
נכתב במקור על ידי
saarn
החצי שקל שלי, בתור בעלים של דיוק 200 מזה כשנה וחודשיים.
בעיר לא תרגיש שום הבדל בין ה-200 ל-390, המהירויות גם ככה נמוכות והמכלולים של השניים זהים, למעט המנוע.
הכלי מאוד צר, מאוד זריז ומאוד מאוד קל, מה שעושה אותו ממש לכלי רכב אורבני אולטימטיבי.
מה כן, 40 ק"מ זה לא הרבה, אבל קח בחשבון שהמהירות הנוחה לדיוק הקטן יותר היא באיזור ה-100, משמע שהוא בול על האיזור של הרכיבה החוקית.
הוא יטפס בצורה סבירה ל-110 אבל ההרגשה תהיה לא נעימה, גם רועד, גם הסל"ד מגיע לתחום היחסית גבוה (יש לו הגבלה אלקטרונית ל138 קמ"ש ככה שזה לא הלימיט) אבל עדיין זה לא להיט, גם החוסר במיגון הרוח ממש יורגש באיזור הזה (אפשר לקנות מאיביי משקף בגרושים).
מה גם, היתרון של המשקל הנמוך שלו בעיר והקלילות מהווה סוג של חסרון בבינעירוני כי הוא לא מרגיש "planted", הוא מושפע הרבה מכוחות חיצוניים ואתה צריך טיפה לעבוד ולתקן לו כל הזמן את נתיב הנסיעה.
בכל אופן, הוא שירת אותי ב95% מהזמן לנסיעות בתוך העיר ולא משנה באיזו שעה יצאתי - הוא לא רואה פקקים ממטר. הביטוח שלו שפוי והוא סופר חסכוני בדלק, פשוט הכלי המושלם לעיר לאנשים עם תקציב לא בשמיים.
לדעתי? בגלל שציינת שאתה פחות מתחבר לקטע החוליגני ואתה מחפש כלי שפוי, אז אם אתה רוצה משהו יותר גדול ושישרת אותך גם לנסיעה בינעירונית תשקול את ה-sv650 המוגבל. הכלי מאוד מאוזן, לא מאיים, עם מנוע אמין ונוח והוא אפילו יעלה לך פחות מה-390 (מן הסתם כי אתה תמצא שהאחרונים הם משנת 2010 בערך, עד שנהפכו לsfv).