עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: תדירות החלפת פלאגים - ספר רכב לעומת אורך חיים מוצהר של הפלאג - לפי מה ללכת?

  1. #1

    תדירות החלפת פלאגים - ספר רכב לעומת אורך חיים מוצהר של הפלאג - לפי מה ללכת?

    לפי ספר הרכב של האופנוע שלי, VFR800 2002, צריך להחליף פלאגים אחת ל-24 אלף קילומטר.
    לפי מה שקראתי, אורך החיים של פלאג אירידיום עומד על סדרי גודל של 64 אלף קילומטר לאירידיום XI או 160 אלף קילומטר לפלאג לייזר אירידיום.
    אם ככה, ונגידדדדד שבאמת יש הבדל מבחינת עוצמת הניצוץ וכו', מה ההצדקה בקניית פלאג לייזר אידיום לעומת XI?

    מצורפים שני לינקים שמאחד מהם אקנה בהתאם לתשובה:
    http://www.ebay.com/itm/4x-NGK-LASER...item2586345c9c

    http://www.ebay.com/itm/4x-NGK-IRIDI...b6bda1&vxp=mtr
    תודה רבה לעוזרים.

    נ.ב
    350 ש"ח נשמע כמו אחלה מחיר, אבל בגלל המחיר שיהיה רשום על האריזה אצטרך לשלם מיסים מלאים - לא?
    "The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." - James May

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    אין שום הבדל ב"עוצמת ניצוץ", אין דבר כזה. יש רק עמידות של מרווח הפלאג לאורך זמן.
    מרווח החלפת הפלאגים של היצרן מתיחס לסוג הפלאג שהיצרן קובע. אם היצרן קובע פלאג רגיל, אז החלפת הפלאג לאירידיום, רגיל או לייזר, משנה גם את מרווחי ההחלפות. כאן אפשר ללכת עפ"י המלצת יצרן הפלאג או להמציא מרווח בעצמך.

  3. #3
    תודה רבה. אחלה תשובה בעולם.
    נערך לאחרונה על ידי sweet bamba; 02-10-2015 בשעה 21:01.
    "The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." - James May

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    צריך לבדוק - הדרישה המינימלית של היצרן כתובה בספר הרכב, אם הוא מגדיר דגם אירידיום של הפלאג - אז כן, מרווח ההחלפה מתיחס לאירידיום "רגיל". אם הפלאג שנדרש ע"י היצרן הוא פלאג רגיל - אז תדירות ההחלפה של אירידיום תהיה גדולה יותר. אם זה אירידיום או רגיל - אפשר לדעת עפ"י דגם הפלאג הנדרש ע"י היצרן.

    וכן, כל הפרסומים על "עוצמת הניצוץ" וכאלה הם בולשיט, בדיוק כמו אותם הפרסומים בפלאג עם מגע כפול\מרובע\וכו' (ניצוץ תמיד עובר רק דרך זוג אחד של מגעים).

  5. #5
    ג'ק, אין עלייך. תודה!
    "The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." - James May

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ג'ק אני נוטה לא להסכים איתך בנושא הניצוץ. מבדיקה לא מדעית שאני עשיתי על האופנוע של אישתי f650cs פלאג יחיד שידוע בבעיות של surging , stalling וזה באמת קורה עם פלאג רגיל מקורי.
    החלפה לפלאג אירידיום פותרת את הבעיה לא רק זה גם מורגש הבדל משמעותי בין אירידיום של דנזו לאירידיום של ngk. ניסיתי בכל האופנועים שלי denso ו ngk ומורגש הבדל הדנזו תמיד מרגיש חי יותר והסלד עולה מהר יותר בפתיחת גז על ניוטרל . לא מדדתי בכמה מהר יותר אבל מורגש מאוד.

    אבל הדנזו נגמרים מהר מאוד תוך 24 אלף הם כבר די גמורים כמו נחושת רגילה.
    Ngk אצלי מחזיק יופי 60-80 אלף

  7. #7
    סטרלוק - אתה מזמין מאיביי?
    מצאתי שלושה מוכרים, שלושתם טופ רייטד - אחד עם 10,000 מכירות, השני עם 60 אלף והשליש עם 300 אלף ו(100!) אחוז פידבק חיובי.
    מודה שקצת יש לי פחד מזיופים, למרות ששניים מהם מארה"ב ועוד אחד מאנגליה. יכול להיות שאני מגזים ופשוט להזמין מכל אחד מהשלושה?
    "The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." - James May

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ההפרשים זניחים בין חול לארץ , אני קונה בארץ וזהו. יוצא לי 60-80 שקל לפלאג ngk
    ו 100-120 ל דנזו בחול המחיר די דומה

  9. #9
    אירידיום?! קיבלתי הצעת מחיר של 120 ש"ח לפלאג ngk *אחרי* הנחה. אפילו לא בטוח אם xi או לייזר.
    אשמח לדעת מאיפה אתה קונה, אם זה במרכז אקנה גם וזהו.
    "The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." - James May

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    קונה בחנויות חלקי רכב בצפון, וזה אירידיום . ואני קונה dcpr8eix או ik22 או dpr8eix או iu24 האירידיום יוצא לי 60 או 80 תלוי בדגם לא זוכר איזה בידיוק 60 ואיזה 80
    והדנזו יוצא לי 100 ו 120 לא זוכר איזה דגם כמה

    אה ואני קונה רק IX
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 03-10-2015 בשעה 11:38.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    193
    מה זה הxi?
    האם יש דגם לדנזו שיחזיק כמו הngk?

  12. #12
    שתי רמות של פלאגים אירידיום - xi הנמוכה יותר, לייזר הגבוהה יותר שאמורה להחזיק בערך עוד 50 אלף ק"מ.

    *נכון לגבי ngk, לא יודע לגבי האחרים*
    "The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." - James May

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    זה לא מדוייק מה שאתה אומר יש 2 דגמי אירידיום ה ix או power iridium של דנזו זה פלאגים שמספקים ביצועים גבוהים על חשבון אורך חיים. משמע תוספת זניחה של 1% ביצועים בלחץ. וזה הדגמים שבשימוש מנועי אופנוע.

    יש דגמי laser או iridium tough בדנזו שזה בעצם פלאגים שמכוונים להחזיק הרבה מאוד זמן.

    הפיזיקה מאחורי כל זה פשוטה מאוד עובי המחט של הפלאג.
    דנזו power זה 0.4 ממ
    ix זה 0.6 ממ
    הלייזר וה tough סביב ה 1ממ

    כמה שהמחט דק יותר ככה נותן ניצוץ חזק יותר שמתבטא ביותר ביצועים (מדובר על 1% בערך במנוע ללא שינוי ואפילו פחות)
    כמה שהמחט עבה יותר ככה יש יותר אורך חיים .

    עכשיו לא תמיד יש דגמים לייזר ו tough ל אופנועים בגלל היועד הכללי של האופנוע שהוא בעצם מנוע קצה מכוון ביצועים לרוב

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    ג'ק אני נוטה לא להסכים איתך בנושא הניצוץ. מבדיקה לא מדעית שאני עשיתי על האופנוע של אישתי f650cs פלאג יחיד שידוע בבעיות של surging , stalling וזה באמת קורה עם פלאג רגיל מקורי.
    החלפה לפלאג אירידיום פותרת את הבעיה לא רק זה גם מורגש הבדל משמעותי בין אירידיום של דנזו לאירידיום של ngk. ניסיתי בכל האופנועים שלי denso ו ngk ומורגש הבדל הדנזו תמיד מרגיש חי יותר והסלד עולה מהר יותר בפתיחת גז על ניוטרל . לא מדדתי בכמה מהר יותר אבל מורגש מאוד.

    אבל הדנזו נגמרים מהר מאוד תוך 24 אלף הם כבר די גמורים כמו נחושת רגילה.
    Ngk אצלי מחזיק יופי 60-80 אלף
    אתה יכול לא להסכים כמה שאתה רוצה, אבל אתה מתווכח עם חוקי הפיסיקה וניסויים שקל לעשות בתנאי מעבדה (וכבר עשו). אין "ניצוץ יותר טוב", זה בולשיט בערך כמו שמן נחשים, ניצוץ הוא או קיים, או לא קיים. יש משהו אחר שגם הוא מוטל בספק - פספוס בניצוץ פעם בכמה זמן (ואם זה קורה, זה סימן לבעיה במרווח ולא משהו שאירידיום אמור לפתור). כל מיני בעיות שנעלמות עם מעבר לפלאג אירידיום אומרות אך ורק דבר אחד - שמרווח הפלאג המקורי לא היה מכוון כמו שצריך, או לחילופין המנוע שונה מהמקור והתנאים חורגים ממה שהפלאג המקורי מיועד לעבוד בו. כל מיני "הרגשות" לא מעניינות, כי נעשו ניסויים ובהם נבדקו כלים תקינים שעבדו פעם עם מצת רגיל ופעם עם אירידיום, ולא נמצא שום שוני בריצות הדיינו שלהם. ההבדלים של כל הריצות לא מצביעים על שום קשר חד-חד-ערכי של סוג הפלאג מול הגדלת ההספק, וגם כשיש הגדלת הספק - סביר להניח שהיא נגרמת מסיבות אחרות ולא מהניצוץ.

    מספרים שאתה כותב הם לא יותר מקשקוש, עד שאתה מביא סימוכין לבדיקות דיינו שמאשרות את מה שאתה כותב. מודעות פרסום של מוכרי הפלאגים לא מעניינות ולא נחשבות, כמובן.

    סתם מקורות שמוצאים כשמשוטטים (לא מוצא את הניסוי שרציתי למצוא):
    http://motocrossactionmag.com/news/d...ake-horsepower

    סתם עוד דוגמה לשינויים - אבל אני לא ממש מאמין למי שיצר אותה, אין שם רפרנס שאפשר להסתכל עליו (וגם אם היה, הייתי סקפטי - אבל אין). מה שכן, זה מדגים שלאירידיום אין שום השפעה ברורה.
    http://www.srtforums.com/forums/f237...us-out-560293/

    וצריך לזכור שלפלאג, מעבר למה שכבר כתבתי - שזה המרווח שלו שצריך לכוון היטב - יש גם עוד משהו, יכולות פינוי החום, וזה משפיע אולי יותר מהניצוץ עצמו.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 03-10-2015 בשעה 20:26.

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155

אשכולות דומים

  1. אורך חיים לקסדה והאם עדיפה יקרה?
    על ידי enegbi בפורום פורום ציוד
    תגובות: 50
    הודעה אחרונה: 21-02-2016, 07:57
  2. החלפת פלאגים ויסטרום
    על ידי VelocityOne בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 05-01-2016, 11:23
  3. באיזה תדירות אתם שוטפים את האופנוע?
    על ידי ScaryDude בפורום כללי
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 07-10-2015, 08:11
  4. סרט !! ~ Suzuki DL650 V-Storm ~~ החלפת פלאגים
    על ידי ד"ר ויסטרום בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-09-2015, 21:22
  5. אורך חיים של פלאג פשוט
    על ידי sabreson בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-08-2015, 09:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO