ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
זה מצוין שאתה מביא לי קישורים של חיבור המשאבה לשמן גיר ב-2 פעימות, בערך הדבר הכי לא קשור לדיון הזה. לא צריך כ"כ להתאמץ להוכיח שאתה צודק ואני לא, גם אם זה נכון, ובטח כשזה לא ממש נכון. אתה יודע, תמיד אפשר להסכים על חצי-חצי.
נכון זה באמת טוב ואני לא מבין מה הבעיה אם הנוזל נשפך לשמן לגיר או אם הנוזל נשפך לשמן מנוע - לא מובן לי איך זה משנה את הנקודה.
אתה טוען שמשאבת מים מהסוג המופרד לא יכולה להיפרץ פנימה לקרטר,מה זה משנה לך אם מדובר בקרטר של גיר או בקרטר של מנוע?
נתתי גם קישור של הונדה CRF450,זה אופנוע 4 פעימות עם שמן גיר נפרד.
הינה חריר ביקורת במשאבה שם:

הינה תרשים שלה:

והינה המחזיר:


עכשיו תסביר לי בבקשה למה זה לא קשור.