מה לא מספק אותך בטראנסאלפ?
אם אתה רוצה עוד יכולת שטח - או שתצטרך לרכוש אופנוע יקר, או שתשלם ביכולת הכביש.
התייעצות, מחפש אופנוע תיור לחרוש את אירופה כולל שבילים.
כנראה שאקנה בבריטניה או גרמניה, פחות משנה כרגע, חושב איזה אופנוע?
האפריקה טווין החדש * (16' והלאה) נשמע מעולה אבל יקר מדי, זו הדוגמא למה שאני מחפש. כרגע אני עם טרנסאלפ 700 ומחפש להשתדרג בטיולים, כלומר מחפש משהו בין שניהם, נראה לי...
צריך 6 הילוכים, אמינות מקסימלית, יכולות שטח סבבה (קצב טיול שבילים + מכשולים על השביל, לא מחפש דוכים).
האופנועים בנפחים 1000+ גדולים עליי, חושב על נפחים של 600-1000.
או שבעצם השאלה מה האלטרנטיבה הישנה, קטנה והזולה יותר לאפריקה טווין החדש...
תודה
:-)
*
http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%95%d7...rue-adventure/
If you wanna ride - ride, don't talk
מה לא מספק אותך בטראנסאלפ?
אם אתה רוצה עוד יכולת שטח - או שתצטרך לרכוש אופנוע יקר, או שתשלם ביכולת הכביש.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
הטנרה 660 הותיק עומד בדרישות שלך?
![]()
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 29-07-2019 בשעה 14:32.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
עכשיו כשאני מגלל קצת את השאלה שלך בראש יש גם את ה-GS800 של BMW
ויש את הכלים המתונים יותר של סוזוקי ה-DR650 ומעלה
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אכן הטראנסאלפ אחלה כלי למשימה !! .. אפשר לחשוב על שדרוגו מעט - להוריד משקל עודף כמו מע' פלטה מקורית והממיר ועל הדרך לשפר ניצולת מנוע (פילטר אויר פתוח וטיונינג ממוחשב ייתנו עוד קצת סוסים..) וגם לשפר/לחזק מתלים... כמובן צריך להשוות בין עלות השיפורים לקיים מול החלפתו לאחר יותר חזק - אם ליטר כבד עליך מדי (וורדרו למשל או ויסטרום) יש את האפריקה 750 הישן או הסופר טנרה 750, אני לוקח בחשבון ששם בצפון אירופה אולי תוכל למצוא כלים כאלו במצב שמור למרות שהם מודלים ישנים, צריך לנסות לחפש בלוחות.
יאללה איחלתי לטייל לעתיד בהצלחה !!
** עדכננו מה הוחלט ומה נרכש למשימה ...
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
תבדוק לגבי הסופר טנרה 1200
Tracer 900
האמת שבאירופה ה-GS800 כנראה לא יקר כמו בארץ (כמשומש), ויש מבחר שנתונים.
נשמע כמו כלי שמאוד יתאים למה שהפות"ש מחפש.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
שתי דברים שצריך לקחת בחשבון
1. בחלק גדול ממדינות אירופה אסור לרכב בשטח חוץ ממקומות מוגדרים , כלומר לא תוכל למשל דרך השטח לעשות את היער השחור ומשם להיכנס לשוויץ ולאלפים, השבילים הם להולכי רגל סוסים ואופניים, בספרד, צ'כיה ופולין הסיפור שונה.
2. עוד פעם תקנות והגבלים, הציעו לך לשדרג אופנוע ולהוריד ממיר ועוד, ברגע שאתה עושה את זה אתה מסתכן בהטרדות משוטרים שיכולים לבקש ממך לצאת מהמדינה אם אין לך את הממיר מאוחסן איפשהוא ואתה יכול להחזיר אותו חזרה, גם זה לא בכל המדינות לרוב באלו שמדברים בהם גרמנית (אוסטריה, שוויץ, גרמניה)
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
כל אופנוע צריך לעמוד בתקנים שהיו בשנה שהוא יוצר.
יש ערים שאוסרות כניסה מתחת ליורו מסויים , במקרים האלו השוטר רק צריך מהרשיון רכב את קוד היצרן וקוד הדגם והדאטא בייס של המשטרה כבר יגיד לו אם מאושר לכניסה או לא.
הבדיקות רנדומליות והסיכוי לתפיסה לא כזה גדול אבל מי רוצה את כל הבאלאגן הזה בטיול
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
חשוב לציין שאני 74 קילו על 169 ס"מ.
לכן מסתכל על הבינוניים...
כבד, חלש יחסית (כ-60 כ"ס) , מאוד מגושם בשטח.
אם כי אני בודק גם אופציית השטה מהארץ ליוון ולטייל איתו, מישהו יודע אם יש מגבלת זמן על שהות אופנוע ישראלי מחוץ לארץ?
טנרה 660 מתאים פחות, מחפש משהו יותר חזק עם 6 הילוכים.
ה-GS 800 בהחלט ראוי, עושה עליו שיעורי בית...
DR650 היה לי (בארץ) והוא אחלה פה, אבל לא לתפור את אירופה.
בודק אופציית השטה...
גדול עלי, תודה
בודק, תודה :-)
סביר להניח שאם ההיתי גר שוב באירופה זה היה האופנוע שלי, אם יגיע היום לשקול אותו - זה יהיה ראש בראש מול האפריקה טווין החדש, יום יבוא...
נערך לאחרונה על ידי JonnyBoy; 04-08-2019 בשעה 16:36.
If you wanna ride - ride, don't talk
נסה את הסטרומה 650.
לי הוא הספיק לטחון הרבה כביש+שבילים ומורכבת +ציוד,ביוון לפני שנה ומשהו.