עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 35

אשכול: קניית סופרספורט ישן (תקציב כ-30)

צפייה משולבת

  1. #1
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    10

    קניית סופרספורט ישן (תקציב כ-30)

    היי חברים. אני אחרי שנה של רכיבה אינטנסיבית על MT09. כ-30 אלף ק"מ של גז למטרות למידה והנאה בלבד. אני נוטה באופן חזק לאופנוע סופרספורט, בעיקר בשביל חווית הרכיבה בתנוחה הספורטיבית.
    יש מספר בודד של אופנועים בארץ ממכונות הליטר משנתונים 2002-2008 ובתקציב שלא תהיה לי בעיה להשקיע. ראיתי אפילו אחד עם 90 אלף ק"מ ויד 4 כך שאולי אפשר למצוא את כל בעליו הקודמים ולשאול שאלות.

    למה לצפות עם כלי כזה? חברים וקצת הגיון אומרים שעדיף לשבת בשקט תקופה בלי אופנוע ולהשתדרג לשנתונים חדשים משמעותיים, אבל הייתי רוצה לשמוע אם יש למישהו כאן חוויה כלשהי עם אופנוע סופרספורט ותיק שעבר את רף ה100 אלף קילומטר.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ההיגיון והחברים צודקים בגדול.
    עדיף לחכות כמה חודשים ואז לקנות שנתונים מתקדמים יותר, עם פחות. קילומטרז' וכנראה פחות "ידיים".
    אתה יכול לקנות ב30 אלף אבל מניח שתצטרך עוד סכום כסף ליישור קו.
    אם גילית "מציאה"- כלומר כלי עם מעט ידיים וקילומטרז' נמוך אז אולי שווה ללכת על זה אחרי בדיקה מקיפה במוסך.
    אני גם בספק אם תצליח לאתר את כל הבעלים שהיו לכלי מה גם שאני לא רואה איך זה יתרום לעניין להרגיש יותר "בטוח".

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    תחכה. לא הייתי מתקרב לשום סופרספורט עם 90K.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    הכל תלוי כמה אתה מבין באופנועים וכמה אתה יודע לאבחן, לתחזק ולתקן לבד.
    אם אתה עושה הכל (או הרוב) לבד, או שלפחות יש לך שאיפה וסבלנות ללמוד אז זה עוד הגיוני.
    אם כל "פיפס" אתה הולך למוסך ואין לך כסף מיותר אז אולי באמת עדיף להתרחק מאופנועי קצה ישנים.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    תקנה בעשיריה ג'יקסר ישן מכפר מהמשולש, שאר הכסף תשקיע במדגש טורבו, פס לדים וצביעה בזהב עם להבות וישאר לך עודף לפיצה.

  6. #6
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    בשלוש השנים האחרונות, אני רוכב על ZZR1200, יד 4, עם 145K ק"מ, אפס תקלות ושני דוחות מהירות. משלושים אלף ש"ח, תקבל לא מעט עודף ועוד שנים רבות של הנאה צרופה.
    Erez Ronen

  7. #7
    ציטוט נכתב במקור על ידי erez59 צפיה בהודעה
    בשלוש השנים האחרונות, אני רוכב על ZZR1200, יד 4, עם 145K ק"מ, אפס תקלות ושני דוחות מהירות. משלושים אלף ש"ח, תקבל לא מעט עודף ועוד שנים רבות של הנאה צרופה.
    ZZR1200 הוא לא סופרספורט, יש הרבה הבדל בין החיים הקשים שעובר הסופרספורט לבין החיים שעובר הספורט תיור.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי erez59 צפיה בהודעה
    בשלוש השנים האחרונות, אני רוכב על ZZR1200, יד 4, עם 145K ק"מ, אפס תקלות ושני דוחות מהירות. משלושים אלף ש"ח, תקבל לא מעט עודף ועוד שנים רבות של הנאה צרופה.
    איזה שנה הוא?

  9. #9
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    איזה שנה הוא?
    לארץ הגיעו רק 2002, אבל הם יוצרו עד 2005
    Erez Ronen

  10. #10
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    אממ... לפחות זה הכי קרוב לסופרספורט שאפשר ועדיין נוסע ונוסע טוב...
    Erez Ronen

  11. #11
    לא קנייה הכי מומלצת, עדיף להמתין מספר חודשים ולהוסיף לתקציב עוד 20-25 אלף ש"ח שיפתח לך אפשריות מגוונות, מעניינות ומתקדמות יותר(abs).
    בנושא הקילמוטראז, אני לא רואה בעייה לקנות אופנוע סופר עם 90 אלף קילומטר כל עוד הוא תוחזק נכון והבדיקה יוצאת תקינה, רק אצלנו בארץ יש הנחת יסוד כלשהי שאופנוע עם 100 אלף קילומטר הוא אופנוע שהמנוע לקראת סוף חייו שבקלות הוא יכול להחזיק עוד 100 קילומטר לפני שנצטרך לפתוח מנוע.
    יתרה מזאת, אותי היה מחשיד מאוד שאופנוע שהוא מעל 10 שנים על הכביש יהיה עם פחות מ90 אלף קילומטר בלי ששיחקו לו במד.

    פות"ש, אם אתה מוצא את האופנוע שעונה על כל הדרישות שלך והוא במצב מעולה תלך על זה אם אין לך את הסבלנות לחכות, רק תשאיר בצד כמה אלפים טובים ליישור קו שתצטרך ככל הנראה.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Biker boyz צפיה בהודעה
    לא קנייה הכי מומלצת, עדיף להמתין מספר חודשים ולהוסיף לתקציב עוד 20-25 אלף ש"ח שיפתח לך אפשריות מגוונות, מעניינות ומתקדמות יותר(abs).
    בנושא הקילמוטראז, אני לא רואה בעייה לקנות אופנוע סופר עם 90 אלף קילומטר כל עוד הוא תוחזק נכון והבדיקה יוצאת תקינה, רק אצלנו בארץ יש הנחת יסוד כלשהי שאופנוע עם 100 אלף קילומטר הוא אופנוע שהמנוע לקראת סוף חייו שבקלות הוא יכול להחזיק עוד 100 קילומטר לפני שנצטרך לפתוח מנוע.
    יתרה מזאת, אותי היה מחשיד מאוד שאופנוע שהוא מעל 10 שנים על הכביש יהיה עם פחות מ90 אלף קילומטר בלי ששיחקו לו במד.

    פות"ש, אם אתה מוצא את האופנוע שעונה על כל הדרישות שלך והוא במצב מעולה תלך על זה אם אין לך את הסבלנות לחכות, רק תשאיר בצד כמה אלפים טובים ליישור קו שתצטרך ככל הנראה.
    ראיתי מספיק כאלה סופרספורטים ישנים.
    אלה כלים עייפים בד"כ, פרט ליוצאי דופן נדירים. בגלל השוק המעוות, הם גם יקרים ללא כל פרופורציה.
    90 אלף ק"מ זה לא הרבה לאופנוע ששימש ככלי תחבורה ותוחזק היטב. רוב אופנועי הספורט הישנים שראיתי עברו חיים שונים בעליל. המכנה המשותף ברובם היה תחזוקה לקויה עקב תפרנות הבעלים, הרגלי רכיבה לא נכונים ו"אונס" מיותר של המכונה, נפילות רבות וניסיונות של רוכבים לא מנוסים לטפל עצמאית ללא ידע ראוי - שנגמרים בגרימת נזק.

    כך שגם אם "הבדיקה יוצאת תקינה" - יש יישור קו לעשות, והוא הולך לעלות לא מעט במוסך.
    במקומו של הפות"ש הייתי נשאר עם ה-MT, ומשקיע בשדרוג המתלים במקום להכניס ראש בריא למיטה חולה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי erez59 צפיה בהודעה
    לארץ הגיעו רק 2002, אבל הם יוצרו עד 2005
    יפה, אתה בחור אמיץ. אני לא מעיז לסמוך יומיומית על כלים בשנתונים כאלה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Biker boyz צפיה בהודעה
    בנושא הקילמוטראז, אני לא רואה בעייה לקנות אופנוע סופר עם 90 אלף קילומטר כל עוד הוא תוחזק נכון והבדיקה יוצאת תקינה, רק אצלנו בארץ יש הנחת יסוד כלשהי שאופנוע עם 100 אלף קילומטר הוא אופנוע שהמנוע לקראת סוף חייו שבקלות הוא יכול להחזיק עוד 100 קילומטר לפני שנצטרך לפתוח מנוע.
    יתרה מזאת, אותי היה מחשיד מאוד שאופנוע שהוא מעל 10 שנים על הכביש יהיה עם פחות מ90 אלף קילומטר בלי ששיחקו לו במד.
    אני ממש לא מסכים אתך. מעבר למה שאמרו כאן על הבלאי העצום, התאונות והטיפול הליקוי - כל מנוע נבנה עם עם ציפייה לאורך חיים מסויים.
    סופר ספורטים לא נבנים ומתוכננים להחזיק מאות אלפי ק"מ.

