יש כאן בוחן אופנועים מוסמך. אצלו הרדיאטור נוזל לקרבורטור ועושה שם סמאטוחה שלמה.
תקרא כאן - http://wheelz.co.il/forums/showthrea...98%D7%99%D7%AA
האם בדיקה לכלי יכולה לתת תמונת מצב אחרת ?
נניח והכל נמצא סביר בבדיקה ?
על אילו דברים יש להסתכל בבדיקה כי בטוח ימצאו ריגקטים כמו בכל בדיקה השאלה מה לייחס חשיבות ומה לא ?
יש כאן בוחן אופנועים מוסמך. אצלו הרדיאטור נוזל לקרבורטור ועושה שם סמאטוחה שלמה.
תקרא כאן - http://wheelz.co.il/forums/showthrea...98%D7%99%D7%AA
אתה יכול לעשות בדיקה, יצא לך תקין, או שיגידו להחליף בכמה אלפים וסגרת ענין.
יום אחרי זה, יכול להתפוצץ משהו באופנוע.
היו פה בפורום כבר כמה סיפורים כאלה, והפורום פה כולה 5 חודשים.
ככה זה במשומש, זה הסיכון שאתה לוקח בזה שאתה חוסך כמה עשרות אלפי שקלים.
לפעמים משומש נוסע שנים בלי בעיה ולפעמים זה רק חודש.
וזה לא בהכרח מעיד שהייתה בעיה במוסך או שמי שמכר לך ידע על הבעיה ולא סיפר לך (אבל לפעמים כן).
אז קח את זה בחשבון ותשאיר תקציב ליישור קו ועורך דין.
אני לא מצפה לכלי חדש מהניילון במיוחד בשנתון הזה כפי שלא מעו דיונים בנושא הזה מדברים.
אבל מה שמיינת יכול להיות בכל כלי יד שניה גם בעל שנתון גבוה יותר.
אני רוצה ללכת לבדיקה לקבל החלטה סופית אם לרכוש או לא. השאלה שלי אם בבדיקה יוכלו לראות שאכן הכלי ״גמור״ או שזה רק דברים של בלאי וסה״כ הזמן עשה את שלו ?
קסד
קראתי את הדיון ואני נמנע מהלגיב . אני לא בטוח כמה התגובה שלי תתרום. אם באמת מסכרן אותך עדכן אותי ואשלח לך בפרטי.
נערך לאחרונה על ידי assafm25; 05-10-2015 בשעה 11:01.
קודם כל מצטרף לשאשא שאמר שיסמניקים טוחנים את הצורה לכלים שלהם.
עכשיו מוסיף על Alf ה650 משנת 2000 מוזרקים ועם abs ברמה של כלי יפני 2015 מבחינת מערכות אלקטרוניות.
קסד כן בעלי הבימרים הם קצת כמו כת אנחנו אוהבים את מה שהכלי נותן לנו ואין כלים שמספקים את זה בשוק. אם אתה מתחבר יהיה קשה לך ללכת לכלי אחר.
בקשר לתחזוקה יש לי f650cs שזה דגם סטייל דוקאטי היפר מוטארד של במוו עם מנוע ה650סינגל.
הבעיות היחידות שיש במנוע הזה זה המשאבת מים, כל 80 האטמים נפרצים ויש לך מים בשמן או שמן במים אז מומלץ כל 60 אלף להחליף אטמים יזום.
עוד מחלת דגם שקשורה ברמת טיפול נמוכה וזה שחיקת הברגות של החיישן לחץ שמן ושחיקת הברגות של בורג ריקון שמן. 2 הבעיות נגרמות מסגירה בעוצמה גבוהה מהוראות היצרן. יש לזה פתרונות של במוו אבל הפתרונות לא זולים.
הקשר לgs הם כלים אמינים מאוד שדורשים תחזוקה לפי הספר.
