בדיוק ההפך.פילטר פתוח , יגרום לתערובת עשירה.
פילטר פתוח משמעו שיש יותר אוויר שנכנס לצילנדר כלומר התערבות הופכת עניה יותר לא עשירה יותר.
ל- goguy אני לא בטוח מדוע המוכנאי נתן לך את העיצה הזאת לגבי הפילטר לבטח לא כדי לפצות על התערובת העניה, אני מניח שהוא התכוון שאם אתה רוצה למצות את יתרון הביצועים של מערכת פול סיסטם, זה ידרוש פילטר פתוח.
מצד שני פילטר פתוח כמו שכתבתי למעלה יחמיר את תופעת התערובת.
הרבה זמן לא התעסקתי בזה, ואני לא מומחה למערכת של ה MT07 אבל מחיפוש קצרצר באינטרנט אני כן רואה שיש POWER COMMANDER גם ל MT דגם V שמטפל במערכות חוג סגור.ובגלל שיש לך הזרקה שעובדת בחוג סגור תירגע ותן לה ללמוד לבד את המפות מחדש.
אם אתה רוצה לעזור לעסק תרכב קצת זמן רגוע על מצערת קבועה וסלד קבוע.
שם ההזרקה בונה מחדש מפות.
/quote]וכניראה אתה התחרשתה טיפה רעש של אגזוז זרימה חופשית לא פוחת רק עולה עם הזמן[
1+ או שפשוט "התרגלת" מעט לרעש.
לגבי האגזוז שמרעיש יותר עם הזמן, מדובר בתופעה שנמשכת זמן ארוך יחסית (חודשים או שנים תלוי בשימוש).
לגבי דיינו - לא יודע אם יש בארץ דיינו מתפקד המצב די עגום בקטע הזה, אבל כפשרה אתה (בד"כ) יכול להוריד/למצוא מפות הצתה ל POWER COMMANDER עבור האגזוז והאופנוע שלך.
זאת פשרה שמטפלת ב 90% אם לא יותר של המקרים (כמו שאתה מתאר לעצמך לא כל מנוע מקבל מפה CUSTOM MADE למנוע הספציפי).


ציטוט ההודעה בתגובה