נכון, אבל מנקודת הנחה שלא אחווה הבדל מבחינת הנוחות, האם ללכת על קסדת הדגל שכביכול פונה לסופרספורט או את הקצת זולה יותר, קצת פחות בטוחה (למרות שזה די זניח, לוקח את המבחן בערבון מוגבל)?
מן הסתם אם אחת תהיה נוחה והשנייה לא תהיה דילמה בכלל.
אז 200 ש"ח וכוכבים זה לא מה שצריך לשנות לך, קודם תמצא קסדה שמתאימה בדיוק לראש שלך. כשיהיו לך כמה כאלה ברשימה, אז תתלבט באיזו לבחור.
נכון, אבל מנקודת הנחה שלא אחווה הבדל מבחינת הנוחות, האם ללכת על קסדת הדגל שכביכול פונה לסופרספורט או את הקצת זולה יותר, קצת פחות בטוחה (למרות שזה די זניח, לוקח את המבחן בערבון מוגבל)?
מן הסתם אם אחת תהיה נוחה והשנייה לא תהיה דילמה בכלל.
כל אחד וכיסו, אם אין לך בעיה לשים עוד 200 ש"ח כדי לקבל משהו יותר טוב מבחינת תוספות, לך על זה. אבל, אם קסדה של 1800 ש"ח בלי תוספות מתאימה לך וקסדה שהיא ספינת הדגל עם ציפוי זהב שעולה 1900 ש"ח לא מתאימה לך, אתה מבין שאותם 100 ש"ח לא יתנו לך כלום אם הקסדה תעוף לך מהראש בגלל חוסר התאמה.
קניתי שואי קוואסט אני מקווה שכתבתי נכון ואני מחייך כל הזמן. - רן
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אצטרף להמלצות על הnxr, אני אישית קונה קסדות שאני בחול, קניתי בארצות הברית (שם נקראית rf1200) ב450 דולר צביעה מט.
בעבר היה לי את ה xr1100, וזהו, ככה שמעבר למדידת מלא קסדות (עבדתי בחברה שמתעסקת בקסדות) רכיבה אמיתי רכבתי רק עם 2 קסדות שואי, אני מאוד אוהב את הקסדה, גם כל הבפנים שלה פריק לגמרי, ואחרי 3 נקיונות החומר עדיין מרגיש חדש.
ממליץ על ה nxr ככלל, או לעומת האקספיריט? אם לעומת, אשמח לדעת מה השיקול מאחורי זה.
לא ממהר לזרוק סכום כזה, אבל אם היא טובה יותר וההפרש לא היסטרי, אעדיף את קסדת הדגל.
ההבדל הוא נוחות ושימוש, האקספיריט 2 נועדה לרכיבת מסלול, זה בא על חשבון רעש ונוחות היא עובדת במיטבה כשאתה רוכן לרכיבה ספורטיבית.
הnxr נועדה לתווך בין הטורינג לספורט, ככזאת, היא יותר נוחה, שקטה ועדיין ספורטיבית, כולל הפינלוק.
ההפרש במחיר הוא לא 100-200 , הדגם שאתה הבאת לx-s2 יקר ב700 שקל מהדגם שאני הבאתי לnxr
ההבדל הוא בדיוק כמו ההבדל בין האופנוע שלך vfr800 , לבין cbr600rr או cbr1000rr.
ספורטיבי-תיור מול ספורט נטו.
תודה רבה לכולם!
כמובן שאם למישהו יש משהו להוסיף, אני בטח לא אתנגד
ככה"נ אלך על ה-nxr.
"The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." - James May
הערה במקום. לקחתי בחשבון. תודה!
יודע שיש הרבה שרוכבים עם אטמי אוזניים, אבל אני לא בטוח שההשתקה של הרעשים מסביב לא תביא למצב שהומדעות שלי לסיכונים תרד מדי.
"The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." - James May
רכבתי עם שואי קווסט במשך כשנתיים והייתי מרוצה. עד שרניתי את ה rpha. שקטה יותר ומאווררת הרבה יותר
עד לפני כמה חודשים, עבדתי במפיץ של אבניר, שמכר גם קסדות של שואי (במסגרת גילוי נאות).
אני רוכב היום עם שואי קווסט (רשמתי כאן לא מזמן את רשמי מagv k4, וmolan n86)
לפני כמה חודשים יצא לי להתנסות לרכיבה קצרה עם nxr, והיא לטעמי קסדה מעולה.
הגימור שלה מצויין, קסדה קלה, שקטה מאוד, נוחה מאוד, וshell קטן למדי (בטח בהשוואה לקווסט/xr1100), מה שבכלל הופך אותה לקומפקטית
נורא ותורם עוד יותר לנוחות שלה.
כל הלקוחות שיצא לי למכור להם, היו מרוצים מאוד עם הקסדה הזו.
מעבר לכך, כמו שנאמר לעיל, הדגם החדש ביותר של שואי, מתאים לאופנועי ספורט תיור בעיקר, אבל לדעתי האישית גם לאופנועים זקופים היא יכולה להתאים מאוד.
המחיר שלה בארץ לידיעתי נע באיזור 3100, יש מצב שאפשר אולי להשיג אותה מעט פחות (לא אפרסם כאן פרטים מטעמים מובנים), אם אתה מעוניין, דבר איתי בפרטי.