עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 51

אשכול: מתלבט על רכישה - הלב רוצה הראש עוצר - bmw f650gs 2005

  1. #31
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    169
    האם בדיקה לכלי יכולה לתת תמונת מצב אחרת ?
    נניח והכל נמצא סביר בבדיקה ?

    על אילו דברים יש להסתכל בבדיקה כי בטוח ימצאו ריגקטים כמו בכל בדיקה השאלה מה לייחס חשיבות ומה לא ?

  2. #32
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    יש כאן בוחן אופנועים מוסמך. אצלו הרדיאטור נוזל לקרבורטור ועושה שם סמאטוחה שלמה.

    תקרא כאן - http://wheelz.co.il/forums/showthrea...98%D7%99%D7%AA

  3. #33
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    אתה יכול לעשות בדיקה, יצא לך תקין, או שיגידו להחליף בכמה אלפים וסגרת ענין.
    יום אחרי זה, יכול להתפוצץ משהו באופנוע.

    היו פה בפורום כבר כמה סיפורים כאלה, והפורום פה כולה 5 חודשים.

    ככה זה במשומש, זה הסיכון שאתה לוקח בזה שאתה חוסך כמה עשרות אלפי שקלים.
    לפעמים משומש נוסע שנים בלי בעיה ולפעמים זה רק חודש.
    וזה לא בהכרח מעיד שהייתה בעיה במוסך או שמי שמכר לך ידע על הבעיה ולא סיפר לך (אבל לפעמים כן).

    אז קח את זה בחשבון ותשאיר תקציב ליישור קו ועורך דין.

  4. #34
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    169
    אני לא מצפה לכלי חדש מהניילון במיוחד בשנתון הזה כפי שלא מעו דיונים בנושא הזה מדברים.

    אבל מה שמיינת יכול להיות בכל כלי יד שניה גם בעל שנתון גבוה יותר.
    אני רוצה ללכת לבדיקה לקבל החלטה סופית אם לרכוש או לא. השאלה שלי אם בבדיקה יוכלו לראות שאכן הכלי ״גמור״ או שזה רק דברים של בלאי וסה״כ הזמן עשה את שלו ?

    קסד
    קראתי את הדיון ואני נמנע מהלגיב . אני לא בטוח כמה התגובה שלי תתרום. אם באמת מסכרן אותך עדכן אותי ואשלח לך בפרטי.
    נערך לאחרונה על ידי assafm25; 05-10-2015 בשעה 11:01.

  5. #35
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    קודם כל מצטרף לשאשא שאמר שיסמניקים טוחנים את הצורה לכלים שלהם.

    עכשיו מוסיף על Alf ה650 משנת 2000 מוזרקים ועם abs ברמה של כלי יפני 2015 מבחינת מערכות אלקטרוניות.

    קסד כן בעלי הבימרים הם קצת כמו כת אנחנו אוהבים את מה שהכלי נותן לנו ואין כלים שמספקים את זה בשוק. אם אתה מתחבר יהיה קשה לך ללכת לכלי אחר.

    בקשר לתחזוקה יש לי f650cs שזה דגם סטייל דוקאטי היפר מוטארד של במוו עם מנוע ה650סינגל.

    הבעיות היחידות שיש במנוע הזה זה המשאבת מים, כל 80 האטמים נפרצים ויש לך מים בשמן או שמן במים אז מומלץ כל 60 אלף להחליף אטמים יזום.

    עוד מחלת דגם שקשורה ברמת טיפול נמוכה וזה שחיקת הברגות של החיישן לחץ שמן ושחיקת הברגות של בורג ריקון שמן. 2 הבעיות נגרמות מסגירה בעוצמה גבוהה מהוראות היצרן. יש לזה פתרונות של במוו אבל הפתרונות לא זולים.

    הקשר לgs הם כלים אמינים מאוד שדורשים תחזוקה לפי הספר.
    דוגמאות של בעיות של הזנחה זה תקיעה של משאבות בלם . לפי הספר צריך לשפץ ולהחליף גומיות כל 40 מי שלא מחליף אוכל באלאגן בהמשך.

