תוצאות 1 עד 15 מ 21

אשכול: נפח גבוה וצילינדר אחד?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    דלק - כמו בכל אופנוע "כבד", תלוי בעיקר ביד ימין. היה לא מזמן שרשור שבו הרחבתי על דעתי בנושא.
    מניסיוני - בגרוזיה רכבתי על ק.ט.מ 690 אנדורו. הצריכה שלו נעה למיטב זכרני בין 4/100 (כבישים צידיים איטיים ושבילים מהירים) ל-5/100 (כביש "מהיר" על 120-130, או שטח מאתגר יותר).
    מבחינת בלאי - הוא בד"כ גבוה יותר ממנועים דו-צילנדריים, הן עקב המשקל הרב של החלקים הנעים (מה שמגביר את הבלאי בסל"ד גבוה) והן עקב הויברציות. לא שמעתי על סינגלים גדולים שמגיעים ל-200 אלף ק"מ לפני שנדרש אוברהול, בעוד שהרבה אופנועי כביש/אדוונצ'ר יכולים להגיע לשם בקלות כל עוד השימוש בהם מתחשב ואיכות הטיפול גבוהה. עם זאת, מנועי סינגל גדולים בהחלט יכולים להיות אמינים עבור הרוכב ה"ממוצע", שלא מתכוון להחזיק באופנוע מעל 70-100 אלף ק"מ - כדוגמה קלאסית לכך זה ה-DR650, שנחשב "bulletproof".
    ספציפית לסדרת ה-LC4 יש רגישויות רבות. אני מניח שרובן שופרו עם השנים, אך עם זאת, צריך להבין שמדובר במנוע שנסחט חזק מאוד עוד בשלב התכנון שלו. הוא קרוב במבניהו למנועי 4 פעימות של אופנועי אינדורו מקצועיים, שמטופלים לפי שעות או במרווחים של כ-1000 ק"מ.
    אני מניח, שכדי שמנוע כזה יאריך ימים ויחצה את רף ה-100 אלף ללא צורך בהתערבות - המינימום הנדרש הוא לקצר את מרווחי החלפת השמנים, להשתמש אך ורק בשמן סינטטי מלא באיכות גבוהה ולהימנע מ"קריעה" של המנוע.
    הDR הוא דוגמא לא טובה כי הוא לא מקורר נוזל .
    כעיקרון אופנועים מקוררי נוזל מחזיקים יותר זמן ועמידים יותר להתעללויות מצד הרוכב.


    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הDR הוא דוגמא לא טובה כי הוא לא מקורר נוזל .
    כעיקרון אופנועים מקוררי נוזל מחזיקים יותר זמן ועמידים יותר להתעללויות מצד הרוכב.


    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
    לא הבנת את מה שאמרתי.
    ה-DR מחזיק יפה מאוד יחסית ל-LC4 של ק.ט.מ. כך שנושא מערכת הקירור לא כזה קריטי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לא הבנת את מה שאמרתי.
    ה-DR מחזיק יפה מאוד יחסית ל-LC4 של ק.ט.מ. כך שנושא מערכת הקירור לא כזה קריטי.
    את הLC4 לרוב טוחנים בשטח או בכביש, באותו סוג שימוש מנוע קירור מים מחזיק את המנוע ברצועה מאד צרה של חום מנוע שמתורגמת לתערובת יציבה יותר מה שתורם רבות לאורך חיי המנוע.

    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    את הLC4 לרוב טוחנים בשטח או בכביש, באותו סוג שימוש מנוע קירור מים מחזיק את המנוע ברצועה מאד צרה של חום מנוע שמתורגמת לתערובת יציבה יותר מה שתורם רבות לאורך חיי המנוע.

    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
    זאת תיאוריה.
    בפרקטיקה - הרבה מנועי LC4 קרסו מוקדם. אם בא לך, תחפור קצת ב-advrider לא חסר שם מידע.
    מנועי ה-DR מחזיקים לא רע גם בשימוש אינטנסיבי. קריסה מוקדמת של מנוע כזה היא דבר נדיר.
    כמובן שאתה יכול להעביר את זה לויכוח "קירור נוזל מול קירור אוויר", אבל זאת לא הנקודה פה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. רכיבה על אופנוע גבוה
    על ידי DAce בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 15-04-2017, 15:36
  2. עצה בהפעלת אור גבוה יחד עם אור נמוך
    על ידי TheDevilInside בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-02-2017, 20:53
  3. גבוה מדי
    על ידי nickta69 בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 28-11-2015, 10:19
  4. מחפש בוכנה וצילינדר ל klx 650
    על ידי Tribalmistyc2 בפורום פורום קנייה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 04-10-2015, 12:57
  5. ויברציות בסלד גבוה
    על ידי shaharc94 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 19-06-2015, 10:28

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO