ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
זה מצוין שאתה מביא לי קישורים של חיבור המשאבה לשמן גיר ב-2 פעימות, בערך הדבר הכי לא קשור לדיון הזה. לא צריך כ"כ להתאמץ להוכיח שאתה צודק ואני לא, גם אם זה נכון, ובטח כשזה לא ממש נכון. אתה יודע, תמיד אפשר להסכים על חצי-חצי.



נכון, יש 2 מחזירי שמן ב-2 הצדדים, ויכול להיות שבפריצה מלאה זה לא יעמוד. החור הוא בד"כ 3-7 חורים קטנים, כאלה שיוצאות מהם טיפות, לא זרם. ולפעמים החורים האלה נסתמים מרוב לכלוך ולא באמת נוזלים. ובכל זאת, מקרה שבו יש פריצה ב-2 המחזירים בו-זמנית הוא ממש לא הסטנדרטי. ההימור שלי - הרבה יותר סטנדרטי זה כשהנוזל נוזל, יש חימום יתר, והנוזל מתחיל להתערבב עם השמן בדרך אחרת - ובכל זאת מאשימים את המשאבה, כי היא כשלה (אבל לא היתה המקור לערבוב). לא מדעי, כי אין לי הרבה סטטיסטיקה, אז אני לא יכול להתיימר להיות צודק - אבל בכל זאת אני חושב שזה המקרה. בערך כמו עם כתם שמן וכו' - או בקיצור, דברים שבד"כ מואשמים ולא בצדק.
אני ישמח שתראה לי אופנוע שבו יש 2 מחזירים ב 2 הצדדים יעני 4 מחזירים.
מכל מה שהחלפתי זה תמיד מחזיר אחד לכל צד, וחור אחד קטן כ2ממ שלא עומס בעומס של יותר מטפטוף. עכשיו הפרק בנושא זה שהמחזיר בנוי עד 0.8 באר ופקק ראדיאטור פורק לחץ ב0.9 באר ולפעמים יותר אז זה לא שאלה האם יפרוץ זה שאלה של מתי ��