    עוד בעיות וזה וויברציות, לפי הספר כל 10 או 20 אלף צריך לחזק בירגי מנוע לפי מומנט . בארץ מזניחים והעסק מווברץ בגלל זה.

    בgs ספציפית יש בעיה מעצבנת של צינור שמן שמפריע לפרק מכסה קלאצ ודורש ריקון שמן לפני . זה סתם מעצבן.

    עוד בעית דגם זה החלשות קפיצי קלאצ ואז הקלאצ מתחיל להחליק.

    עוד בעיה זה שסוגרים חזק מידי את המנוף כבל קלאצ וזה נשבר.

    בgs יש בעיה שלא מותחים שרשרת נכון ונשברות הלוחיות מסתם של הזרוע מאחורה.

    קצת לא נוח לבדוק מפלס שמן , חייב לבדוק אחרי רכיבה של 20 דקות לערך.

    בגדול אתה מוזמן לשאול מה מעניין אותך?

    תחזוקה? אני מטפל לבד יוצא לי 140 טיפול קטן
    ו200 טיפול גדול הכל קונה בארץ
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  6. #36
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    169
    תודה על הפירוט הרב. לא ראיתי שלכל הכלים מ2000 יש שימון אוטמטי לשרשת וABS מה שהפך לסטנדרט בכלים החדשים שלהם.

    כל הדברים שציינת אפשר למצוא בבדיקה? מה גם שאני לוקח אותו לבדיקה במוסך שהבחור טוען שטיפל בו ( אלקסים) ?

    הכלי שלך סינגל אחד מה שאומר שהוא גם a1? זה 37 כ״ס לא?

    איך היית מגדיר את לווית הנסיעה עליו בעיר ובכבישים מהירים(אני עושה 35 כל כיוון ביום והרוב על כביש 5 או 444 , עוד קצת באזור הכפר הירוק לכיוון צפון תל אביב ) זה הנסיעות המרכזיות שלי. כמובן שגם טיולים בסופש שיצתרפו עם הגעת הכלי.

    אני חייב לציין תודה רבה לכל המגיבים ואלו שמנסים לסייע בהחלטה. מבאס שהכלי היה של יס״מ וזה רק הוספיף לבלבול. הלחץ הגדול זה שיש אדם שממש מעוניין בכלי שלי לכן אני רוצה כבר בינים הקרובים לבצע עסקה כזו או אחרת.

  7. #37
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי assafm25 צפיה בהודעה
    תודה על הפירוט הרב. לא ראיתי שלכל הכלים מ2000 יש שימון אוטמטי לשרשת וabs מה שהפך לסטנדרט בכלים החדשים שלהם.

    כל הדברים שציינת אפשר למצוא בבדיקה? מה גם שאני לוקח אותו לבדיקה במוסך שהבחור טוען שטיפל בו ( אלקסים) ?

    הכלי שלך סינגל אחד מה שאומר שהוא גם a1? זה 37 כ״ס לא?

    איך היית מגדיר את לווית הנסיעה עליו בעיר ובכבישים מהירים(אני עושה 35 כל כיוון ביום והרוב על כביש 5 או 444 , עוד קצת באזור הכפר הירוק לכיוון צפון תל אביב ) זה הנסיעות המרכזיות שלי. כמובן שגם טיולים בסופש שיצתרפו עם הגעת הכלי.

    אני חייב לציין תודה רבה לכל המגיבים ואלו שמנסים לסייע בהחלטה. מבאס שהכלי היה של יס״מ וזה רק הוספיף לבלבול. הלחץ הגדול זה שיש אדם שממש מעוניין בכלי שלי לכן אני רוצה כבר בינים הקרובים לבצע עסקה כזו או אחרת.
    אין שימון אוטומטי וזה לא סטנדרט ולא נעליים.
    אפשר להוסיף זה עולה כ 1000 שקל כולל התקנה.

    יש הזרקה ,יש abs מ שנת 2000.
    עכשיו 2000-2003 זה דגמי פלאג בודד הצריכת דלק שלהם פחות טובה במקצת
    2003-2015 זה 2 פלאגים .

    אגב זה 47 כוח סוס . והדגם cs זה דגם עם רצועה ולא שרשרת והוא משייט יופי על 140 ומגיע עד 180 כמובן שנוסה במסלול סגור.
    Gs משייט בכיף 120-140 מגיע גם עד 180 ללא מאמץ רב אבל שם פשוט אתה מגיע למנתק.

    את המשאבת מים אי אפשר למוצא בבדיקה אפשר לדעת אם היא כבר נוזלת. את השיפוץ משאבות גם אפשר לדעת רק אם בוצע ממש לא מזמן.

    האופנוע אצל אישתי ומשמש לרכיבות של קריית שמונה -הגושרים. קריית שמונה-נאות מורדכי, קריית שמונה-ירושליים או תל אביב וטיולים .
    לכל זה הוא אופנוע טוב מאוד.

  8. #38
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי assafm25 צפיה בהודעה
    תודה על הפירוט הרב. לא ראיתי שלכל הכלים מ2000 יש שימון אוטמטי לשרשת וabs מה שהפך לסטנדרט בכלים החדשים שלהם.

    כל הדברים שציינת אפשר למצוא בבדיקה? מה גם שאני לוקח אותו לבדיקה במוסך שהבחור טוען שטיפל בו ( אלקסים) ?

    הכלי שלך סינגל אחד מה שאומר שהוא גם a1? זה 37 כ״ס לא?

    איך היית מגדיר את לווית הנסיעה עליו בעיר ובכבישים מהירים(אני עושה 35 כל כיוון ביום והרוב על כביש 5 או 444 , עוד קצת באזור הכפר הירוק לכיוון צפון תל אביב ) זה הנסיעות המרכזיות שלי. כמובן שגם טיולים בסופש שיצתרפו עם הגעת הכלי.

    אני חייב לציין תודה רבה לכל המגיבים ואלו שמנסים לסייע בהחלטה. מבאס שהכלי היה של יס״מ וזה רק הוספיף לבלבול. הלחץ הגדול זה שיש אדם שממש מעוניין בכלי שלי לכן אני רוצה כבר בינים הקרובים לבצע עסקה כזו או אחרת.
    אין שימון אוטומטי וזה לא סטנדרט ולא נעליים.
    אפשר להוסיף זה עולה כ 1000 שקל כולל התקנה.

    יש הזרקה ,יש abs מ שנת 2000.
    עכשיו 2000-2003 זה דגמי פלאג בודד הצריכת דלק שלהם פחות טובה במקצת
    2003-2015 זה 2 פלאגים .

    אגב זה 47 כוח סוס . והדגם cs זה דגם עם רצועה ולא שרשרת והוא משייט יופי על 140 ומגיע עד 180 כמובן שנוסה במסלול סגור.
    Gs משייט בכיף 120-140 מגיע גם עד 180 ללא מאמץ רב אבל שם פשוט אתה מגיע למנתק.

    את המשאבת מים אי אפשר למוצא בבדיקה אפשר לדעת אם היא כבר נוזלת. את השיפוץ משאבות גם אפשר לדעת רק אם בוצע ממש לא מזמן.

    האופנוע אצל אישתי ומשמש לרכיבות של קריית שמונה -הגושרים. קריית שמונה-נאות מורדכי, קריית שמונה-ירושליים או תל אביב וטיולים .
    לכל זה הוא אופנוע טוב מאוד.

  9. #39
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    169
    מחר אברר מול סוכנות הטרייד את ה כ״ס שלו לא יודע למה זכור לי שזה 37. כמו כן אברר לגבי המפרט של abs וכו... זה בהחלט יכול להיות תוספת מעניינת לאור זה שאנחנו אוטוטו בחורף.

  10. #40
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי assafm25 צפיה בהודעה
    מחר אברר מול סוכנות הטרייד את ה כ״ס שלו לא יודע למה זכור לי שזה 37. כמו כן אברר לגבי המפרט של abs וכו... זה בהחלט יכול להיות תוספת מעניינת לאור זה שאנחנו אוטוטו בחורף.
    למעט הדאקאר כל הבמוו משנת 2000 מגיעים עם abs כסטנדרט.
    ואין מנועים של 37 כוח סוס לבמוו זה 47 ידידי

  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    הוא בטוח 47 אבל יכול מאוד להיות שברשיון רשום 37.
    יש לא מעט כלים שמסתובבים בשוק עם מעל ל60 סוסים כשברשיון רשום 14.2, רובם מבית קטמ והוסאברג.

