את הLC4 לרוב טוחנים בשטח או בכביש, באותו סוג שימוש מנוע קירור מים מחזיק את המנוע ברצועה מאד צרה של חום מנוע שמתורגמת לתערובת יציבה יותר מה שתורם רבות לאורך חיי המנוע.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
זאת תיאוריה.
בפרקטיקה - הרבה מנועי LC4 קרסו מוקדם. אם בא לך, תחפור קצת ב-advrider לא חסר שם מידע.
מנועי ה-DR מחזיקים לא רע גם בשימוש אינטנסיבי. קריסה מוקדמת של מנוע כזה היא דבר נדיר.
כמובן שאתה יכול להעביר את זה לויכוח "קירור נוזל מול קירור אוויר", אבל זאת לא הנקודה פה.