  14. #14
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    יפה, אתה בחור אמיץ. אני לא מעיז לסמוך יומיומית על כלים בשנתונים כאלה.



    אני ממש לא מסכים אתך. מעבר למה שאמרו כאן על הבלאי העצום, התאונות והטיפול הליקוי - כל מנוע נבנה עם עם ציפייה לאורך חיים מסויים.
    סופר ספורטים לא נבנים ומתוכננים להחזיק מאות אלפי ק"מ.


    איפה כתבתי שסופרספורט אמור להחזיק מאות אלפי ק"מ? כתבתי שעד 200 אלף קילומטר אם הכלי תוחזק כהלכה, המנוע יכול להחזיק מעמד בלי פתיחת מנוע.

    כמו כן, אני רוצה לחדד על נושא הקילומטר של כלים בני 10+ עם 90 אלף קילומטר שזה נשמע לרוב האנשים הגיוני ואני מדגיש אני מדבר על אופנוע שמבחינתי הוא הדוגמא ולא כלי שנשאר יד 1 אצל אותם בעלים במשך 10 שנים.
    בחישוב פשוט של אופנוע שיוצא פעמיים בחודש לטיול/התרגזנות הוא יעשה כ700 קילומטר בממוצע * 12 חודשים+ 8,400 קילומטר ונכון 84,000 קילומטר ב10 שנים.
    אולם מה עם המשתנים הנוספים כמו מספר בעלים שהשתמשו בכלי בתור כלי תחבורה עיקרי, סידורים ויציאות נוספות באמצע החודש ומכאן לדעתי אנחנו מגיעים לנתון של עוד 2,000 קילומטר לכלי בשנה ועוברים את רף ה100 אלף.
    הייתי בעלים של מספר אופנועי ספורט במהלך השנים ובתור מי שרכב עם רוכבים רבים וראה אופנועים רבים בלוחות המודעות ובפייסבוק תמיד הבחנתי באופנועים שצצים בלוחות שנמכרו לפני שנתיים עם 70 אלף קילומטר מפורסמים פתאום עם 60 אלף קילומטר.... אז אני שמח שאנשים עדין אופטימיים ומאמינים בכך, אבל הניסיון האישי שלי מלמד אחרת.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Biker boyz צפיה בהודעה
    לא קנייה הכי מומלצת, עדיף להמתין מספר חודשים ולהוסיף לתקציב עוד 20-25 אלף ש"ח שיפתח לך אפשריות מגוונות, מעניינות ומתקדמות יותר(abs).
    בנושא הקילמוטראז, אני לא רואה בעייה לקנות אופנוע סופר עם 90 אלף קילומטר כל עוד הוא תוחזק נכון והבדיקה יוצאת תקינה, רק אצלנו בארץ יש הנחת יסוד כלשהי שאופנוע עם 100 אלף קילומטר הוא אופנוע שהמנוע לקראת סוף חייו שבקלות הוא יכול להחזיק עוד 100 קילומטר לפני שנצטרך לפתוח מנוע.
    יתרה מזאת, אותי היה מחשיד מאוד שאופנוע שהוא מעל 10 שנים על הכביש יהיה עם פחות מ90 אלף קילומטר בלי ששיחקו לו במד.

    פות"ש, אם אתה מוצא את האופנוע שעונה על כל הדרישות שלך והוא במצב מעולה תלך על זה אם אין לך את הסבלנות לחכות, רק תשאיר בצד כמה אלפים טובים ליישור קו שתצטרך ככל הנראה.
    לגבי הקילומטראז, זה מאוד תלוי בכלי. סופרספורט איננו אופנוע תיור, ולרוב נקנה למטרות אחרות (התגרזנות, שופוני), ולכן הק"מ הגיוני. אם להשוות קילומטראז של אופנוע אדוונצ'ר ואופנוע ספורט בנפח זהה, נראה שלאדוונצ'ר לרוב יש הרבה יותר ק"מ על השעון.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 03-02-2018, 22:18
  2. רכיבה ראשונה: דוקאטי סופרספורט 939
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 23-08-2017, 23:22
  3. צמיגי סופרספורט וגשם
    על ידי alina בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 18-11-2016, 17:47
  4. מעבר ל 600 סופרספורט - שאלות למומחים
    על ידי DANKAT1990 בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 09-05-2016, 19:23
  5. מחפש סופרספורט 600 סמ"ק
    על ידי DANKAT1990 בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 09-05-2016, 15:17

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO