עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 21

אשכול: נפח גבוה וצילינדר אחד?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    129

    נפח גבוה וצילינדר אחד?

    אהלן חשקה נפשי בvitepilen 701 כאופנוע לא מוגבל ראשון,
    כאמור האופנוע בעל 700 סמ״ק עם צילינדר אחד.
    במה זה מתבטא מבחינת אמינות, דלק, בלאי, נסיעה וכו׳ וכו׳?

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ויברציות?
    ביקורות שראיתי על הצמד הזה היו טיפה צוננות ואם כבר הולכים על התוצרת אז אני לא בטוח שההפרש במחיר מהדיוק 790 מצדיק את הבחירה בהוסקוורנות.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    כמעט את כל אירופה עשיתי על מנוע חד צילנדר 660 סמ"ק כולל רכיבות על כביש מהיר במשך שעות ומאות קילומטרים על 140 קמ"ש ללא שום בעיה אז ברמת העיקרון חד צילנדר יכול לעשות הכל, עכשיו השאלה היא האם מנוע חד צילנדר שמגיע מקטמ יכול לעשות את זה, בפורומים של קטמ דיוק יש כמה בעיות שחוזרות על עצמם, תקרא שם ותחליט אם זה משהוא שאתה מסוגל לחיות איתו או לא.

    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    129
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כמעט את כל אירופה עשיתי על מנוע חד צילנדר 660 סמ"ק כולל רכיבות על כביש מהיר במשך שעות ומאות קילומטרים על 140 קמ"ש ללא שום בעיה אז ברמת העיקרון חד צילנדר יכול לעשות הכל, עכשיו השאלה היא האם מנוע חד צילנדר שמגיע מקטמ יכול לעשות את זה, בפורומים של קטמ דיוק יש כמה בעיות שחוזרות על עצמם, תקרא שם ותחליט אם זה משהוא שאתה מסוגל לחיות איתו או לא.

    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
    אני שמעתי שהבעיות קורות רק בנפחים של ה390 ומטה, תקף גם לנפחים הגבוהים?
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    ויברציות?
    ביקורות שראיתי על הצמד הזה היו טיפה צוננות ואם כבר הולכים על התוצרת אז אני לא בטוח שההפרש במחיר מהדיוק 790 מצדיק את הבחירה בהוסקוורנות.
    היופי מצדיק, חחחח

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Touro צפיה בהודעה
    אהלן חשקה נפשי בvitepilen 701 כאופנוע לא מוגבל ראשון,
    כאמור האופנוע בעל 700 סמ״ק עם צילינדר אחד.
    במה זה מתבטא מבחינת אמינות, דלק, בלאי, נסיעה וכו׳ וכו׳?
    דלק - כמו בכל אופנוע "כבד", תלוי בעיקר ביד ימין. היה לא מזמן שרשור שבו הרחבתי על דעתי בנושא.
    מניסיוני - בגרוזיה רכבתי על ק.ט.מ 690 אנדורו. הצריכה שלו נעה למיטב זכרני בין 4/100 (כבישים צידיים איטיים ושבילים מהירים) ל-5/100 (כביש "מהיר" על 120-130, או שטח מאתגר יותר).
    מבחינת בלאי - הוא בד"כ גבוה יותר ממנועים דו-צילנדריים, הן עקב המשקל הרב של החלקים הנעים (מה שמגביר את הבלאי בסל"ד גבוה) והן עקב הויברציות. לא שמעתי על סינגלים גדולים שמגיעים ל-200 אלף ק"מ לפני שנדרש אוברהול, בעוד שהרבה אופנועי כביש/אדוונצ'ר יכולים להגיע לשם בקלות כל עוד השימוש בהם מתחשב ואיכות הטיפול גבוהה. עם זאת, מנועי סינגל גדולים בהחלט יכולים להיות אמינים עבור הרוכב ה"ממוצע", שלא מתכוון להחזיק באופנוע מעל 70-100 אלף ק"מ - כדוגמה קלאסית לכך זה ה-DR650, שנחשב "bulletproof".
    ספציפית לסדרת ה-LC4 יש רגישויות רבות. אני מניח שרובן שופרו עם השנים, אך עם זאת, צריך להבין שמדובר במנוע שנסחט חזק מאוד עוד בשלב התכנון שלו. הוא קרוב במבניהו למנועי 4 פעימות של אופנועי אינדורו מקצועיים, שמטופלים לפי שעות או במרווחים של כ-1000 ק"מ.
    אני מניח, שכדי שמנוע כזה יאריך ימים ויחצה את רף ה-100 אלף ללא צורך בהתערבות - המינימום הנדרש הוא לקצר את מרווחי החלפת השמנים, להשתמש אך ורק בשמן סינטטי מלא באיכות גבוהה ולהימנע מ"קריעה" של המנוע.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Touro צפיה בהודעה
    אני שמעתי שהבעיות קורות רק בנפחים של ה390 ומטה, תקף גם לנפחים הגבוהים?
    לא תקף. בטח לא למנועי ה-701 המצויידים בבלאנסר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Touro צפיה בהודעה
    היופי מצדיק, חחחח
    מסכים בהחלט.
    ובהתחשב בעובדה שכיום ההפרש עומד על קרוב ל-20,000 שקלים (בין מחיר המבצע כרגע למחיר המחירון של ה-790), אזי ההפרש בוודאי שמוצדק, יותר מתמיד.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    דלק - כמו בכל אופנוע "כבד", תלוי בעיקר ביד ימין. היה לא מזמן שרשור שבו הרחבתי על דעתי בנושא.
    מניסיוני - בגרוזיה רכבתי על ק.ט.מ 690 אנדורו. הצריכה שלו נעה למיטב זכרני בין 4/100 (כבישים צידיים איטיים ושבילים מהירים) ל-5/100 (כביש "מהיר" על 120-130, או שטח מאתגר יותר).
    מבחינת בלאי - הוא בד"כ גבוה יותר ממנועים דו-צילנדריים, הן עקב המשקל הרב של החלקים הנעים (מה שמגביר את הבלאי בסל"ד גבוה) והן עקב הויברציות. לא שמעתי על סינגלים גדולים שמגיעים ל-200 אלף ק"מ לפני שנדרש אוברהול, בעוד שהרבה אופנועי כביש/אדוונצ'ר יכולים להגיע לשם בקלות כל עוד השימוש בהם מתחשב ואיכות הטיפול גבוהה. עם זאת, מנועי סינגל גדולים בהחלט יכולים להיות אמינים עבור הרוכב ה"ממוצע", שלא מתכוון להחזיק באופנוע מעל 70-100 אלף ק"מ - כדוגמה קלאסית לכך זה ה-DR650, שנחשב "bulletproof".
    ספציפית לסדרת ה-LC4 יש רגישויות רבות. אני מניח שרובן שופרו עם השנים, אך עם זאת, צריך להבין שמדובר במנוע שנסחט חזק מאוד עוד בשלב התכנון שלו. הוא קרוב במבניהו למנועי 4 פעימות של אופנועי אינדורו מקצועיים, שמטופלים לפי שעות או במרווחים של כ-1000 ק"מ.
    אני מניח, שכדי שמנוע כזה יאריך ימים ויחצה את רף ה-100 אלף ללא צורך בהתערבות - המינימום הנדרש הוא לקצר את מרווחי החלפת השמנים, להשתמש אך ורק בשמן סינטטי מלא באיכות גבוהה ולהימנע מ"קריעה" של המנוע.
    הDR הוא דוגמא לא טובה כי הוא לא מקורר נוזל .
    כעיקרון אופנועים מקוררי נוזל מחזיקים יותר זמן ועמידים יותר להתעללויות מצד הרוכב.


    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הDR הוא דוגמא לא טובה כי הוא לא מקורר נוזל .
    כעיקרון אופנועים מקוררי נוזל מחזיקים יותר זמן ועמידים יותר להתעללויות מצד הרוכב.


    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
    לא הבנת את מה שאמרתי.
    ה-DR מחזיק יפה מאוד יחסית ל-LC4 של ק.ט.מ. כך שנושא מערכת הקירור לא כזה קריטי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    הייתי חמש שנים עם סינגל 800 סמ"ק - די אי ביג. הבעיה שהכי הפריעה לי היא המהירות הסופית המוגבלת - טווינים קטנים הרבה יותר משאירים אותך מאחור. במהלך חמשת השנים האלו האופנוע עבר אוברהול ושיפוץ ראש מנוע כך שיש מצב שהוויברציות משפיעות... ובכל זאת הייתי ממליץ. גמישות של המנוע, הפתיחות האדירות, הגיזרה הדקה והרעש הנפלא שווים את זה.



  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לא הבנת את מה שאמרתי.
    ה-DR מחזיק יפה מאוד יחסית ל-LC4 של ק.ט.מ. כך שנושא מערכת הקירור לא כזה קריטי.
    את הLC4 לרוב טוחנים בשטח או בכביש, באותו סוג שימוש מנוע קירור מים מחזיק את המנוע ברצועה מאד צרה של חום מנוע שמתורגמת לתערובת יציבה יותר מה שתורם רבות לאורך חיי המנוע.

    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    את הLC4 לרוב טוחנים בשטח או בכביש, באותו סוג שימוש מנוע קירור מים מחזיק את המנוע ברצועה מאד צרה של חום מנוע שמתורגמת לתערובת יציבה יותר מה שתורם רבות לאורך חיי המנוע.

    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
    זאת תיאוריה.
    בפרקטיקה - הרבה מנועי LC4 קרסו מוקדם. אם בא לך, תחפור קצת ב-advrider לא חסר שם מידע.
    מנועי ה-DR מחזיקים לא רע גם בשימוש אינטנסיבי. קריסה מוקדמת של מנוע כזה היא דבר נדיר.
    כמובן שאתה יכול להעביר את זה לויכוח "קירור נוזל מול קירור אוויר", אבל זאת לא הנקודה פה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ככל,
    קירור מים תורם לאורך חיים של מנוע כי המנוע עובד יותר נכון.
    ספציפית,
    המנועי קירור מים הנ"ל תוכננו לתת הספק גבוה, ובמשקל נמוך,
    מה שאומר שהכל בנוי על המינימום חומר האפשרי.
    ולכן הם מתפגרים הרבה לפני המנועים הישנים הכבדים והחלשים.

    פתחתי מנוע בדיאר 650, והחזקתי ביד מנוע מפורק של 690. ההבדלים באיך שהדברים האלו בנויים הם תהומיים.
    זה כמו להשוות למבורגיני לג'ון דיר).

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    129
    טוב, אז לאור התגובות כאן.. הצעות לאופנוע עם פנס עגול שהוא לא sv650 לאופנוע לא מוגבל ראשון?

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    cb650r
    z900rs
    סקרמבלר אייקון

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ציטוט נכתב במקור על ידי Touro צפיה בהודעה
    טוב, אז לאור התגובות כאן.. הצעות לאופנוע עם פנס עגול שהוא לא sv650 לאופנוע לא מוגבל ראשון?
    אם רצית את ה
    vitepilen 701 לך על זה או לפחות תעשה נסיעת מבחן.
    אם אתה קונה חדש האמינות לטווח ארוך פחות אמורה לעניים אותך וגם זה גם לדעתי אופנוע שלא נשארים איתו ל 100K ק"מ

    אבל אופנועים אחרים עם פנס עגול יש לך את הרטרואים של יאמהה וקוואסקי

אשכולות דומים

  1. רכיבה על אופנוע גבוה
    על ידי DAce בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 15-04-2017, 14:36
  2. עצה בהפעלת אור גבוה יחד עם אור נמוך
    על ידי TheDevilInside בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-02-2017, 19:53
  3. גבוה מדי
    על ידי nickta69 בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 28-11-2015, 09:19
  4. מחפש בוכנה וצילינדר ל klx 650
    על ידי Tribalmistyc2 בפורום פורום קנייה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 04-10-2015, 11:57
  5. ויברציות בסלד גבוה
    על ידי shaharc94 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 19-06-2015, 09:28

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO