עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 44

אשכול: שואי (שהייתה לי ואהבתי) או hjc rpha10ּ שקראתי עליה דברים טובים?

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    אז 200 ש"ח וכוכבים זה לא מה שצריך לשנות לך, קודם תמצא קסדה שמתאימה בדיוק לראש שלך. כשיהיו לך כמה כאלה ברשימה, אז תתלבט באיזו לבחור.

  2. #17
    נכון, אבל מנקודת הנחה שלא אחווה הבדל מבחינת הנוחות, האם ללכת על קסדת הדגל שכביכול פונה לסופרספורט או את הקצת זולה יותר, קצת פחות בטוחה (למרות שזה די זניח, לוקח את המבחן בערבון מוגבל)?

    מן הסתם אם אחת תהיה נוחה והשנייה לא תהיה דילמה בכלל.

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    כל אחד וכיסו, אם אין לך בעיה לשים עוד 200 ש"ח כדי לקבל משהו יותר טוב מבחינת תוספות, לך על זה. אבל, אם קסדה של 1800 ש"ח בלי תוספות מתאימה לך וקסדה שהיא ספינת הדגל עם ציפוי זהב שעולה 1900 ש"ח לא מתאימה לך, אתה מבין שאותם 100 ש"ח לא יתנו לך כלום אם הקסדה תעוף לך מהראש בגלל חוסר התאמה.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    קניתי שואי קוואסט אני מקווה שכתבתי נכון ואני מחייך כל הזמן. - רן
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #20
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    23
    אצטרף להמלצות על הnxr, אני אישית קונה קסדות שאני בחול, קניתי בארצות הברית (שם נקראית rf1200) ב450 דולר צביעה מט.

    בעבר היה לי את ה xr1100, וזהו, ככה שמעבר למדידת מלא קסדות (עבדתי בחברה שמתעסקת בקסדות) רכיבה אמיתי רכבתי רק עם 2 קסדות שואי, אני מאוד אוהב את הקסדה, גם כל הבפנים שלה פריק לגמרי, ואחרי 3 נקיונות החומר עדיין מרגיש חדש.

  6. #21
    ממליץ על ה nxr ככלל, או לעומת האקספיריט? אם לעומת, אשמח לדעת מה השיקול מאחורי זה.

    לא ממהר לזרוק סכום כזה, אבל אם היא טובה יותר וההפרש לא היסטרי, אעדיף את קסדת הדגל.

  7. #22
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    שוברט s2

  8. #23
    למה?
    הבנתי שהיא ממש רועשת, לא?

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    ההבדל הוא נוחות ושימוש, האקספיריט 2 נועדה לרכיבת מסלול, זה בא על חשבון רעש ונוחות היא עובדת במיטבה כשאתה רוכן לרכיבה ספורטיבית.
    הnxr נועדה לתווך בין הטורינג לספורט, ככזאת, היא יותר נוחה, שקטה ועדיין ספורטיבית, כולל הפינלוק.

    ההפרש במחיר הוא לא 100-200 , הדגם שאתה הבאת לx-s2 יקר ב700 שקל מהדגם שאני הבאתי לnxr
    ההבדל הוא בדיוק כמו ההבדל בין האופנוע שלך vfr800 , לבין cbr600rr או cbr1000rr.

    ספורטיבי-תיור מול ספורט נטו.

  10. #25
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    23
    ציטוט נכתב במקור על ידי sweet bamba צפיה בהודעה
    ממליץ על ה nxr ככלל, או לעומת האקספיריט? אם לעומת, אשמח לדעת מה השיקול מאחורי זה.

    לא ממהר לזרוק סכום כזה, אבל אם היא טובה יותר וההפרש לא היסטרי, אעדיף את קסדת הדגל.
    ככלל, לא ניסיתי את הX-Spirit בעיקר בגלל שיקולי ייעוד, אני רוכב נייקד, חיפשתי קסדה שבנויה למשימה

  11. #26
    תודה רבה לכולם!

    כמובן שאם למישהו יש משהו להוסיף, אני בטח לא אתנגד

    ככה"נ אלך על ה-nxr.
    "The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." - James May

  12. #27
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי sweet bamba צפיה בהודעה
    למה?
    הבנתי שהיא ממש רועשת, לא?
    יש קסדות רועשות ויש קסדות רועשות יותר. אין קסדות שקטות.
    רעש רוח שנוצר סביב הקסדה במהירות בין עירונית לא גבוהה במיוחד עומד על כ- 100 דציבל. המשרד לבטיחות וגהות מגדיר סביבה של 85 דציבל ומעלה כמפגע שדורש שיש להגן מפניו.

    איללכא...ובחירה נעימה

  13. #28
    הערה במקום. לקחתי בחשבון. תודה!
    יודע שיש הרבה שרוכבים עם אטמי אוזניים, אבל אני לא בטוח שההשתקה של הרעשים מסביב לא תביא למצב שהומדעות שלי לסיכונים תרד מדי.
    "The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." - James May

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    רכבתי עם שואי קווסט במשך כשנתיים והייתי מרוצה. עד שרניתי את ה rpha. שקטה יותר ומאווררת הרבה יותר

  15. #30
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    41
    ציטוט נכתב במקור על ידי sweet bamba צפיה בהודעה
    תודה רבה לכולם!

    כמובן שאם למישהו יש משהו להוסיף, אני בטח לא אתנגד

    ככה"נ אלך על ה-nxr.
    עד לפני כמה חודשים, עבדתי במפיץ של אבניר, שמכר גם קסדות של שואי (במסגרת גילוי נאות).
    אני רוכב היום עם שואי קווסט (רשמתי כאן לא מזמן את רשמי מagv k4, וmolan n86)

    לפני כמה חודשים יצא לי להתנסות לרכיבה קצרה עם nxr, והיא לטעמי קסדה מעולה.
    הגימור שלה מצויין, קסדה קלה, שקטה מאוד, נוחה מאוד, וshell קטן למדי (בטח בהשוואה לקווסט/xr1100), מה שבכלל הופך אותה לקומפקטית
    נורא ותורם עוד יותר לנוחות שלה.
    כל הלקוחות שיצא לי למכור להם, היו מרוצים מאוד עם הקסדה הזו.

    מעבר לכך, כמו שנאמר לעיל, הדגם החדש ביותר של שואי, מתאים לאופנועי ספורט תיור בעיקר, אבל לדעתי האישית גם לאופנועים זקופים היא יכולה להתאים מאוד.
    המחיר שלה בארץ לידיעתי נע באיזור 3100, יש מצב שאפשר אולי להשיג אותה מעט פחות (לא אפרסם כאן פרטים מטעמים מובנים), אם אתה מעוניין, דבר איתי בפרטי.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 26-06-2016, 22:08
  2. שאלות לפני עליה על 500
    על ידי יהונתן הקריר בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 23-06-2016, 01:28
  3. שואי qwest לבנה
    על ידי yonatan.s. בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-09-2015, 22:56
  4. קסדת שואי GT-Air חדשה באריזה למכירה!
    על ידי אספלט בפורום אוף טופיק
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 14-06-2015, 22:03
  5. עליה לכותל
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09-06-2015, 15:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO