עם הsmc אין לך מה לחפש בשטח חד משמעית ולא רק בגלל הגלגלים.
ה690 אנדורו הוא הדו"ש הכי קרבי בקטגוריה שלו.
אם אתה חושב גם על שטח יש לך רק בחירה אחת כאן.
שלום רב,
אני מחפש כלי דו"ש ככל הנראה קטמ 690 עם סט סופרמוטו + סט שטח ומתלבט בין 2 האופציות.
1)האופציה של smc690 תהיה חוקית בכביש איפה שהסכנה והאכיפה גבוהה ותשאיר את הסט שלא תואם את מידות הרישיון לשטח - הבעיה להבנתי היא שקשה להתאים גלגל שטח קדמי לקאליפר של הסופרמוטו - סה"כ הפתרון יהיה יקר באלפים רבים בגלל עניין הגלגל הקדמי אבל להרגשתי "יותר חוקי".
2)האופציה של הenduro690 תהיה לא חוקית\לא תואמת רישיון על הכביש עם סט סופרמוטו וכן תקינה בשטח אבל התאמת סט סופרמוטו לכלי תהיה קלה - סה"כ פתרון קל יותר, זול יותר אבל פחות חכם מבחינה חוקית וביטוחית לדעתי.
אם יש שיקולים נוספים שלא נגעתי בהם אשמח לשמוע.
נכון לעכשיו אני מעוניין לשמוע מהנסיון הרב של חברי הקהילה לגבי 2 השיקולים בעיקריים שלי שהם :
א) כמה סביר להיתפס עם סט סופרמוטו על האנדורו, מה הנזק אם נתפסים ומה חס וחלילה יקרה במקרה תאונה.
ב) כמה קשה תהיה ההתאמה של גלגל שטח קדמי על smc690
עם הsmc אין לך מה לחפש בשטח חד משמעית ולא רק בגלל הגלגלים.
ה690 אנדורו הוא הדו"ש הכי קרבי בקטגוריה שלו.
אם אתה חושב גם על שטח יש לך רק בחירה אחת כאן.
יש הבדל כלשהו בין 2 הכלים חוץ מבולמים, קאליפר קדמי ונאבה קדמית?
enduro שנועל 50 50 יעשה את העבודה אם לא מדובר ברכיבת סופרמוטו תחרותית.
אאל"ט, בקטומים ישנה אפשרות להוסיף ברישיון הרכב של האופנוע יותר ממידה אחת של צמיגים. השאלה היא, האם ההבדל בין צמיגי שטח לצמיגי סופרמוטו לא גדול מדי, כך שהחברה לא תאשר אותו.
הייתי הולך על אנדורו עם שני סטים במידה התיקנית. אחד נועל צמיגי שטח ואחד צמיגי 50/50 בחתך מתאים לכביש. מספק ביותר לשימוש יומיומי.
הדבר הראשון שבוחן בודק היום כשהוא עוצר אופנןע זה את מידת הצמיגים והתאמתם לרשיון