וזה משהו אחר ?
הבנתי מקריאת הכיתוב על הרצועה שהיא לא הרצועה המקורית של הדגם, אלא של VS... והיא נראית די חדשה. אולי זה כי היא לא מתאימה ?
נערך לאחרונה על ידי jupiter; 22-07-2019 בשעה 21:34.
כשאין גלגלת אמצעית הרצועה רוקדת זה תקין ולא מעיד על כלום.
הרעידות קשורות למצמד - לפעמים צריך שיוף יותר עמוק ולפעמים זה לא קשור אליו.
לי יש פעמון נוסף שעליו אני מדביק נייר שיוף עדין עם נייר דבק דו"צ,מלביש על הציר ומסובב קדימה אחורה ככה אני יודע שהשכבה שיורדת אחידה - זה חשוב.
גורמים נוספים לרעידות הן שהשפה של הפעמון יכולה להיות גלית בצורה שלא תרגיש עם היד,הסנדלים יכולים להתפורר,גריז מהפולי או לכלוך מהבית וריאטור יכולים להיכנס לשם ופולי אחורי שלא נפתח עד הסוף בגלל מדרגה בתעלות שלו.
את המיסבים של הגלגלת האחורית ניתן להחליף בעזרת press מבלי להחליף את כולה.
עלות של מיסבים כאלו לא תעלה על 100 שקלים.
אם מיסב המחטים האחורי מגיע עם גומיית אטימה זה משהו שקשה למצוא,אבל ניתן בד"כ לשים מחזיר שמן חיצוני ומיסב מחטים רגיל.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 23-07-2019 בשעה 09:01.
תודה רבה לך. שמע הסתכלתי שוב מה קורה, הרעידות הן דווקא בעיקר בניטורל... כשהקלאצ' נתפס והפעמון מתחיל להסתובב אז הרצועה לא רוקדת כמעט, אבל היא חוזרת לרקוד כשהקלאצ' משתחרר. הרצועה עצמה נראית די חדשה ואין בה חריצים בין השיניים או סימני שחיקה, אז אני כבר לא בטוח אם זה בגלל הרצועה... מה שכן, בגלל שהסנדלים היו מחליקים על הפעמון לא היתה לי ברירה ועשיתי דבר שלא בטוח שהוא נכון ו"חיספסתי" את התעלה של הפעמון עם שריטות קלות באלכסונים עם סכין יפנית (ושיוף מעל זה). זה דווקא פתר את הבעיה של הרעידות הקשות בתחילת הנסיעה שהיתה (עכשיו אין רעידות בכלל, בינתיים). ואז בגלל מה שכתבת על הפעמון חשבתי שהרעידות של הרצועה הם בגלל זה אבל אני רואה שהרעידות הן בעיקר בניוטרל. מה שמטריד הוא כשהקלאצ' משתחרר לניוטרל הרצועה כבר משפשפת את המסגרת התחתונה של הוריאטור וזה מרגיש לי כבר מסוכן.
יש כאן סרטון שהעלתי: https://youtu.be/UlRVxlmOYVs
זה לא משהו שצילמתי כדי להדגים, אלא רק לעצמי כדי לראות מה קורה כשאני נותן גז, לקראת האמצע רואים יותר בבירור מה קורה... תודה!
שריטות קלות באלכסונים על הפעמון לא משפיעות על שום דבר והרעידות הן בגלל המצמד או בגלל הפולי.
רוב הפעמים זה בגלל המצמד.
מהניסיון שלי עדיף שהרצועה תהיה מקורית גם מבחינת ביצועים וגם מבחינת אורח חיים.
בהצלחה.