זה יכול להיות סיבוב שני של הסקאלה.
היי ,
לאחר חיפושים ארוכים (של כמה חודשים) לכלי שיחליף את ה tmax2007 שלי ללא הצלחה , מצאתי אחד מיועד .
רישיון הוא a1 כך שאני דיי מוגבל בכלים ותוסיפו על זה תקציב לא בשמיים מה שמשאיר אותי ממש מצומצם בבחירות .
מצאתי לפני כשבוע וקצת ביד 2 f650gs שנת 2005 , יד 2 (ראשונה משטרה , שניה בחור מיפו בן דוד ) , 67 אלף ק"מ (זה לא נמוך לשנתון בהתחשב בזה שהכיל היה שייך לכחולים?) , הכלי באמת ניראה טוב , סקרתי אותו מכל כיוון אפשרי אבל לא רוצה שהעין תטעה אותי מאחר וכמה דקות עם גרנר והכלי יראה כאילו הוציאו אות מהניילון .
לאחר שיחה עם חבר הוא הסביר לי שזו הרפתקה רצינית מאוד מאחר ומדובר בשנות ישן ואין מה לקנות אופנו בשנתון פחות מ 2010 (אני נוטה להסכים איתו אך פה נכנסת בעיית התקציב) , הסביר לי שהק"מ נראה לו מאוד נמוך יחסית לשנה ושbmw זה משחטה לכיס מבחינת טיפולים .
הכלי ניראה בהחלט טוב ואני מעוניין לקחת אותו לבדיקה ליפני אך אחרי הדברים שהחבר ציין בפני קיבלתי רגליים קרות והייתי שמח לשמוע את דעתכם בנושא .
כמו כן במידה ומישהו מכיר את עלות הטיפולים ודברים שיש לבדוק בכלי של השנתון הזה.
תודה לכולם על הסבלנות למרות מספר ההודעות הרב שלי בנושא " הכלי הבא "
זה יכול להיות סיבוב שני של הסקאלה.
אברי??
נערך לאחרונה על ידי assafm25; 04-10-2015 בשעה 11:02.
קפוץ לקמור עם מספר הרישוי.
אופנועי משטרה מטופלים שם.
בקש היסטורית טיפולים.
כמה זמן בכלל המשטרה מחזיקה כלים ?
הגיוני שהחזיקו עד לא מזמן כלי מ2005 ?
לקנות רכב משוטר ומערבי? מה זה פה, מינוס כפול מינוס שווה פלוס?
קניתי לפני 3 חודשים וי סטרום שנת 2005, אופנוע שנסע לא מעט, כ140000 ק"מ בעת הקניה, האופנוע עבר בדיקה ונמצאו כמה רג'קטים שהורדתי עליהם, אך הרוב היה די תקין.
אופנוע "ישן" נשאר ישן, והוא יכול להפתיע אותך לרעה, אני קניתי את האופנוע הזה וחשבתי שהבדיקה הזו מראה לי את הכל, בעיקר חשבתי שידעתי מה צריך לתקן, אך הלוואי שזה נגמר שם, עד עכשיו היו לי אינסוף הפתעות, השקעתי הרבה כסף בתיקונים, חישוב ראשוני אחרי הבדיקה עצר על מקסימום 3000 שקלים ליישור קו, אך עד עכשיו עם כל מיני הפתעות, השקעתי כבר יותר מ 5000 שקלים ליישור קו.
אם אתה נעול על האופנוע תעשה בדיקה אצל מומחים ולא במוסך מורשה, כי אני הלכתי לעופר אבניר בתל-אביב ושילמתי 650 שקלים לבדיקה, מה קיבלתי? רק חצי מהרג'קטים שאפילו יוכלתי לזהות לבד, פשוט חבורת חובבנים.
לפי יד שניה האופנועים האלה נמכרים בסביבות ה30k , ואני בטוח שבתקופה הקרובה יצא לך לתקן לא מעט דברים, וזה סיכון, אם כבר מוגבל, במקומך הייתי הולך על אופנוע 500 חדיש של הונדה, cb500x, לא חסרים כאלה שנמכרים בסביבות ה40k, הלוואה קטנה וקיבלתה אופנוע הרבה יותר חדש ואמין עם abs, יד וקלומטראג' נמוכים, עבר טיפולים מסודר ואחריות יצרן.
אני ערבי, אז מה בדיוק התכוונה להגיד במשמט המפגר שלך?!
נערך לאחרונה על ידי adnan; 04-10-2015 בשעה 11:21.
היי היי חברים לא היית לי כלל כוונה לפגוע או להעליב אף אחד !!!!!!!!
הסיבה שרשמתי את זה כי לצערי ידוע שערבים וצעירים לא באמת שומרים על הכלים (אין מה לעשות זה המצב)
באמת שמתנצל על הצורה בא הדברים נאמרו!!!!
Adnan תודה רבה על התגובה המפורטת
דבר ראשון אתחיל בזה ששוב סליחה אם ניפגעת ממילותי לא היית כל כוונה לפגוע או להעליב במילים אלו .
התוכנית היא לבצע בדיקה אצל סטפן .
הדרישה על הכלי היא 22 אלף ( ביד 2 זה באזור ה 25 ממוצע לכלי )
לצערי הרבה אין באפשרותי לקחת סכום שכזה כהלוואה כרגע אני יכול מקסימום להגיע ל30 .
אסף
לב.מ.וו עדיף אצל האלכסים או אצל ההוא שהיה מייבא אותם לפני קמור
Sent from my SM-E500F using Tapatalk
אני יודע שהבחור היה מטפל אצל האלכסים , אני אברר מולם עם הרישוי .
עריכה :
שיחה לאלקסים אמרה שרק בעל הרכב יכול לקבל את הפירוט .
הכלי יושב בסוכנות .
נערך לאחרונה על ידי assafm25; 04-10-2015 בשעה 11:56.
במקרה הטוב זה 167000 ולא 67.
מציע לך לגשת עם המוכר לאלכסים ולראות היסטוריית טיפולים.אני אישית מאד מאמין וסומך על האלכסים.
הכלי ה"נל הוא בין הכלים האמינים של ב.מ.וו והוא בעצם אפריליה פגאסו,בעל מנוע רוטקס אין סופי.
כל היתר עלול להתקלקל אבל המנוע הוא פנינה.
למכונאי הכלי הזה הוא סיוט מתמשך.
יש לך את האופנוע של יונתן שמפורסם כאן שגם שווה להציץ בו [xt660r]
יש לך עוד אפשרות לגשת לגדליה. ג,ארנון ברחוב בן שמן 5
בזמנו הייתי אצל גדליה בהחלט בחור נהדר.
יש קצת פרטים על ה טנרה של יונתן?