תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: התלבטות לגבי אופנוע דוש (לבעלי DRZ / אופנועי דו"ש)

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    2

    התלבטות לגבי אופנוע דוש (לבעלי DRZ / אופנועי דו"ש)

    שלום
    היה לי WR-R שננהנתי ממנו עד שנגנב
    ועכשיו אני מתלבט אם לקנות DRZ 2106 ומעלה
    אני מחפש אופנוע יותר לשבילים וטיולי שטח
    אבל גם שאוכל לנסוע איתנו נסיעות ארוכות לדגומה לצפון הארץ(מתא)


    בכתבה הזו לינק ראיתי ציטוט שביאס אותי
    "
    וכמו שהחיוך נמרח על הפנים בעיר, כך הוא דעך לאיטו כשיצאתי לכביש בינעירוני. יחסית לסינגל אמנם מדובר במנוע שעובד לא רע בסל"ד גבוה, אבל על מחסור בהילוך שישי קשה לכפר. מעל ל-110 קמ"ש כבר ממש לא נעים. גם הגודל הפיזי לא משרה יותר מדי בטחון, המושב לא בדיוק מפנק, ויש גם מיכל דלק קטן למדי כשחושבים על זה. אם אתם יודעים לעשות אחד ועוד אחד ועוד אחד, בטח הבנתם כבר שהוא לא ממש בעניין של רכיבות בינעירוניות ארוכות.

    השאלה שלי מה אתם, בעלי הDRZ חושבים על זה
    והאם יש אופנוע אחר בתחום שאולי יהיה לי כאופציה?
    תודה!

  2. #2

    התלבטות לגבי אופנוע דוש (לבעלי DRZ / אופנועי דו"ש)

    בתוספת 20 קג אתה מגיע לdr650.
    יותר נעים בבינעירוני, יותר קשה וכבד בשטח.

    מאחר והיה לך כבר wrr, אתה יכול לדמיין את הדרוזי באמצע ביניהם מבחינת נוחות/שטח/בינעירוני. לא מדויק אבל מספיק טוב.

    תחליט לפי הצפי שלך להרכב השימושים, אם מדובר בטיול פעמיים בשנה לצפון, לך על הדרוזי.
    אם אתה מתכנן נסיעה בינעירונית על בסיס יומי, גם הdr650 לא יספק אותך.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    לא היה לי דרוזי אבל 5 שנים על XT600 ובהחלט הילוך שישי חסר אבל יחד עם זאת הכל עיניין של התפשרות והתאמה למצב.
    אפשר לשחק קצת עם יחסי העברה הסופיים - אין לי מושג איך זה יתבטא בדרוזי, בשלי לא נגעתי, העדפתי לשמור על יחס מקורי ולשייט ברגוע על איזור ה 100 עם גיחות למעבר לצורכי עקיפות, בצורה הזאת הסיכוי לקבל דו"ח על מהירות כמעט ולא קיים. אז תגיע "לאט" יותר... מישהו רודף אחרייך? גם ככה העיניין הוא להנות והוא יפצה המון על הבינעירוני כשתיכנס איתו לשטח.
    כיסא תמיד אפשר לקחת לרפד, מיכל דלק אפשר להחליף למוגדל או להתנייד עם ג'ריקן\מיכל יעודי, תיכנון נכון של המסלול ביחס לטווח נסיעה של מיכל מלא עם נק' ציון של תחנות דלק (שיש כמעט בכל מקום אלא אם כן אתה יורד למדבר) ואז אין צורך גם במיכל מוגדל\ג'ריקן.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    חזרתי בשבוע שעבר עם WRR מהכנרת אחרי רכיבת שטח ארוכה. לא כיף אבל נסבל

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    אני חושב שהכל תלוי בפירוש לך להגדרה הבאה:

    ציטוט נכתב במקור על ידי Asaf472 צפיה בהודעה
    אני מחפש אופנוע יותר לשבילים וטיולי שטח
    אם זה טיולי שבילים פתוחים עם פק"ל קפה ואופציה למורכבת- אז כפי שכתבו פה- אולי תנסה לפזול ל650.
    אם זה שטח קצת יותר רציני ה650 פחות יאהב את זה.

    רכיבות ארוכות בכביש עם סינגל 400 זה אפשרי בל לא כיף (דעתי). כשאין ברירה זה יכול להיות על גבול הנחמד לפעמים אבל לא יותר מזה. זה מתיש, מעייף ומשעמם.
    ה650 הרבה יותר מתחבר לכביש הפתוח מאשר אחיו הקטן.
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    עשיית ילדים גם גורמת לשתיית אלכוהול, בדיוק כמו ששתיית אלכוהול גורמת לעשיית ילדים.

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    לא היה לי דרוזי אבל 5 שנים על XT600 ובהחלט הילוך שישי חסר אבל יחד עם זאת הכל עיניין של התפשרות והתאמה למצב.
    אפשר לשחק קצת עם יחסי העברה הסופיים - אין לי מושג איך זה יתבטא בדרוזי, בשלי לא נגעתי, העדפתי לשמור על יחס מקורי ולשייט ברגוע על איזור ה 100 עם גיחות למעבר לצורכי עקיפות, בצורה הזאת הסיכוי לקבל דו"ח על מהירות כמעט ולא קיים. אז תגיע "לאט" יותר... מישהו רודף אחרייך? גם ככה העיניין הוא להנות והוא יפצה המון על הבינעירוני כשתיכנס איתו לשטח.
    כיסא תמיד אפשר לקחת לרפד, מיכל דלק אפשר להחליף למוגדל או להתנייד עם ג'ריקן\מיכל יעודי, תיכנון נכון של המסלול ביחס לטווח נסיעה של מיכל מלא עם נק' ציון של תחנות דלק (שיש כמעט בכל מקום אלא אם כן אתה יורד למדבר) ואז אין צורך גם במיכל מוגדל\ג'ריקן.
    בשנות התשעים אפילו הנבלות האלו הבריקו. כמעט אף רכב ברמזור לא היה מספיק חזק בהאצה.
    אז עוד לא הפליצו את המילה "אדוונצ'ר" . האופנועים הללו (דו"שים בינוניים) היו האדוונצ'ר, ובמחסור בכלים מקצועיים אנשים עשו איתם כמעט הכל בשטח.
    לדידי, היום "לשייט ברגוע" כהגדרתך זה להביט כל הזמן במראות. לא כיף.
    אין כאן פתרונות קסם. יש את הספקטרום שדיברתי עליו
    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...l=1#post144996

    אלא אם פותש יפזול לכלי חזק פי 2 - הקטום 690R והמשובטים שלו.
    הוא קל (יחסית) ומספיק חזק לזרום בכביש 6
    פות"ש לא דיבר על אמינות או עלויות אחזקה, לכן הצעתי את הכלי הזה.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    אם ה WRR נגנב
    ה DRZ יעלם
    אופנוע עדיין מאוד גניב
    DRZ נהדר... יש תקופת הסתגלות אבל הוא יכול לעשות בשטח דברים נפלאים. (כמובן ביחס לדו"ש)
    ולנסוע בכביש לא כיף גדול אבל ראיתי 140 על השעון כשאני מתקופף(מלשון קוף) והרוח גבית.
    אם לא בשטח קשה דהיינו שבילים... ה 650 עדיף בהרבה בכביש. היה לי KLR למי שזוכר. אני מאמין שזה אופנוע דומה ל DR

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הklr הרבה יותר נוח בכביש מה650, והרבה פחות טוב בשטח מה650.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    פות"ש - מה שאתה מחפש נקרא ק.ט.מ 690 אנדורו.
    קח בחשבון, שמדובר במכונה מקצועית, וככזאת - היא רגישה לאחזקה הרבה מעבר למקובל בגזרת הדו"שים המתונים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    לא יודע איך זה לא עלה כבר, אבל טנרה 700 חביבי.

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    20
    כמו שאמרו, האנדורו 690 של קט"מ הוא דו"ש מעולה שנוטה יותר לאופנוע אנדורו (אמנם לא מקצועי כמו זה שכתב מעליי לפי מאמרים באינטרנט).
    יש לך גם את האסקי 701.

    הדרוזי וה WRR חופפים (פשוט הזרודי חזק יותר בנמוכים ובמהירות סגירה) - לכן לא תרגיש שינוי כלשהוא במידה ותקנה כזה.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 19-04-2017, 18:02
  2. התלבטות לגבי אופנוע שטח שני wr250f/tm250.
    על ידי barak8889 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-03-2017, 12:28
  3. התייעצות לגבי שני סוגי אופנועי דו"ש
    על ידי matancccc בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 22-11-2016, 13:20
  4. התלבטות לגבי אופנוע כביש ראשון
    על ידי popi195 בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-02-2016, 02:04
  5. התלבטות לגבי אופנוע גדול ראשון.
    על ידי alexsupreme בפורום כללי
    תגובות: 37
    הודעה אחרונה: 26-07-2015, 11:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO