עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 45 מ 45

אשכול: כלי נקנה עם בדיקה, התגלתה תקלה - מה אפשר לעשות משפטית?

צפייה משולבת

  1. #1
    ציטוט נכתב במקור על ידי audiR8 צפיה בהודעה
    עמלת תביעה קטנה הינה 50 שקלים, או 1% מסך התביעה אם הסכום גדול מ5,000 שקלים. הסכום המירבי לתביעה הינו 33,000 ש"ח, כך שלא ניתן להגיע לעמלה של 500 שקלים.

    Sent from my C6833 using Tapatalk
    צודק לגמרי טעות שלי, התבלבלתי בין האגרה לבית המשפט לתביעות קטנות לתביעה רגילה.
    כמו שאמרת המינימום שאתה משלם הוא 50 שקל או 1 אחוז מסכום התביעה שהגשת.

  2. #2
    ציטוט נכתב במקור על ידי Biker boyz צפיה בהודעה
    אני אענה לך על השאלה הזאת בתור סטודנט למשפטים ואחרי שקראתי כמה פסקי דין בנושא כי זה מאוד עניין אותי, העובדות בשטח גם אם הם לטובתך באופן יחסי לא מעודדות. מדובר בתקופה של חודש לאחר הבדיקה, שנוצר כשל מערכתי בקטנוע שגרם לנזק שלא בטוח שבבדיקה הוא היה קיים או לא. האפשרות פה בפנייך זה ללכת ולקחת חוות דעת של מוסך שיאשש את זה שהתקלה הייתה קיימת בעת הבדיקה והמוסך התרשל ולא עלה על התקלה וספק אם בימה"ש יקבל אותה.
    הבעיה הקונקרטית במקרה שלך, עלות הגשת התביעה לבית המשפט לתביעות קטנות בסביבות ה500 שקלים ורוב התביעות בביהמ"ש נסגרות בהסדר מסיום ואתה לא תקבל את כל הסכום של התיקון אולי חצי וגם זה בספק. יכול להיות מצב שבו השופט בכלל יחליט שאין עילה והתקלה קרתה לאחר מכן לפי חוות דעת המוסך הבודק ואז תצא קירח מכל הצדדים.
    אישית מה שהייתי מציע לך לעשות, לנסח מכתב התראה, מפורט ומנוסח היטב על המקרה לבעל המוסך ולחכות לתגובה שלו, רוב האנשים בימינו שומעים את המונח תביעה ומתקפלים די מהר ויסכימו להגיע אתך להסדר כלשהו שיוציא ממך חיוך.
    בהצלחה לך.
    אני רק מקווה שלא תהיה עו״ד רשלן, כי אתה בהחלט סטודנט למשפטים רשלן ומטעה.
    עלות הגשת תביעה לבימ״ש לתביעות קטנות הוא אחוז 1 מסך התביעה ולא פחות מ-50 ₪. תקרא את התקנות לפני שאתה נותן תשובה ככ נחרצת.
    מעבר לזה ״חוות הדעת״ שלך לעניין סיכויי התביעה לא מחזיקה מים. בימ״ש לתביעות קטנות אכן נוטה לכוון את הצדדים להסדרי פשרה, אבל לא במחיר של צדק, ובטח שבשל סיבה
    כזו, אסור לאנשים לפחד להגיש תביעות קטנות.
    דבר נוסף: אם התביעה שלו תתקבל וחוו״ד של מומחים שהוא יצרף יתמכו בטענות שלו- הוא יקבל את הפיצוי עבור כל הנזק שלו פ, עבור עלות חוות הדעת, עבור שכר טרחת מומחים בדיון ההוכחות (ככל והנתבע/ת יסתור האמור בהן) והוצאות משפט.
    דבר אחרון- רוב האנשים, ובמקרה הזה, מנהלי מוסכים, לאו דווקא ״מתקפלים״ כמו ילדים קטנים כשלובשים אותם וסביר שהם מגובים בכל מיני פוליסות ביטוח שיצחקו לקרוא מה כתבת כאן. בחייך בנאדם.
    אם אתה מכריז שאתה סטודנט למשפטים, לפחות תדייק בדברים שאתה כותב כי יש אנשים (הנחה אופטימית) שעדיין לוקחים אנשים מהתחום הזה ברצינות.

