ה 1050 מוגבל a1, בדקת אם ניתן לפתוח את ההגבלה?
הקדמה
רוכב על ורסיס 650 כל יום לעבודה (40 ק"מ כל כיוון 80 ביום).
רוכב גם בטיולי מועדון (רגוע-ספורט = ספורט תיור).
חושב על משהו חדש אבל יש לי תנאים
1. מחפש תנוחת ישיבה של אדוונצ'ר = זקופה+כידון, מה שפוסל כלי כמו VFR
2. רוכב כביש מלא (שבילים בטיולים לא נחשבים) = כלי שטח אמיתיים (הטנרה הקטן למשל) לא בשבילי
3. רוצה משהו חדש / מלהיב = די פוסל את הורסיס 650 / ויסטרום 650
4. טווח נסיעה אמיתי של לפחות 320 ק"מ, הכוונה היא לא להגיע על אדים לתחנה / תיאורטי
בגלל הנסיעות לעבודה אני לא רוצהלהיכנס לתחנה כל יומיים
הבמוו gs800 לנגזרותיו בעייתי בעיקר עם הטווח (מיכל 16 ליטר)
כנ"ל ה- fj-09 שגם לו מיכל די קטן
מה שמשאיר כלים כמו ה- ויסטרום 1,000 החדש, יש את הקטום 1050 החדש (מאובזר יפה ומיכל 23 ליטר).
יש הצעות/מחשבות נוספות??
ה 1050 מוגבל a1, בדקת אם ניתן לפתוח את ההגבלה?
Tracer 900
זה משאיר לך את ה-990/1190,סופר-טנרה 1200 ואןלי גם את הווראדרו החדש/סטרומה 1000.
הורסיס 1000. מיכל גדול, נוח, חזק ומהיר, יד ימין סבירה ותגיע לכ 300-320 ק"מ בין תדלוקים. החדש אפילו יפה..
אצלי בוי סטרום התדלוק מתבצע כל350 קמ, מתדלק 17 ליטרים, יש עוד 5 ליטרים במיכל
במוו 800 אדוונצ׳ר מגיע עם 24 ליטר
לויסטרום יש מועדון עם אנשים נחמדים ואחלה טיולים וה1000 החדש כלי מגניב וכיף
מה עם cbf1000?
הווראדרו, שוק רחב, מועדון פעיל, מבחר ודיבורים על אופנוע מוצלח.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מחזק. כבר שנה עליו (עם מגן רוח גבוה) ונהנה מכל רגע. בשבוע שעבר רכבתי חיפה-נתניה חיפה. התחלתי עם מכל מלא וסיימתי עם מד דלק שעדיין מראה מלא. נראה לי צריכת דלק של כ18-20 ק"מ/ל' בדרכים מסוג זה. בתוך העיר 13-14 ק"מ/ל'. נוח (גם למורכבת) בצורה מדהימה - הסיבה היחידה לעצירה זה קפה (וסיגריה).
נוחות , מהירות , התנהגות ספורטיבית יחסית לקטגוריה , בונוס רכיבה בשטח קל ושבילים , טווח נסיעה , מערכות בטיחות כולל t.c , abs , cbs , מפות הצתה, מרווח טיפולים גדול , אמינות גבוהה מאוד ופוזה אינסופית... הכל באופנוע אחד
בלי הגדרת תקציב קצת בעיה להמליץ.
אם להניח מהפרטים שנתת, אז התקציב הוא סביב 100 אלף ש"ח והנסיון סביר - כלומר מכוון לכלי אדוונצ'ר ביניים - לא קטגוריית ה-1200 למיניה אלא 800-1000 סמ"ק.
בתוך הסיפור הזה ההגבלה העיקרית שלך היא הטווח הגדול למדי שדרשת פה.
במוו F800GS אדוונצ'ר אכן יענה על שאלת הטוול אבל הוא מאוד גבוה ומסורבל ואם אתה לא גדול מאוד ופיזי לדעתי הוא אופנועי יום יום מתיש מעט. מה גם שהוא לא כל כך ספורטיבי וטיולים ארוכים מוגבלים על ידי מהירות שיוט נמוכה משמעותית מה-1200 למיניהם, לכן לדעתי הוא לא המלצה טובה.
הורסיס 1000 אופנוע נפלא ומאוד נוח אבל גם הוא - מעט מגודל ואם אתה מתכנן להסתובב הרבה בעיר כדאי שתעבוד על שרירי הרגליים.. לגבי הטווח - גבולי.
אם אתה מחפש משהו עם מעט יותר יכולות ספורטיביות ופלפל, קטם 990 SMT הוא אופציה מעניינת - עם זאת קח בחשבון שהוא לא יתאים לכל חיך וכדאי לנסות לרכב על אחד לפני כן. אין חדשים מחד, אולם מחירם כמשומשים די נמוך והם תמורה מעולה לכסף היום. גם פה - טווח תדלוק לא יגיע ל-300 ק"מ בשום צורה, אבל 200+ בהחלט כן.
הימאהה MT09 טרייסר הוא אופציה מעולה ובעיני למעט ענין הטווח עונה על כל טיק בוקס שהגדרת וגם ישאיר עודף מ-85 אלף שקל. אופנוע כיף, מנוע מגניב, פשרות שבתוך ההגדרות שלך לא אמורות להפריע ממש ואחת העסקאות המשתלמות היום בשוק.
אם אתה קצת בענין שטח אז קטמ 1090 הוא אופציה מעניינת או יותר מזה - לחכות להונדה אפריקה טווין החדש שיגיע בטח לקראת אמצע 2016.
אם אתה יכול להגיע לתחומים של 130 אלף שקל פלוס מינוס - נפתחות אפשרויות מעניינות בעליל... הייתי נותן מבט מעמיק לקאפונורד 1200 של אפריליה. בפחות מ-125 אלף שקלים מקבלים המון תמורה ויכולות באופנוע מאוד נוח, מתקדם טכנולוגית (מתלים אקטיביים) עם מקדם פאן גבוה וחסרון יחיד - צריכת דלק גבוהה יחסית וטווח סביר בלבד.