דוגמאות של בעיות של הזנחה זה תקיעה של משאבות בלם . לפי הספר צריך לשפץ ולהחליף גומיות כל 40 מי שלא מחליף אוכל באלאגן בהמשך.
עוד בעיות וזה וויברציות, לפי הספר כל 10 או 20 אלף צריך לחזק בירגי מנוע לפי מומנט . בארץ מזניחים והעסק מווברץ בגלל זה.
בgs ספציפית יש בעיה מעצבנת של צינור שמן שמפריע לפרק מכסה קלאצ ודורש ריקון שמן לפני . זה סתם מעצבן.
עוד בעית דגם זה החלשות קפיצי קלאצ ואז הקלאצ מתחיל להחליק.
עוד בעיה זה שסוגרים חזק מידי את המנוף כבל קלאצ וזה נשבר.
בgs יש בעיה שלא מותחים שרשרת נכון ונשברות הלוחיות מסתם של הזרוע מאחורה.
קצת לא נוח לבדוק מפלס שמן , חייב לבדוק אחרי רכיבה של 20 דקות לערך.
בגדול אתה מוזמן לשאול מה מעניין אותך?
תחזוקה? אני מטפל לבד יוצא לי 140 טיפול קטן
ו200 טיפול גדול הכל קונה בארץ
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
תודה על הפירוט הרב. לא ראיתי שלכל הכלים מ2000 יש שימון אוטמטי לשרשת וABS מה שהפך לסטנדרט בכלים החדשים שלהם.
כל הדברים שציינת אפשר למצוא בבדיקה? מה גם שאני לוקח אותו לבדיקה במוסך שהבחור טוען שטיפל בו ( אלקסים) ?
הכלי שלך סינגל אחד מה שאומר שהוא גם a1? זה 37 כ״ס לא?
איך היית מגדיר את לווית הנסיעה עליו בעיר ובכבישים מהירים(אני עושה 35 כל כיוון ביום והרוב על כביש 5 או 444 , עוד קצת באזור הכפר הירוק לכיוון צפון תל אביב ) זה הנסיעות המרכזיות שלי. כמובן שגם טיולים בסופש שיצתרפו עם הגעת הכלי.
אני חייב לציין תודה רבה לכל המגיבים ואלו שמנסים לסייע בהחלטה. מבאס שהכלי היה של יס״מ וזה רק הוספיף לבלבול. הלחץ הגדול זה שיש אדם שממש מעוניין בכלי שלי לכן אני רוצה כבר בינים הקרובים לבצע עסקה כזו או אחרת.
אין שימון אוטומטי וזה לא סטנדרט ולא נעליים.
אפשר להוסיף זה עולה כ 1000 שקל כולל התקנה.
יש הזרקה ,יש abs מ שנת 2000.
עכשיו 2000-2003 זה דגמי פלאג בודד הצריכת דלק שלהם פחות טובה במקצת
2003-2015 זה 2 פלאגים .
אגב זה 47 כוח סוס . והדגם cs זה דגם עם רצועה ולא שרשרת והוא משייט יופי על 140 ומגיע עד 180 כמובן שנוסה במסלול סגור.
Gs משייט בכיף 120-140 מגיע גם עד 180 ללא מאמץ רב אבל שם פשוט אתה מגיע למנתק.
את המשאבת מים אי אפשר למוצא בבדיקה אפשר לדעת אם היא כבר נוזלת. את השיפוץ משאבות גם אפשר לדעת רק אם בוצע ממש לא מזמן.
האופנוע אצל אישתי ומשמש לרכיבות של קריית שמונה -הגושרים. קריית שמונה-נאות מורדכי, קריית שמונה-ירושליים או תל אביב וטיולים .
לכל זה הוא אופנוע טוב מאוד.
אין שימון אוטומטי וזה לא סטנדרט ולא נעליים.
אפשר להוסיף זה עולה כ 1000 שקל כולל התקנה.
יש הזרקה ,יש abs מ שנת 2000.
עכשיו 2000-2003 זה דגמי פלאג בודד הצריכת דלק שלהם פחות טובה במקצת
2003-2015 זה 2 פלאגים .
אגב זה 47 כוח סוס . והדגם cs זה דגם עם רצועה ולא שרשרת והוא משייט יופי על 140 ומגיע עד 180 כמובן שנוסה במסלול סגור.
Gs משייט בכיף 120-140 מגיע גם עד 180 ללא מאמץ רב אבל שם פשוט אתה מגיע למנתק.
את המשאבת מים אי אפשר למוצא בבדיקה אפשר לדעת אם היא כבר נוזלת. את השיפוץ משאבות גם אפשר לדעת רק אם בוצע ממש לא מזמן.
האופנוע אצל אישתי ומשמש לרכיבות של קריית שמונה -הגושרים. קריית שמונה-נאות מורדכי, קריית שמונה-ירושליים או תל אביב וטיולים .
לכל זה הוא אופנוע טוב מאוד.
מחר אברר מול סוכנות הטרייד את ה כ״ס שלו לא יודע למה זכור לי שזה 37. כמו כן אברר לגבי המפרט של abs וכו... זה בהחלט יכול להיות תוספת מעניינת לאור זה שאנחנו אוטוטו בחורף.
הוא בטוח 47 אבל יכול מאוד להיות שברשיון רשום 37.
יש לא מעט כלים שמסתובבים בשוק עם מעל ל60 סוסים כשברשיון רשום 14.2, רובם מבית קטמ והוסאברג.
לפי מה שאני מבין מהכתוב פה חברים ז שלא משנה מה כתוב ההספק של המנוע יהיה 47 נכון?
אם כך הדבר יש דרך באמת לאמת את הספק המנוע למרות מה שכתוב ברישוי?
Abs בכלי אם אכן יש עליו ולפי המשתמע כן יש עליו באחלט תורם להחלטה בתנאי שהכל יצא תקין בבדיקה. רק לקחת בחשבון הפתעות אבל חברים מה לעשות כל כלי לא חדש זה אותו סיפור.
אני חייב שוב להודות לכולכם על הזמן והסייוע מהנסיון והידע האישי שלכם.
מקוריים, הרישום הוא קומבינה עוד לפני שעלו לכביש. היום כבר אין את זה בכלים חדשים.
אין לך מה לאמת, אין f650gs מוגבל עד שנת 2012. כולם עם 50 סוסים מקוריים ללא קשר למה שכתוב ברשיון.
קח אותו לבדיקה אצל האלכסים הם יודעים טוב מאוד מה לבדוק, וזה שהוא מטופל אצלהם זה אחלה כי אם כן אמורה להיות הסיטוריה של מה שעשה שם עד היום.
מצטרף להמלצה לבדוק אצל האלכסים, היכרות מוקדמת לפני ביקורים חוזרים ונשנים (ויהיו לא מעט).
רכבתי שנתיים על f650 שנת 2002, לשעבר משטרת ישראל. נקנה מסוחר ימים ספורים אחרי שיצא במכרז.
נתחיל מהסוף - לא ממליץ, ממש לא ממליץ.
בעיקר בגלל עלויות טיפולים ותיקונים(ויהיו לך הרבה כאלה) - שאין אופציות(ואין) אז אתה משלם בגדול.
אם תתעקש על חלפים מחו"ל - האופנוע יעמוד חודש על כל תקלה והתיקון לרוב יהיה מורכב מאוד לביצוע עצמי.
בקמור - יבקשו הון על כל טיפול, וגדליה בזמנו לא היה כ"כ זמין להתעסקות(אין לי מושג איך היום).
נשארת רק עם האלכסים - נעימים וסופר מקצועיים אבל ממש יקרים (אני חושב שכל החלפים שלהם מגיעים מקמור).
בקיצור אם אתה הולך על משומש מהשנתונים האילו אני לא ממליץ על ב.מ.וו.