
נכתב במקור על ידי
Shasha127
1. חבר שלך אדיוט ואין לו מושג על מה הוא מדבר לא מבחינת שנתונים לא מבחינת אמינות ולא מבחינת עלויות אחזקה של כלי כזה.
2. מדובר באחד האופנועים הכי אמינים שיש עם מנועים שהיצרן תכנן ל400 אלף ק"מ עד לאוברול, הם אמנם לא מגיעים ל400 אבל לא חסר כאלה שעברו 200.
3. סביר מאוד שהכלי שראית עשה סיבוב סקאלה אחד ואולי אפילו 2 - הסקאלה מתאפסת כל 100,000 ק"מ (יש שם 5 ספרות, 99,999 זה המספר האחרון בה). אם אתה רוצה לדעת את הק"מ האמיתי צריך לחבר את האופנוע לכלי דיאגנוסטיקה של במוו (גש איתו לאלכסים לבדיקה אם הוא מעניין אותך ברצינות, גם את זה תוכל לבדוק שם).
4. אופנועי במוו לא סובלים הזנחה או טיפולים לא בזמן. לא חסרים כלים פרטיים בשוק, אין סיבה לקנות כלי עם עבר כזה ממקום כזה (יפו, גזען או לא גזען זה המצב) אלא אם כן הוא באמת במצב יוצא דופן, מה שקשה לי להאמין.
5. תבדוק גם f650gs דקאר, שזה אותו אופנוע חוץ ממתלים יותר גבוהים וג'נט קדמי יותר גדול בדקאר (אותן יכולות כביש עם יכולות שטח גבוהות יותר מהgs הרגיל).
6. לחברה אל תתקרב. גם לא לגדליה. האלכסים עדיפים על 2 האופציות האלו.
אם יש שאלות נוספות שאל.