  12. #42
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    הוא בטוח 47 אבל יכול מאוד להיות שברשיון רשום 37.
    יש לא מעט כלים שמסתובבים בשוק עם מעל ל60 סוסים כשברשיון רשום 14.2, רובם מבית קטמ והוסאברג.
    הם מגיעים עם 60 סוסים כסטוק או אחרי הסרת הגבלות?

    Sent from my SM-E500F using Tapatalk

  13. #43
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    169
    לפי מה שאני מבין מהכתוב פה חברים ז שלא משנה מה כתוב ההספק של המנוע יהיה 47 נכון?
    אם כך הדבר יש דרך באמת לאמת את הספק המנוע למרות מה שכתוב ברישוי?

    Abs בכלי אם אכן יש עליו ולפי המשתמע כן יש עליו באחלט תורם להחלטה בתנאי שהכל יצא תקין בבדיקה. רק לקחת בחשבון הפתעות אבל חברים מה לעשות כל כלי לא חדש זה אותו סיפור.

    אני חייב שוב להודות לכולכם על הזמן והסייוע מהנסיון והידע האישי שלכם.

  14. #44
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    הם מגיעים עם 60 סוסים כסטוק או אחרי הסרת הגבלות?

    Sent from my sm-e500f using tapatalk
    מקוריים, הרישום הוא קומבינה עוד לפני שעלו לכביש. היום כבר אין את זה בכלים חדשים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי assafm25 צפיה בהודעה
    לפי מה שאני מבין מהכתוב פה חברים ז שלא משנה מה כתוב ההספק של המנוע יהיה 47 נכון?
    אם כך הדבר יש דרך באמת לאמת את הספק המנוע למרות מה שכתוב ברישוי?
    אין לך מה לאמת, אין f650gs מוגבל עד שנת 2012. כולם עם 50 סוסים מקוריים ללא קשר למה שכתוב ברשיון.
    קח אותו לבדיקה אצל האלכסים הם יודעים טוב מאוד מה לבדוק, וזה שהוא מטופל אצלהם זה אחלה כי אם כן אמורה להיות הסיטוריה של מה שעשה שם עד היום.

  15. #45
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    32
    מצטרף להמלצה לבדוק אצל האלכסים, היכרות מוקדמת לפני ביקורים חוזרים ונשנים (ויהיו לא מעט).
    רכבתי שנתיים על f650 שנת 2002, לשעבר משטרת ישראל. נקנה מסוחר ימים ספורים אחרי שיצא במכרז.

    נתחיל מהסוף - לא ממליץ, ממש לא ממליץ.

    בעיקר בגלל עלויות טיפולים ותיקונים(ויהיו לך הרבה כאלה) - שאין אופציות(ואין) אז אתה משלם בגדול.
    אם תתעקש על חלפים מחו"ל - האופנוע יעמוד חודש על כל תקלה והתיקון לרוב יהיה מורכב מאוד לביצוע עצמי.

    בקמור - יבקשו הון על כל טיפול, וגדליה בזמנו לא היה כ"כ זמין להתעסקות(אין לי מושג איך היום).
    נשארת רק עם האלכסים - נעימים וסופר מקצועיים אבל ממש יקרים (אני חושב שכל החלפים שלהם מגיעים מקמור).

    בקיצור אם אתה הולך על משומש מהשנתונים האילו אני לא ממליץ על ב.מ.וו.

אשכולות דומים

  1. קטנוע עוצר ולא מניע אחרי 40 דקות נסיעה
    על ידי nir_hp בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-02-2016, 18:56
  2. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 22-01-2016, 14:24
  3. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-01-2016, 09:13
  4. Bmw f650gs
    על ידי tomdekel בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 26-10-2015, 14:51
  5. למכירה bmw f650gs twin 2009
    על ידי assaf.aman בפורום אוף טופיק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-06-2015, 13:20

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO