להתניע עם הקיק ואם הוא לא מניע המצבר זה לא הבעיה היחידה שלך.
היי שלום,
אני מעוניין לקנות ממישהי קטנוע סאן יאנג קלאסיק דיוק 125 סמ"ק שנת 2006 . הקטנוע נראה לי סבבה, היא גם סטודנטים וחוץ מהאוניברסיטה לא נסעה איתו לשום מקום, הוא גם נראה טוב בלי שברים וכאלה. היא ילדה תינוק בספטמבר ומאז היא לא נסעה ולא התניעה אותו.
פה הבעיה: הקטנוע לא מניע. היא ניסתה להניע אותו עם כבלים אבל לא הצליחה להניע.
היא אמרה שהמצבר חדש יחסית. נניח והוא מת, אפשר להחיות אותו מחדש? מה צריך לעשות בשביל זה או שפשוט קונים מצבר חדש?
חשוב לציין שהיא פשוט ניתקה את המצבר מהקטנוע בספטמבר ומאז לא נגעה לא בו ולא בקטנוע.
מותר להניע קטנוע עם כבלים מרכב כשהוא כבוי?
מה לדעתכם צריך לעשות?
נערך לאחרונה על ידי gbonfil; 07-06-2015 בשעה 23:12.
להתניע עם הקיק ואם הוא לא מניע המצבר זה לא הבעיה היחידה שלך.
חצי שנה של עמידה - זה הרבה זמן. דלק שהתיבש בכל מיני מקומות, וכו'. אולי זה רק עניין של קצת ניקוי, ואולי לא.
מקרי לגמרי ולא מתואם לחלוטין - השרשור הנעוץ "לא מניע - מה עושים" חזר ומתנוסס בראש הפורום. אתה מוזמן להביט בו.
הבחורה טוענת שהוא לעולם לא הניע מהקיק
אבל לא עניתם לי על השאלה- אפשר להחיות את המצבר?
היי שלום,
אני חושב לקנות קטנוע סאן יאנג דיוק קלאסיק 2006 אבל הבחורה טוענת שהוא לעולם לא הניע מהקיק. האם צריך להלחץ מזה? האם זה יכול להעיד על בעיה חמורה?
מהם הסיבות שגורמות לקיק לא לעבוד?
אני חושב שכבר כתבתי לך בשרשור הקודם: תסתכל למעלה ותראה את השרשור המוכר "לא מניע - מה עושים".
אם הוא עוזר לך - יופי. גם אם אתה לא מבין כלום, חלק מהשאלות (כמו "האם אפשר להחיות מצבר") הוא מכסה ללא צורך בהבנה טכנית.
אם הוא לא עוזר לך - אז התשובה היא "תילחץ, כי אין לך מושג מה זה אומר".
כך או כך, את פתיחת השרשור הזה זה לא מצדיק. והיד מגרדת לי את כפתור הנעילה, אבל במקום זה פשוט אצרף את השרשור שלך לקודמו.
נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 08-06-2015 בשעה 00:05.
תודה מנהל וסליחה.
אבל את האמת בנעוץ שפרסמת אין אזכור לגבי הקיק סטרטר
אין הסבר לגבי הגורמים שיכולים לגרום לקטנוע לא להניע מהקיק
אותו הסבר כמו לגורמים שיכולים למנוע ממנו להניע באופן כללי. אין כמעט שום הבדל בין קיק לסטרטר, חוץ מזה שאפשר לא לבדוק את הסטרטר עצמו, וכן מתווסף אספקט מכני של הקיק (לוודא שהוא מסובב את ציר המנוע).