אני שוקל לחסום אותך
אתה שורץ בכל שירשור ואף פעם לא מועיל או מצחיק
ההתערבות - לאן מחובר העגיל בתמונה
החבר אומר לבטן
אני אומר לרגליים.
ההתערבות היא על חצי מנת ארבעה טעמים של פלאפל.
אז נכון שהוו מחובר בצורה לא הגיונית למזלג? (אני לא באמת שואל. אני כבר יודע. אבל בא לי ארוחה חינם. שומע רועי? הבטן שלי מקרקרת)
אני שוקל לחסום אותך
אתה שורץ בכל שירשור ואף פעם לא מועיל או מצחיק
אם אתה רעב תבוא נאכיל אותך בח"א.
אבל למה להספים עם תמונות של כונפות?
אם תרצו, אין, זו אגדה!
העגיל מחובר רק בצד אחד.
הטמבעת גרירה מחוברת סבבה למשולש.
ולדעתי זאת תמונה ישנה והיא כבר אמא לשלוש והיא לא זוכרת שפעם היא היתה מסתובבת בלי תחתונים.
עברתי לדיאטת פיצות, רוצה להשתתף בניסוי?
![]()
אם תרצו, אין, זו אגדה!
נכון שיש כוח לכיוון המשיכה אבל עדיין נשארת הרבה שליטה בהיגוי.
קצת כמו הפיסיקה של גלשן רוח.
זה מחובר לאיש הקטן בסירה
יצאתי לפגרת חורף מחוסר תקציב
אשוב בקרוב
לתרומות בפרטי![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
זה דווקא ממש דיון מעניין. וו גרירה משבש היגוי גם אם הוא מחובר לשלדה?
Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
לא איתי,למה שיהיה מכשול להיגוי.
הוא נמצא מתחת למשולש ההיגוי התחתון.
נכון אבל מעניין אותי מה קורה במצב של גרירה כאשר הרכב הגורר נכנס לסיבוב. ואולי אני בכלל לא בכיוון?
Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
שום דבר מיוחד.הגורר צריך רצועה או חבל באורך 4מטר לפחות.
הוא צריך לרכב במהירות נמוכה 15-25 קמ"ש גג,הוא גם צריך להמשיך בנסיעה רגילה על במפים ולא להתחשב בנגרר.
הנגרר לעומתו בסיבוב צריך רק לעקוב עם חצי קלאץ אם יש צורך בהאטה.
בשום אופן לא בלימה כי אז שניהם נופלים.
הגורר צריך לסמן לנגרר לפני שהוא פונה כדי להכין את השני שלא יהיו הפתעות.