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ג'ק מעטים המקרים שבהם יש אטם מכאני. החור הקטן הוא מאוד קטן ואם מתחיל לנזול משם אז יש לך קילומטרים ספורים עד לעירבוב שמן ומים . החור לא עומד באטם פרוץ לגמריי

    זו תקלה נפוצה מאוד בהמון יצרניות שמשתמשות במבנה הפשוט של 2 מחזירי שמן פשוטים. אגב רוב הפעמים נפרץ הצד של המים כי הלחץ שם די גבולי
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    כנראה שגם הונדה,קוואסקי גזגז ואפריליה מתחכמות.
    כולם אוהבים להתחכם.
    במה שונה מבנה משאבה של KTM משאר המשאבות?
    אתה אולי מערבב בין איכות חומרים לתצורה והדיון פה הוא על מצב אפשרי בתצורה שיש גם ל KTM.


    http://www.apriliaforum.com/forums/s...t-In-gear-oil-!
    http://www.kawasakimotorcycle.org/fo...olant-oil.html
    http://www.thumpertalk.com/topic/272...nsmission-oil/
    http://www.apriliaforum.com/forums/s...ky-gearbox-oil
    http://www.apriliaforum.com/forums/s...th-gearbox-oil
    זה מצוין שאתה מביא לי קישורים של חיבור המשאבה לשמן גיר ב-2 פעימות, בערך הדבר הכי לא קשור לדיון הזה. לא צריך כ"כ להתאמץ להוכיח שאתה צודק ואני לא, גם אם זה נכון, ובטח כשזה לא ממש נכון. אתה יודע, תמיד אפשר להסכים על חצי-חצי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    ג'ק מעטים המקרים שבהם יש אטם מכאני. החור הקטן הוא מאוד קטן ואם מתחיל לנזול משם אז יש לך קילומטרים ספורים עד לעירבוב שמן ומים . החור לא עומד באטם פרוץ לגמריי

    זו תקלה נפוצה מאוד בהמון יצרניות שמשתמשות במבנה הפשוט של 2 מחזירי שמן פשוטים. אגב רוב הפעמים נפרץ הצד של המים כי הלחץ שם די גבולי
    נכון, יש 2 מחזירי שמן ב-2 הצדדים, ויכול להיות שבפריצה מלאה זה לא יעמוד. החור הוא בד"כ 3-7 חורים קטנים, כאלה שיוצאות מהם טיפות, לא זרם. ולפעמים החורים האלה נסתמים מרוב לכלוך ולא באמת נוזלים. ובכל זאת, מקרה שבו יש פריצה ב-2 המחזירים בו-זמנית הוא ממש לא הסטנדרטי. ההימור שלי - הרבה יותר סטנדרטי זה כשהנוזל נוזל, יש חימום יתר, והנוזל מתחיל להתערבב עם השמן בדרך אחרת - ובכל זאת מאשימים את המשאבה, כי היא כשלה (אבל לא היתה המקור לערבוב). לא מדעי, כי אין לי הרבה סטטיסטיקה, אז אני לא יכול להתיימר להיות צודק - אבל בכל זאת אני חושב שזה המקרה. בערך כמו עם כתם שמן וכו' - או בקיצור, דברים שבד"כ מואשמים ולא בצדק.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    זה מצוין שאתה מביא לי קישורים של חיבור המשאבה לשמן גיר ב-2 פעימות, בערך הדבר הכי לא קשור לדיון הזה. לא צריך כ"כ להתאמץ להוכיח שאתה צודק ואני לא, גם אם זה נכון, ובטח כשזה לא ממש נכון. אתה יודע, תמיד אפשר להסכים על חצי-חצי.
    נכון זה באמת טוב ואני לא מבין מה הבעיה אם הנוזל נשפך לשמן לגיר או אם הנוזל נשפך לשמן מנוע - לא מובן לי איך זה משנה את הנקודה.
    אתה טוען שמשאבת מים מהסוג המופרד לא יכולה להיפרץ פנימה לקרטר,מה זה משנה לך אם מדובר בקרטר של גיר או בקרטר של מנוע?
    נתתי גם קישור של הונדה CRF450,זה אופנוע 4 פעימות עם שמן גיר נפרד.
    הינה חריר ביקורת במשאבה שם:

    הינה תרשים שלה:

    והינה המחזיר:


    עכשיו תסביר לי בבקשה למה זה לא קשור.

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    עכשיו תסביר לי בבקשה למה זה לא קשור.
    הסיבה שזה לא קשור היא הסכנה השונה של ערבוב מים ושמן במקמות שונים.
    היצרנים לא נוטים לאפשר הפרדה חד-שכבתית בין מים לשמן מנוע, מכיוון שמרגע הערבוב למנוע יש אורך חיים מוגבל - כמה עשרות ק"מ לפני שהשחיקה תתבטא במימדים הרסניים.
    לעומת זאת, ערבוב בשמן גיר לא כזה מסוכן, זה שמן סמיך וסטטי, אפשר לנסוע איתו מעורבב במים מאות ואלפי ק"מ והגיר לא "ימות".
    זה ההבדל, בגלל זה מנגנוני הגנה שונים על שמן מנוע ושמן גיר, ובגלל זה אין מה לערבב בינהם.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 07-10-2015 בשעה 10:26.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    זה ההבדל, בגלל זה מנגנוני הגנה שונים על שמן מנוע ושמן גיר, ובגלל זה אין מה לערבב בינהם.
    בזה אתה צודק ובזה שלא אפשרי אתה טועה.
    נניח שהמיסב של המשאבה כשל מקורוזיה ומאותו רגע הציר מתחיל להסתובב בשמיניות ופורץ גם את המחזיר העדין.
    לאן ינותב הנוזל? כולו ייצא מהחריר?

    הונדה ישן
    https://www.youtube.com/watch?v=9wRJQyXQvhE
    דוקאטי
    If you also notice drop in coolant it is still not the head gasket. It's likely the mechanical seal on the waterpump
    http://www.ducati.ms/forums/56-super...oil-gauge.html
    SV650
    http://www.svrider.com/forum/archive...8014-p-32.html
    CBR
    http://www.600rr.net/vb/90-oil-lube/...late-milk.html
    The water pump is driven by a shaft from the oil pump & if the oil seal on the water pump drive shaft is leaking coolant it will go directly into the sump.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 07-10-2015 בשעה 16:13.

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    זה מצוין שאתה מביא לי קישורים של חיבור המשאבה לשמן גיר ב-2 פעימות, בערך הדבר הכי לא קשור לדיון הזה. לא צריך כ"כ להתאמץ להוכיח שאתה צודק ואני לא, גם אם זה נכון, ובטח כשזה לא ממש נכון. אתה יודע, תמיד אפשר להסכים על חצי-חצי.



    נכון, יש 2 מחזירי שמן ב-2 הצדדים, ויכול להיות שבפריצה מלאה זה לא יעמוד. החור הוא בד"כ 3-7 חורים קטנים, כאלה שיוצאות מהם טיפות, לא זרם. ולפעמים החורים האלה נסתמים מרוב לכלוך ולא באמת נוזלים. ובכל זאת, מקרה שבו יש פריצה ב-2 המחזירים בו-זמנית הוא ממש לא הסטנדרטי. ההימור שלי - הרבה יותר סטנדרטי זה כשהנוזל נוזל, יש חימום יתר, והנוזל מתחיל להתערבב עם השמן בדרך אחרת - ובכל זאת מאשימים את המשאבה, כי היא כשלה (אבל לא היתה המקור לערבוב). לא מדעי, כי אין לי הרבה סטטיסטיקה, אז אני לא יכול להתיימר להיות צודק - אבל בכל זאת אני חושב שזה המקרה. בערך כמו עם כתם שמן וכו' - או בקיצור, דברים שבד"כ מואשמים ולא בצדק.
    אני ישמח שתראה לי אופנוע שבו יש 2 מחזירים ב 2 הצדדים יעני 4 מחזירים.
    מכל מה שהחלפתי זה תמיד מחזיר אחד לכל צד, וחור אחד קטן כ2ממ שלא עומס בעומס של יותר מטפטוף. עכשיו הפרק בנושא זה שהמחזיר בנוי עד 0.8 באר ופקק ראדיאטור פורק לחץ ב0.9 באר ולפעמים יותר אז זה לא שאלה האם יפרוץ זה שאלה של מתי ��

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אני ישמח שתראה לי אופנוע שבו יש 2 מחזירים ב 2 הצדדים יעני 4 מחזירים.
    עכשיו אתה התחלת?
    אין כזה, כי כתבתי - יש 2 מחזירים ב-2 הצדדים, שזה בחלוקה שווה יוצא מחזיר לכל צד. יצא קצת דו משמעי, מודה.
    לא יודע מאיפה המספר 0.8 באר הגיע, אני לא ראיתי את הנתונים של עמידות מחזירי השמן בלחץ בשום מקום, ולמיטב הבנתי זה פשוט לא יכול להיות נכון - אם הוא עמיד עד 0.8 באר ויש פקק של 0.9 באר במערכת, אז זה אומר שהנוזל בהכרח ינזל כי המחזיר לא יעמוד בלחץ. אני גם די בטוח שאם דבר כזה היה נעשה, כבר היו תובעים את היצרנים בכל ערוץ תביעה אפשרי - יש מספיק מתחכמים בעולם. אשמח לראות נתונים שמראים אחרת.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    אצלי יש שני מחזירי שמן במשאבת המים.
    הייתה נזילה מחריר ביקורת לאחר החלפת מייסבים ומחזשים בקייס.
    הוחלפו שני המחזירים וכמובן שאיתם נפסקה הנזילה.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    ואני בכלל למדתי ששמן ומים לא יכולים להתערבב...

    Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי ItayK צפיה בהודעה
    ואני בכלל למדתי ששמן ומים לא יכולים להתערבב...
    הם לא מתמוססים בערבוב ולא מייצרים תערובת אחידה, אבל להתערבב הם יכולים. מה גם שהמים הם לא באמת מים, אלא תערובת של אתילן גליקול (לרוב, לפעמים יש גם חומרים אחרים), והתכונות שונות למדי.

  13. #13
    כאב ראש נהיה מכל התרשימים שלכם.
    לפי התגובות פה זה יכול לקרות ביום בהיר.
    אם לקחת לבדיקה אז מה אתה רוצה מימנו?! מה הוא אשם? שאלת אותו אם אפשר לקחת לבדיקה ולקחת. זה לא שהוא לא הסכים.
    תבדוק מה אפשר לעשות מול המוסך שבדק.
    ואם זה משהו שקרה אחרי פרק זמן מסוים וזה יכול לקרות ביום בהיר אז פשוט תתקן את זה וסע לשלום.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    115
    לא חושב שזאת צריכה להיות בעיה של המוכר. איך זה שבבדיקה לא עלו על זה? נסה לפנות למוסך

אשכולות דומים

  1. איפה אפשר לעשות ביטוח ?
    על ידי - V e r t i g o - בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 11-06-2016, 03:15
  2. האם אפשר לעשות ביטוח חובה בטלפון?
    על ידי RookieRider בפורום אוף טופיק
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 09-04-2016, 19:41
  3. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 22-12-2015, 11:12
  4. איפה אפשר לעשות לדים על המנוע
    על ידי דוד בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 01-12-2015, 08:04
  5. רשיון a - איפה אפשר לעשות באזור נתיבות והסביבה?
    על ידי Keyboard Rider בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11-08-2015, 15:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO