אהלן חברים
לפי מה שאני חושב כרגע מותקנים באופנוע (מצויין בכינוי שלי) הגלגלשים סטנדרט שבאים מהחברה עם יחס העברה מקורי שהוא 16:42.
אבל.. ההילוכים בכלי מאוד "קצרים" ויש צורך בהתעסקות רבה בהעלאה והורדה. הבנתי שעל כל שן בקדמית נותנים 3 אחורה לכן חשבתי על
יחס של 16:48, מה אתם חושבים? ובכלל אם אפשר הסבר מפורט על הנושא אני אשמח.
(לא מחפש מהירות סגירה גדולה אלא פתיחה חזקה ועוצמתית-ויודע שזה אמור לבוא על חשבון הילוכים "ארוכים"). כמו כן מה עדיף- גלגלש מאיזה חומר? ומה ההבדלים בין החומרים?
המון תודה.