הוא בטוח 47 אבל יכול מאוד להיות שברשיון רשום 37.
יש לא מעט כלים שמסתובבים בשוק עם מעל ל60 סוסים כשברשיון רשום 14.2, רובם מבית קטמ והוסאברג.
הוא בטוח 47 אבל יכול מאוד להיות שברשיון רשום 37.
יש לא מעט כלים שמסתובבים בשוק עם מעל ל60 סוסים כשברשיון רשום 14.2, רובם מבית קטמ והוסאברג.
מקוריים, הרישום הוא קומבינה עוד לפני שעלו לכביש. היום כבר אין את זה בכלים חדשים.
אין לך מה לאמת, אין f650gs מוגבל עד שנת 2012. כולם עם 50 סוסים מקוריים ללא קשר למה שכתוב ברשיון.
קח אותו לבדיקה אצל האלכסים הם יודעים טוב מאוד מה לבדוק, וזה שהוא מטופל אצלהם זה אחלה כי אם כן אמורה להיות הסיטוריה של מה שעשה שם עד היום.
מצטרף להמלצה לבדוק אצל האלכסים, היכרות מוקדמת לפני ביקורים חוזרים ונשנים (ויהיו לא מעט).
רכבתי שנתיים על f650 שנת 2002, לשעבר משטרת ישראל. נקנה מסוחר ימים ספורים אחרי שיצא במכרז.
נתחיל מהסוף - לא ממליץ, ממש לא ממליץ.
בעיקר בגלל עלויות טיפולים ותיקונים(ויהיו לך הרבה כאלה) - שאין אופציות(ואין) אז אתה משלם בגדול.
אם תתעקש על חלפים מחו"ל - האופנוע יעמוד חודש על כל תקלה והתיקון לרוב יהיה מורכב מאוד לביצוע עצמי.
בקמור - יבקשו הון על כל טיפול, וגדליה בזמנו לא היה כ"כ זמין להתעסקות(אין לי מושג איך היום).
נשארת רק עם האלכסים - נעימים וסופר מקצועיים אבל ממש יקרים (אני חושב שכל החלפים שלהם מגיעים מקמור).
בקיצור אם אתה הולך על משומש מהשנתונים האילו אני לא ממליץ על ב.מ.וו.
לקחת אופנוע שרק יצא ממכרז אכלת ממנו מרורים (לא מפתיע, זה בדיוק האזהרות שהבחור קיבל כאן) ומכאן אתה נותן חוו"ד?
אתה מבין שהיא לא אובייקטיבית לאופנוע זהה במצב טוב נכון?
אני כן מסכים שחלקים של במוו בארץ (דלק מוטורס) יושבים על הצד היותר יקר של הסקאלה אבל לרוב כשתבדוק חלקים זהים של חברה אחרת (נניח ימאהה) תגלה שהמחירים קרובים מאוד ולפעמים גם לטובת הגרמני.
נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 05-10-2015 בשעה 21:30.
אני רכשתי בשנת 2007 - הונדה xr שנת 99..
הכלי היה במצב מצוין, אבל הגיל עושה את שלו, וכך כשרכשתי אותו אז ב25k ש"ח מהר מאוד החל לנזול לי הכסף עליו- צמיגים, כידון, כידון, חלפים שונים, עלויות טיפולים, שרשרת, כל היישור קו.
לאחר מכן הלך הגיר, לאחר מכן הלך הcdi, לאחר מכן הלך הסטארטר קלאץ' - כל מיני דברים שלא שמעתי עליהם.
אז באותה תקופה באמת חשבתי שהחלקים באופנוע אמורים לעניין אותי ושאני צריך ללמוד לטפל לבד באופנוע.
אבל וואלה פשוט בא לי לנסוע ולא להתחיל בלהכיר את המוסכים ומי יכול לעשות לי הנחה על חלקים.
אמרת שכיום אתה מחזיק טי מקס וזו לדעתי הבעיה שלך עם השמיניות, אתה פשוט צריך להתרגל לרכוב על אופנוע.
דעתי היא שתגדיל רשיון ותחפש אופנוע אמין יותר בתקציב.
אל תקנה את האופנוע הזה, תקנה אופנוע אחר כמו
ככה זה כלי ממכרז הוא במצב נבלתי מתקדם ובגלל זה הוא זול.
חלקים וטיפולים? אמממ כנס עם הונדה להונדה מורשה תשמע עלויות לחלקים זהים .
תראה שהתמונה לא שונה בהרבה אפילו לטובת הגרמני.
בחלפים מחול יש המון דילים על חלקים של יפניים על במוו יש פחות דילים אבל גם שם החלפים דומים.
קח אופנוע כזה לא במצב נבלתי ותקבל תמונה שונה לחלוטין על הכלי , ואם קניתה ישירות ממכרז משטרה אז תכין ארנק ליישור קו
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor